En saanut kirjastossa mitään yhteyttä naiseen, vaikka katsoin häntä intensiivisesti
Kommentit (15)
Voi. Jos yhtään lohduttaa, niin minä en saanut yhteyttä kiinnostavaan mieheen S-marketin leipätiskillä, vaikka tuijotin häntä kiinteästi hyllyn takaa n. 2 min.
Minä tuijotin vastaantulevaa miestä liikennevaloissa. Se ei katsonut ollenkaan päin :(
no niin, tuo perinteinen "tuijotus taktiikka" ei enää pure niinkuin ennen. Nykyään pitää vaan ottaa nainen ilman hänen erillistä suostumustaan. Ainakin m a t ut osaa tämän uuden taktiikan hyvin. Hyvä,hyvä..
Intensiivisen tuijotuksen lisäksi hymy voisi auttaa. Pelkkä omasta mielestä intensiivinen tuijotus, voi naisesta näyttää vihaiselta ja vangoittamisen haluiselta. 😊
Katseita on ääretön määrä. Sopivasti katseita valikoimalla nainen on sulaa vahaa. Miehen pitää hallita kasvolihaksiaan hyvin ja tietenkin geenit priimaa. Siitä se lähtee itsestään!
Tunnissa olisit ehtinyt tinderöidä ja sopia sen naisen kanssa treffit läheiseen kahvilaan. Moukka.
Heh. Ole tyytyväinen, ettei hän soittanut poliiseja.
Mä olisin varmaan miettinyt, että onpa karmiva tyyppi, täytyypä yrittää lähteä täältä kotiin jonkun muun kanssa samaan aikaan, etten vaan joudu kaksin hämärälle kujalle tuon tuijottajan kanssa. Tiedä mitä tekee.
Minä voin puhuakin henkilölle, joka on kuuloetäisyydellä, mutten saa vastausta. Puolen tunnin päästä se alkaa puhumaan jostakin ihan muusta, ja nyrpistyy pahasti, kun olen olevinani niin kuin en kuulisi.
Ihan asiallisesti olen puhunut, ihan normaalilla tavalla, en vihjaillut, kieroillut, arvostellut. Näin on käynyt useinkin.
Mistähän johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Katseita on ääretön määrä. Sopivasti katseita valikoimalla nainen on sulaa vahaa. Miehen pitää hallita kasvolihaksiaan hyvin ja tietenkin geenit priimaa. Siitä se lähtee itsestään!
Et ole täysin väärässä, terveisin nainen.
Tuollaisten sekojen takia kannan pippurisumutetta mukanani.
N32
Vierailija kirjoitti:
Olin keskittynyt muuhun.
Edes paraskaan seuramies ei voi kilpailla älypuhelimen tarjoaman monipuolisen sisällön kanssa?
Oliko farmariasu päällä?