MY herigaten huijaus
Kannataa varoa My Herigate sukututkimus sivustoja. Voipi tulla sellainenkin yllätus, että yli 40 vuotta sitten kuollut sukulainen tuleekin sivuston ylläpitäjäksi
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan noihin tyypillisesti haksahtaa ja tuuppaavat oman DNA:nsa valtavaan tietokantaan ulkomaiselle toimijalle vailla mitään ymmärrystä siitä mihin sitä voidaan käyttää vielä kymmenien vuosien päästäkin, ja mihin kaikkialle data päätyy kun yritykset vaihtavat omistajaa, jne.
Netissä tehtävät DNA-kartoitukset ovat maailmanluokan kusetus ja uteliaat pölvästit lankeavat niihin jatkuvasti, vaikka tutkimuksissa on havaittu ettei tuloksiin voi edes luottaa vaan eri palveluista tulee eri tuloksia. 😂 Mutta kun naisten mielestä on niin jännä mielikuvitusleikki.
Ja kukahan on tässäkään ketjussa puhunut sanallakaan jostain DNA:sta? 😂 Dorkaliini ole 😁Tekeekö MyHeritage sellaisiakin? Hyvin olet perillä, miehenä.
AP puhui siitä, että kuollut sukulainen tuli sukupuun ylläpitäjäksi. Minä puolestaan puhuin siitä, että ko. yrityksen tilauksen peruminen oli tehty niin vaikeaksi, että moni ei erehdyksessä perunutkaan tilaustaan ja tuli maksaneeksi vuoden täysimääräisen hinnan, joka veloitetaan kortilta. MyHeritage on kuuluisa siitä, että se myy premiumjäsenyyksiään polkuhinnoin ja kun sellaisen on ostanut ja yrittää peruuttaa hyvissä ajoin, peruutus ei niin vain onnistukaan.Sinulla on siis oma jännä ajatusleikkisi, jota tulit palstalle jakamaan. Paljon muuta et taidakaan päästä jakamaan ainakaan naisten kanssa 😂
Toimintahan perustuu dna-testiin.
Ohis
Ei perustu, vaan sukutietoihin, jotka yleensä on kirkonkirjoista peräisin. Itse olen My heritagessa, enkä ole tehnyt ainuttakaan Dna-testiä. Kokoan vain sukupuutani.
Kyllä ne kusettaa juuri rupesivat yllättäen laskuttamaan 180€/vuosi, kuulema kuuluu alennus diiliin. Koejaksi JA se pitää irtisanoa 30pv sisällää
Mielestäsi murhaajien ei kuulu jäädä kiinni?[/quote]mene ottamaan harhaisuuslääkkeesi, kiitos. En ole missään tuonut tuollaista esille, enkä liioin tuonut esille omaa kantaani dna-testien turhuuteen/ei-turhuuteen[/quote]
Ok. Meillä päin "haksahtaa" tarkoittaa varmaan eri asiaa kuin teillä.