Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita mies asialle,tee itse perästä... VOI V***U!!!!!!!!

Vierailija
09.11.2006 |

eteisen remppa meneillään... tänään piti saada valmiiksi mutta mutta...

ainoa valmis on vasta YKSI seinä. Ja miksi??

Mies maalaa. Sanoin jo ennen aloittamista,et pitkät tasaiset vedot (telalla) niin ei jää niitä " rajoja" . Joo,joo,enköhänmä osaa jne jne. Minä katsoin hetken vierestä ja sanoin et etpä näköjään osaa.

Mies suivaantuu ja sanoo,et luotappas vähän,hän kyllä osaa. Minä sanoin,et älä sit mulle ala valittaan kun pieleen menee.

23 aikaan tulee sanomaan et nyt se yks seinä ois sit maalattu. Meen katsoon ja pystyn jo kaukaa osoittaan kohdat joihin jää " rantua" ja selkeet sutaisut. Eu jää,mies " lupaa" ,se on kuulema iiiiiiihan eri näköinen kuivuttuaan. No,ei oo.

Äsken mentiin katsoon ja kysyin et näinkö on erinäköinen. Mieskin myöntää et onpas vähän jäänyt ja yrittää vetää vitsitsiksi... Arvatkaapa naurattaako??

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Hannasta kaukana... mutta ihan kiva tyttö, ei siinä mitään, kiva jos tulee hän mieleen :)

Ja juu olet sikäli oikeassa että olen ollut joskus hermorauniona kun mies on tehnyt jotain " väärin" ja ihan takuulla olisin väittänyt vastaan just niin kuin ap. Mutta sittemmin oon katsonut vähän peiliin ja viisastunut että suhteessa on kaksi ihmistä eikä vaan minä ja minun halut ja käsitykset siitä mikä on oikein. Joten enää ei ole tuota riskiä, ajattelen vaan että ok eipä se mitään, kyllä se korjaantuu. Ja todellakin, parisuhde voi paremmin kuin koskaan ja mieskin on tehnyt samanlaisen korjausliikkeen.

t. " hanna"

Vierailija
42/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot yritykset maailmalla on alkaneet palkkaamaan naisia johtajiksi juuri tämän takia,että nainen on monitoimikone. Osaa enemmän kuin tietääkään tai ainakin osaa hankkia osaavan ihmisen jos ei itse osaa.

Ja nainen ei hermostu heti kybällä jos ei joku suju,vaan jättää ennemmin kesken ja hakee tietoa miten sujuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ois varmaan parempaa oppia myös... Mut on niin helkutin vaikeeta pitää suunsa kiinni ja katsoo ku toinen mokailee,eiks sulla tod tuu haluu sanoo et hei mähän sanoin tai et kyllä mää tekisin ton sua paremmin?

Vierailija
44/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla mitään hyviä Dr Phil -neuvoja :) Pikkuhiljaa vaan tajusin että aika paljonhan meillä tehdään ja on tehty asiat niin kuin minä haluan, ja rupesin miettimään että millasta olisi olla ihmisen kanssa jolle poikkeuksetta häviäisi ja aina pitäisi tehdä nin kuin hän haluaa. Ajattelin että eipäs varmaan olisi mukavaa. Se on auttanut monta kertaa olemaan sanomatta " mitäs minä sanoin" , vaikka en kyllä todellakaan väitä etten niin silti heikkona hetkenä tekisi. Mutta luulen että monelta riidalta on kyllä säästytty kun en ole ruvennut neuvomaan tai pomottamaan turhanpäiten.

t. " hanna" , kiva tämä uusi niki...

Vierailija
45/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksut herää kohta niin pitää mennä keittiön puolelle, mutta hyvät jatkot ap:lle ja muillekin.

t. " hanna"

Vierailija
46/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin jo et mikäs täydellinen rouva täällä kirjottelee.... meillä ei sanota edes soo-sooo,tauno saa tuhria tapetit jos taunosta siltä tuntuu.... ;)

Vierailija
47/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni maalari taasen tekee surkeaa jälkeä monen vuoden " kokemuksella" .

Meillä sanotaan suoraan jos toinen ei osaá. Hittoako sitä pitää aikuista ihmistä pelätä loukkaavansa.

Kokeilen joskus erilaisia ruokia ja jos ne eivät onnistu niin tiedän sen itsekin ja kestän kritiikin.

Jos mieheni on siivonnut surkeasti huomautan ja hän siivoaa paremmin loukkaantumatta.

Vierailija
48/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ystäväni maalari taasen tekee surkeaa jälkeä monen vuoden " kokemuksella" .

Meillä sanotaan suoraan jos toinen ei osaá. Hittoako sitä pitää aikuista ihmistä pelätä loukkaavansa.

Kokeilen joskus erilaisia ruokia ja jos ne eivät onnistu niin tiedän sen itsekin ja kestän kritiikin.

Jos mieheni on siivonnut surkeasti huomautan ja hän siivoaa paremmin loukkaantumatta.

Voiko tuon paremmin sanoa: Hittoako sitä pitää aikuista ihmistä pelätä loukkaavansa!!!

Molemmat on suhteessa aikuisia,kumpaakaan ei paapota/kasvatetavaan puhutaan rehellisesti ja suoraan.

Vierailija
49/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa ku on maalattu niin ei pitäis ranttuja jäädä. Minkä värinen?

Eikä telalla saa vedellä montaa kertaa jo maalattua kohtaa, muuten menee suhkuksi.

Maalaa sä se seinä (+muut) huomen uudestaa ja näytä miten homma etenee :)

Vierailija
50/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin tehnytkin,mut ensinnäkin mies haluaa olla MIES,ei kuulema ole naisten hommaa tuollainen. Et juu-u....

ap

Vierailija
51/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellaista beigeä se maali... Ottaa vaan niin hirmusti päähän,kun en minä ilkeyttäni niitä neuvoja antanut... ennenkuin ollaan miehen kanssa menty yhteen niin oon rempannut useammankin seinän... Mies vaan tahtoo niin macho-macho...ÄÄH!!

ap

Vierailija
52/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, ettei noita miehiä saisi YHTÄÄN neuvoa ns. miesten hommissa. Ei, vaikka mies tietäisi itsekin, että neuvot on ihan asiaa.

T: nim. been there, done that

Vierailija
53/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa lapsia silläaikaa. En mä kyllä kestäis katsella sivusta.

Vierailija
54/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä osaisin oikeasti paremmin mutta miehen pitää saada sohia itse ja raivostuu jos yhtään neuvotaan.

Vituttaa kun on kotona kaikki rempallaan.

Vierailija
55/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksaisi alkaa AIVAN alusta... varsinkaan kun huomikseksi ois luvassa sellaisia hommia joita en sitten oikeasti edes osaa... ja huomenna on miehen viimeinen vapaa päivä niin olisi pakko saada valmiiksi... Kun oli tarkoitus tosiaan olla tänään valmis ja sit huomenna ois ollut miehellekkin lepopäivä... Harmittaa vähän siis miehenkin puolesta,koska tekee rankkaa,fyysistä työtä ja ois tarvinnut sen leponsa,mutta minkäs jästipäälle teet...

Tuntien mieheni,huomenna saan anteeksi pyynnön ja selityksen,et " oishan se pitänyt uskoa kun sinä sanoit...." vaikka tänään se tuolla kirvaa vielä...

ap

Vierailija
56/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskelmoi jatkossa miehelle jotain vielä miehisempiä hommia kuin maalaaminen (vaikka listojen sahaaminen tms.) ja maalaa itse. Näin on ainakin meillä saatu siistiä remppajälkeä ;-)

Vierailija
57/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin lelujen perään : )

Vierailija
58/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se valopää vetelee sillä telalla entisen (märän) maalin päälle poikittain... ihmettelee vielä et miks joissain kohdissa mihin hän laittaa uutta maalia niin se uusi maali näyttää tummemmalta... ÄÄÄÄÄÄÄÄHHHH!!!!!!!!!

ja mä en enää tiedä mitä sille sanoin kun se sanoo et " mee sä siitä nukkuun,kun ei susta mitään hyötyä siinä oo,ärsytät vaan ku muka jakelet neuvoja"

ap

Vierailija
59/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siitä mitään tullut. Menin nukkumaan 04 aikaan,mies luovutti kuulema kuuden aikaan aamulla... Ei uskonut sitä ennen...

Kakka. Oon lähdössä juuri ostaan lisää maalia,kun mies maalasi koko 9litraa pieleen...

Uskomatonta miten jukuripäitä miehet voi joskus olla tuossa ieheydessään... Pistin sen tuossa äsken soittamaan Tikkurilan maalilinjalle. Se itsekkin sanoi et ne on ainakin siellä asiantuntijoita. No,sen JÄLKEEN sanoi,että " anteeksi sinä taisit olla oikeassa alusta lähtien" Ai TAISIN??? hah... ja siihen todellakin tarvittiin joku sanomaan sille saman mitä minä hoin koko eilisen...

ap

Vierailija
60/66 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihan oikeasti luulee, että ne osaa vain siksi, että on syntyneet miehiksi : )