Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kalastuskuvat tinderissä herättää paljon kritiikkiä. Mites naisten omat kuvat?

Vierailija
28.11.2022 |

Miehellä sentään kuva ihan tervehenkisestä harrastuksesta. Naisilla näkee todella paljon kuvia viinilaseista, auringonottamisesta jne. Tuntuu että vähemmistöllä tinderin naisista on mitään järkeviä harrastuksia tai mielenkiinnonkohteita. Lienevätkö kuitenkin osittain samoja naisia, jotka valittavat kalastuskuvista?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että tää valitus kertoo lähinnä naisten kyvyttömyydestä hyväksyä miehisiä mielenkiinnonkohteita. Miehet tykkää kalastuksesta. Viettää siellä aikaa kaverien kanssa, mikä on erittäin hyvä asia monella tasolla. Sun ei tartte tykätä kalastuksesta. Ei se mieskään ymmärrä kaikkia sun harrastuksia, mutta toivottavasti ei valita siitä.

Ja ei, hyvin usein naiset ei todellakaan osaa miettiä tinder-profiiliaan miesten näkökulmasta, vaan laittavat sinne kaikenlaista mikä ei merkkaa miehelle tuon taivaallista.

Vierailija
2/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tervehenkistä, kun pikaveneellä vetouistellaan ja lanataan koko vesistö tyhjäksi kaloista ihan huvin vuoksi vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIköhän se ole ihan hyvä, että se kalastuskuvakin siellä on, jos on kovinkin innokas kalastaja, ikävää että tuollainen harrastus tulee vasta myöhemmässä vaiheessa ilmi, jos kyse on jostain kynnyskysymyksestä naiselle...

Vierailija
4/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on lapsikuvia, lomakuvia ja koirakuvia. Eihän naiset voi hyväksyä että mies harrastaa kalastusta koska naiset itse ei osaa kalastaa. Naiset haluaa miehen olevan kotona kaiket illat seurana eikä saa harrastaa kalastusta.

Vierailija
5/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastus on ns v t u n tyhmää puuhaa. Tosimiehet harrastavat luomista. Mm. seuraavat kohteet ok:

-talot, kalusteet, vaatteet

-teoriat, algoritmit, ohjelmat

-sävellykset, käsikirjoitukset, veistokset, kuvat

Jatka listaa. Kalastus ei siihen kuulu, homojen hommaa, enkä nyt tarkoita homoseksuaaleja miehiä.

Tyhmää puuhaa on tuollaisten 1900-luvun haukkumasanojen käyttäminen, jotka loukkaavat vährmmistöjä. Toovottavasti et tuollaista laita tinder-profiiliisi.

Vierailija
6/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että tää valitus kertoo lähinnä naisten kyvyttömyydestä hyväksyä miehisiä mielenkiinnonkohteita. Miehet tykkää kalastuksesta. Viettää siellä aikaa kaverien kanssa, mikä on erittäin hyvä asia monella tasolla. Sun ei tartte tykätä kalastuksesta. Ei se mieskään ymmärrä kaikkia sun harrastuksia, mutta toivottavasti ei valita siitä.

Ja ei, hyvin usein naiset ei todellakaan osaa miettiä tinder-profiiliaan miesten näkökulmasta, vaan laittavat sinne kaikenlaista mikä ei merkkaa miehelle tuon taivaallista.

On ihan ok laittaa kalastuskuvat tinder-profiilin. Helpottaa kovasti siinä kun miettii vetääkö oikealle vai vasemmalle. Metsästystä, kalastusta tai muuta tyhjänpäiväistä ajanhukkaa harrastavat miehet eivät kiinnosta.

Vierailija
7/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies47 kirjoitti:

Naisilla on lapsikuvia, lomakuvia ja koirakuvia. Eihän naiset voi hyväksyä että mies harrastaa kalastusta koska naiset itse ei osaa kalastaa. Naiset haluaa miehen olevan kotona kaiket illat seurana eikä saa harrastaa kalastusta.

Tosi hyvä, että laitetaan koira- ja kissakuvia, niin tietää ellei näistä pidä tai on allerginen. Himokalastajat voivat viettää koko kesälomansa kalastaen, joten hyvä sekin tietää. 

Vierailija
8/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies47 kirjoitti:

Mitä menetettävää kalastajalla on mikäli aivan erilaista elämää viettävä ja eri asioista kiinnostunut ihminen ei häntä mätsää?

Vierailija
9/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon sitten vaikka niitä kalastukuvia, jos oikeasti sitä harrastaa, paljon on niitä, joilla on kuvia riippuliitämässä, kalliokiipeilemästä ja ties mistä extreme-harrastuksista ja totuus on, että kerran on joskus aikoinaan tullut kokeiltua ja noilla kuvilla sitten koitetaan antaa itsestään hirveän menevä kuva.

Vierailija
10/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on moneen lähtöön. Minä lähtisin kalaan ja pilkille jos joku pyytäisi. Tosin minun pitää ostaa uudet varusteet, kun vanhoista olen kutistunut ulos.

Vierailija
11/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä mato-ongelle? Siinä olisikin hyvät treffit, minä voisin tehdä eväät. Mutta ei kun palstan miehet on laatikkolentäjäkirurgeja kaikki, ei niille kelpaa mato-onginta rehvit :/

Vierailija
12/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Tosi hyvä, että laitetaan koira- ja kissakuvia, niin tietää ellei näistä pidä tai on allerginen. Himokalastajat voivat viettää koko kesälomansa kalastaen, joten hyvä sekin tietää. 

Tämähän se onkin niiden kuvien tarkoitus eli kertoa ko ihmisestä, hänen elämästään, harrastuksistaan ja kiinnostuksen kohteista, jotta samanhenkiset ihmiset antaa liken ja toiset näkee red flagin. Ei kuka tahansa sovi kaikille.

Vierailija
13/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sanon naiselle että ero tulee jos puoli vuotta seurustelun aloittamisen jälkeen paljastuu että se virkkaa sukkia harrastuksena.

Vierailija
14/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon sitten vaikka niitä kalastukuvia, jos oikeasti sitä harrastaa, paljon on niitä, joilla on kuvia riippuliitämässä, kalliokiipeilemästä ja ties mistä extreme-harrastuksista ja totuus on, että kerran on joskus aikoinaan tullut kokeiltua ja noilla kuvilla sitten koitetaan antaa itsestään hirveän menevä kuva.

Tätä itsekin epäilen ja luulen, että se on sama kuin työhakemuksissa, missä pyritään antamaan itsestä mahdollisimman hyvä kuva. Jopa valheilla....tai valheellisesti huijaamalla ja antamalla ymmärtää, kuten justiinsa tuosta aktiivisuudesta kuvilla.

Vierailija
15/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tervehenkistä, kun pikaveneellä vetouistellaan ja lanataan koko vesistö tyhjäksi kaloista ihan huvin vuoksi vaan. 

Mikäli ne kalat syödään niin ok- ei kiinnosta minua. En tajua niitä, jotka tuhlaa aikaansa kalastukseen ja sitten päästävät saaliin vahingoittuneena ja kivuissaan takaisin veteen.

Vierailija
16/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä itsekin epäilen ja luulen, että se on sama kuin työhakemuksissa, missä pyritään antamaan itsestä mahdollisimman hyvä kuva. Jopa valheilla....tai valheellisesti huijaamalla ja antamalla ymmärtää, kuten justiinsa tuosta aktiivisuudesta kuvilla.

No onko tuo nyt muka hyvä kuva itsestään? Minä ainakin kiertäisin tuollaiset kaukaa, kun pitäisi pelätä tuleeko reissusta hengissä takaisin. 

Vierailija
17/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän kyllä arvostan miestä, joka metsästää ja kalastaa, sillä haluan syödä mahdollisimman eettisesesti tuotettua lihaa ja kalaa. Lisäksi aktiivinen, ulkoilmasta nauttiva mies on lähtökohtaisesti kiinnostavampi kuin sellainen, jota mikään ulkona puuhailu ei innosta.

Vierailija
18/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirso mies kirjoitti:

Kyllä minä sanon naiselle että ero tulee jos puoli vuotta seurustelun aloittamisen jälkeen paljastuu että se virkkaa sukkia harrastuksena.

Harva niitä sukkia virkkaakaan . Sukat neulotaan yleensä.

Vierailija
19/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä miehellä on ennen ollut vaimo, joka on jaksanut nalkuttaa siitä kalastuksesta eroon saakka ja nyt haluaa tehdä heti alusta lähtien selväksi, että hän kalastaa ja etsii naista, jolle se on OK.

Vierailija
20/60 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli ne kalat syödään niin ok- ei kiinnosta minua. En tajua niitä, jotka tuhlaa aikaansa kalastukseen ja sitten päästävät saaliin vahingoittuneena ja kivuissaan takaisin veteen.

Samoin. Voisin lähteä kalaretkelle mukaan, jos ruoaksi kalastetaan, mutta en ymmärrä tuota catch and release -kalastusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi