Laita mies asialle,tee itse perästä... VOI V***U!!!!!!!!
eteisen remppa meneillään... tänään piti saada valmiiksi mutta mutta...
ainoa valmis on vasta YKSI seinä. Ja miksi??
Mies maalaa. Sanoin jo ennen aloittamista,et pitkät tasaiset vedot (telalla) niin ei jää niitä " rajoja" . Joo,joo,enköhänmä osaa jne jne. Minä katsoin hetken vierestä ja sanoin et etpä näköjään osaa.
Mies suivaantuu ja sanoo,et luotappas vähän,hän kyllä osaa. Minä sanoin,et älä sit mulle ala valittaan kun pieleen menee.
23 aikaan tulee sanomaan et nyt se yks seinä ois sit maalattu. Meen katsoon ja pystyn jo kaukaa osoittaan kohdat joihin jää " rantua" ja selkeet sutaisut. Eu jää,mies " lupaa" ,se on kuulema iiiiiiihan eri näköinen kuivuttuaan. No,ei oo.
Äsken mentiin katsoon ja kysyin et näinkö on erinäköinen. Mieskin myöntää et onpas vähän jäänyt ja yrittää vetää vitsitsiksi... Arvatkaapa naurattaako??
Kommentit (66)
Tuossahan se muistutus tökkää silmään heti ulko-ovesta astuttaessa ;D
Ainoa on,et miten ihmeessä saan ton körilään tajuaan,ettei se nyt tee samaa uudestaan??? :O Kun on kerta tuo seinä joka tapauksessa valmiiksi saatava... edes tuo yksi... taitaa meille tulla muodikkaasti yksi seinä erivärinen kuin muut,heh heh... ei ihan ollut se alkuperäinen tarkoitus...
ap
Ei ihme että miehesi yrittää miehuttaan todistella.
jäkätystä,nalkutusta eikä muutakaan. Ongelmahan onkin nimenomaan siinä,että minä olen asiallinen ja annan asiallisia neuvoja,mies meillä ei esim riita tilanteissa osaa keskustella vaan lähtee kalppimaan ja huutaa... :)
Tuosta maalauksesta,minä en erottele miehen ja naisen hommia,se tekee joka paremmin osaa. Vielä kun saisin omani tajuamaan tuon :D
ap
Mikään ei ole sen raivostuttavampaa, kuin se että jotain työtä tehdessä toinen mäkättää ja neuvoo siinä vieressä. Joko tekee itse tai sitten on hiljaa.
Miksi ap kuvittelet, että sinä olisit maalannut paremmin?
miehelle. Lasten ja miehen kasvatus on todellakin kasvattamista. Kasvakaa miehet aikuisiksi!
Vierailija:
Ei ihme että miehesi yrittää miehuttaan todistella.
Vierailija:
Mutta miehesi tunnusti asian ja jopa pyysi anteeksi. Enemmän kuin useimmat kykenevät ikinä!
Meillä vähän samaa fiilistä välillä, sympatiat vaot puolellasi. Älä nyt käännä enää eistä haavassa, vaan ole reilu " voittaja" .