Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M-alkuinen toinen nimi vieläkin löytämättä :(

09.11.2006 |

ARG!!! Onpa vaikeaa toisen nimen löytäminen Miska-pojallemme. Auttakaa vielä kerran löytämään M-alkuinen nimi :)

Olen yrittänyt jo monen ketjun kautta ja eilen jo luulin nimen (Oliver)löytyneen, mutta ei...

Tilanne on siis tämä:

mies ehdotti Markusta, joka minusta on ok, mutta kuullostaa lyhyeltä 2-tavuisuuden vuoksi. Itse ehdotin Mariusta, mutta mies tyrmäsi täysin. Toissa päivänä keksin Oliverin, joka nyt miettimisen jälkeen ei miehen mielestä ole hyvä, vaan ehdottaa Mikaelia, josta minä en taas oikeastaan pidä.

Mies pitää kiinni M-alkuisuudesta, joten nyt kaikki mahdolliset M-alkuiset listalle. Aiemminhan etsin vain Ma-alkuisia.

KIITOS vielä kerran, jospa tänään tärppäisi ;)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo eilen käytännössä päättänyt, että pojasta tulee Miska Markus, koska en miehen toisesta ehdotuksesta Miska Mikael pitänyt, niin mies tulee kotiin töistä ja sanoo, että mitäs Miska Oliver....

Minä siis aiemmin ehdotin juuri Oliveria, mutta mies hylkäsi ajatuksen ja siksi täällä kyselin kuumeisesti M-alkuista toista nimeä. Nyt sitten olikin mies päättänyt, että Oliver sopiikin. Oli tehnyt töissään galluppia ja kaikki olivat valinneet Oliverin ;)

Nyt siis näyttääkin, että Miro Matiaksen pikkuveljestä tulee Miska Oliver :)

Vierailija
22/25 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiRo matiaS - MiSka oliveR > Molemmissa S toisessa, R toisessa etunimessä. Rytmi 2+3 tavua. Sopii hyvin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä, että isikin näki vaivaa (enemmänkin), että pojalle hyvä nimi saadaan!

Nostan hattua miehellesi!

Vierailija
24/25 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miska Aleksis

Miska Kasimir

Miska Julius

Miska Elias

Sopisiko näistä joku yhteen teidän sukunimenne kanssa?

Vierailija
25/25 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieläkin M-alkuista etsitte niin ehdottaisin nimeä Miska Mikkel. Mikkel on omassa suvussani paljon esiintynyt nimi, taitaa olla saamelaista alkuperää mutta muunnettu suomalaisiin korviin sopivaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä