Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippijuhlat... tuskastelen nyt jo vaikka niihin on vielä pari vuotta aikaa

09.11.2006 |

olen eronnut lasten isästä monta vuotta sitten. Lapset eivät ole olleet missään tekemisissä isänsä kanssa eron jälkeen. Isää ei ole kiinnostanut eikä lapset ole halunneet. Muiden isän puolen sukulaisten kanssa ovat olleet tekemisissä harvakseltaan mutta kuitenkin.

Nyt on muutaman vuoden päästä tulossa rippijuhlat. Oletteko kutsuneet biologisen isän uuden perheen kanssa niihin, vaikka isä ei olisi missään tekemisissä lasten kanssa, mikä on yleinen käytäntö ollut?

. Itse olen ajatellut että biologista isää en kutsu, ainoastaan hänen suvustansa ne joiden kanssa lapset ovat olleet tekemisissä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että en kutsuisi isää paikalle. Miksi kutsuisin, jos mitään kanssakäymistä ei ole tähänkään asti ollut? Mutta juttele asiasta sitten aikanaan myös lapsesi kanssa, ne ovat hänen juhlansa, ja lapsesi sitten sen ikäinen, että hänen kanssaa voi/pitää asioista keskustella.

Toki ne sukulaiset kutsutaan, joiden kanssa on oltu tekemisissä.

Meillä on rippijuhlat ensi kesänä, juuri selvisi konfirmaatiopäivä;-)

Ja minua harmittaa, kun meillä mieheni kanssa on kummallakin niin kovin pieni suku, tosi vähän on sukulaisia, joiden kanssa ollaan tekemisissä. Toki se helpottaa juhlien järjestämistä, mutta pojan takia olisi toivonut, että olisi enemmän ihmisiä, joita kutsua.

Vierailija
2/2 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme keskustelleet asiasta, ja sanoin pojalle, ettei antaisi myöskään sukulaisten vaikuttaa. Itse asiassa en olisi ollut ollenkaan yllättynyt, jos poika olisi päätynyt Prometheus-leiriin, tai olisi ollut menemättä minnekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan