Miten suhtautuisit jos näet toisen naisen vikittelevän miestäsi yökerhossa
Eli olimme pikkujouluissa ja yöllä yökerhossa. Meitä oli 4 hengen porukka siinä vielä ja olimme joraamassa tanssilattialla. Löhdin käymään vessassa ja siihen oli tullut kaksi naista tanssimaan meidän porukan kanssa. Porukassa oli vain kaksi miestä sillä hetkellä, minun mies ja tämän kaveri. Tulin vessasta ja lähdin hakemaan juomaa, kävelin tanssilattian ohi ja näin kun toinen naisista meni mieheni lähelle ja otti kaulasta kiinni ja tanssivat siinä ikäänkuin hitaita vaikka oli siis menevä disco- viisi mensosa. Mieheni piti selvästi vähän varoen naista lanteista ja tanssivat vain. En nähnyt kuinka tiiviisti nainen kaulaili tms, tulin tanssilattialle mutt menin muun porukan kans tanssimaan ja seurailin sieltä. En nöhnyt muuta kuin tanssimista.
Jälkeenpäin kyselin mieheltä,mies sanoi että hän ei ajatellut tilannetta muutenkuin että he vaan bilettivät ja ett hän ei ole tehnyt mitään mikä ei kestäisi päivänvaloa tai salaa minulta koska olimmehan yhdessä liikenteessä samassa paikassa.
Itseä aluksi huvitti tilanne mutta jäin miettimään mitä tuossa olisi pitänyt minun/ miehen tehdä. Olisitteko itse antanut olla? Mies kohteliaisuuttaan ei työntönyt naista pois, olisiko pitänyt? Mitä te ajattelette tästä? Onko syytä olla harmistunut?
Kommentit (42)
Menisin hieromaan itseäni vastaavasti jonkun miehen kanssa.
Mikö sua vaivaa? Toinen myönsi rehellisesti ja pyysi ettei lyötäisi lyötyä. Voisit katsoa omaa asennettasi ja se on kiusaaja. Miten voisit sitä lähteä muuttamaan?[/quote]
Kiitos sinulle. T: se nykyisin huonoitsetuntoinen