sarjaorkkunaisia..
SORRY TOI ED VIESTI LÄHTI LIIAN HÄTÄISESTI..
täällä oli jokin aika sitten juttua sarjaorkkunaisista ja haluaisin aloittaa uuden keskustelun mitä siitä ollaan mieltä jne ? harrastimme eilen rakkaani kanssa pitkästä aikaa autoseksiä (ei ollut muutakaan paikkaa) ja hän sai AIVAN MIELETTÖMÄN sarjaorkun; eka orkku tuli erittäin voimakkaana ja se vaan jatkui ja jatkui ja toinen vielä kovempi ja ihanampi tuli HETI perään.. mikään ei ole niin ihanaa kun sun oma rakas laukeaa sylissäsi sarjaorkkuihin ! niitä orkkuja tuli muuten vielä lisää melkein sarjana melkoinen määrä - mä RAKASTAN SITÄ NAISTA IHAN MIELETTÖMÄSTI !!
Kommentit (15)
useita kymmeniä pienellä kosketuksella.
ei ole naisella fysiologisesti mahd saada kuin yksi orkku
tai voi se saada niitä useempia, mutta ei sarjassa! Näytellyt se sun naises on...sori.
Itse lasken aina, että orgasmi on se kiihotustilan huipennus - ja orgasmien välissä on sitten " normaalitila" tai tasannevaihe tai milloin mitäkin.
Yhden orkun aikana saatan " kouristella" monta kertaa, mutta en laske niitä erillisiksi orkuiksi, mun mielestä ne ovat vain sitä yhtä ja samaa, joka vain kestää pidempään. Jos jokaista nytkähdystä alan laskea erikseen, niin kohtahan sitä voi sanoa, että niitä tulee vaikka 30 kerralla :D
Joskus tosi harvoin olen yhden yhdynnän aikana saanut 2 orkkua, mutta niiden välissä on selvästi ollut esim 5-10 min.
Minulla oli kerrassaan suloinen tyttöystävä, joka sai koko ajan! Heti kun tulin hänen sisäänsä, yhtymisen loppuun saakka. Lemminnän jälkeen hän oli niin väsynyt, ettei pystynyt kävelemään. Tämä on totta. Suhteemme kariutui minun pikkumaisuuteni hänen materiaalisesta maailmankatsomuksestaan ja kanamaisesta, muita tuomitsevasta moralismistaan. Nyt olen naimissa eettisesti siedettävän lahnan kanssa. Kaikkea ei voi saada. Tai olenhan saanutkin, toisin kronologisesti.
j
Olen nainen ja saan monta orkkua peräkkäin. Eka yks iso, sitten pienempiä, voi tulla vielä toinenkin iso joka kestää sit tosi kauan, ja vielä pieniä jos vaan mies jaksaa... Että kadehtikaa vaan, mutta älkää väittäkö että kuvittelen/näyttelen.
: D
niin kyllä niitä tulee peräkkäin...
ehkä jotkut sitten laskee tosiaan ne kaikki nytkähdykset eri orgasmeiksi? munkin mielestä ne on yhtä ja samaa. Sitäpaitsi se kestääkin jo niin kauan se orgasmi, että se saattaa hämätä jotakuta? Mun on ainakin uutta orgasmia varten odotettava taas se 5 minuuttia, koska orgasmin jälkeen on paikat niin hellät että ei niihin voi koskea. mutta ehkä kaikilla tulee sit eri tasoisia, jospa noi " sarjaorkut" on sitten laimeempia orgasmeja? Tai just niitä samoja kuin kaikilla, mutta eri ihmiset käsittävät ne erilailla?
Kyllä siinä on väliä niiden välillä. Mutta esim masturboidessa noin puolen minsan, ja se saattaa jatkua tunteja. Ajatuksetkin voi olla ihan muualla ;) ei eroottisissa asioissa. Yleensä raja on 5, sitten jos rajan ylittää, niin ei pysty lopettamaan helpolla, pakko alkaa tekemään muuta ennen kuin ne loppuu. Joo, oon kai luonnonoikku. Se tekee kyllä hyvää, etenkin jos on menkat, se rentouttaa kaikki lantionpohjan lihakset.
Ei se silti tarkoita, että kaikilla tulee.
Mun on helppoo saada orkkuja miehen kanssa, joten saan usein tai lähes aina kaksi tai enemmän. Ja se viimenen on mulle se paras, jos siis voin sen " suunnitella" , eli se tulee yhdynnässä ja suht samaan aikaan miehen kanssa.
Ne hiplailu- ja muut esileikkiorkut on mulle niit alkupaloja, se oikea tulee sit kun jyystetään kunnolla!
saan helposti monta orgasmia yhdynnässä. Ja ne ovat erillisiä orgasmeja huippuineen ja tasaisimpine välivaiheineen. Se on ihanaa.
mutta joskus, kun mies jaksaa/kestää, saatan saada neljä, viisi on varmaan maksimi. Mulla tulee ihan huono olo, jos saan liikaa ja sit menee alapääkin kipeeks eikä kärsi koskea...
koska se yksi tuntuu niin hyvältä.
näin on ehkä just jos onnistuu ajoittamaan seksin ovulaation aikaan TAI sitten just ennen menkkoja (alapää on turvonnut)
orgasmit saattavat kestää jopa sen 15-20 minuuttia uusia vaan tulee perään, mies jos hiukankaan liikahtaa sisälläni...nam hyvää