MINULLA SIIS IHANA MIES!
Näitä vietejä kun lukee ei voi kun todeta että minulla on ihana mies.. Tosin tiedostan sen ilman lukematta näitä viestejäkin..
Olen ihan hulluna häneen ja hän minuun..
Kohtalon tovereita? =)
Kommentit (8)
Ja vastaavasti siis yhtä paljon miehiä, jotka yhtä lailla tyytyvät ties minkälaiseen parielämään.
Kyllä minä olen aina tiennyt, että idiootteja on harvinaisen paljon ja ettei oman mieheni kaltaisia " valioyksilöitä" kasva ihan joka oksalla. Mutta ehkäpä juuri siksi olen nuoruudessani ja aikuisiälläni viettänyt myös paljon aikaa sinkkuna. Minä osaan arvostaa miestäni ilman tämän palstan lukemistakin, mutta toisaalta en myöskään tyytyisi vähempään kuin mitä saan mieheltäni: Rakkautta, hellyyttä, erotiikkaa, hulluttelua, hassuttelua, arkista avunantoa, kunnioitusta, ihailua, kumppanuutta, tasavertaisuutta jne. Minä olisin ehdottomasti mieluummiin parisuhteeton kuin katselisin sellaista itsekeskeistä ja keskenkasvuista junttia, joista tällä palstalla saa niin usein lukea.
Minua ei siis niinkään ihmetytä, että sellaisia ihmisiä on olemassa. Minua vaan ihmetyttää, miksi nämä miehistänsä valittavat naiset sitten ovat halunneet jakaa elämänsä ja perustaa perheitä näiden tumpioiden kanssa...
Joo, ei voi kuin ällistellä kuinka epätoivoisia ääliöitä naiset mukanaan raahaavat.
Mulla on ihana mies ja arvostan häntä tuhannesti enemmän nyt kun olen täällä lukenut pari vuotta millaisia miehiä muilla on. Huh, mitä tyhmyyttä kertakaikkiaan.
mutta välillä ärsyttääkin eniten maailmassa. Ei ole helppoa aina olla naimisissa. Kahdenkeskinen aika jotenkin puuttuu. Ukkoni ei ryyppää tai tupakoi. Huolehtii kanssani hyvin lapsista, käy töissä ja pussaa eli Suomen mittapuussa kai huippuhyvä. Ja komea ja pitkä myös. Sitä kai tulee sokeaksi omalle miehelle, miten hyvä se on. En kyllä antais pois, huolimatta ristiriidoista.
ja minä ainakin kuvittelin että olen niin upea ja hienö ihminen että mies parantaa tapansa kun se saa oikean naisen rinnalleen. Eihän se niin mene, ei ei nyt sen oivalsin ja ero tuli
Taidan olla tässä ketjussa ainoa jolla on ihan tavallinen mies.
Huonoja puolia löytyy ihan helvetisti, mutta taitaa niita hyviä kuitenkin olla enemmän, kun yli 20v ollaan jaksettu toisiamme katsella.
neuvoa vähän paremmin miehenvalinnassa. Tosi ressukoita monet ottavat ja sitten kituvat. tosin en tiedä ottaisko neuvoja vastaan. Oma isä on kuitenkin paras esimerkki miehestä tai sit se huonoin.
tästä ettei kaikki miehet olekaan paskakasoja.
mun mies on välillä paska, mutta silti paras mulle. .. kai...
Täällä palstalla oppii kyllä arvostamaan omaa miestään!!!