Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit jos näet toisen naisen vikittelevän miestäsi yökerhossa

Vierailija
28.11.2022 |

Eli olimme pikkujouluissa ja yöllä yökerhossa. Meitä oli 4 hengen porukka siinä vielä ja olimme joraamassa tanssilattialla. Löhdin käymään vessassa ja siihen oli tullut kaksi naista tanssimaan meidän porukan kanssa. Porukassa oli vain kaksi miestä sillä hetkellä, minun mies ja tämän kaveri. Tulin vessasta ja lähdin hakemaan juomaa, kävelin tanssilattian ohi ja näin kun toinen naisista meni mieheni lähelle ja otti kaulasta kiinni ja tanssivat siinä ikäänkuin hitaita vaikka oli siis menevä disco- viisi mensosa. Mieheni piti selvästi vähän varoen naista lanteista ja tanssivat vain. En nähnyt kuinka tiiviisti nainen kaulaili tms, tulin tanssilattialle mutt menin muun porukan kans tanssimaan ja seurailin sieltä. En nöhnyt muuta kuin tanssimista.

Jälkeenpäin kyselin mieheltä,mies sanoi että hän ei ajatellut tilannetta muutenkuin että he vaan bilettivät ja ett hän ei ole tehnyt mitään mikä ei kestäisi päivänvaloa tai salaa minulta koska olimmehan yhdessä liikenteessä samassa paikassa.
Itseä aluksi huvitti tilanne mutta jäin miettimään mitä tuossa olisi pitänyt minun/ miehen tehdä. Olisitteko itse antanut olla? Mies kohteliaisuuttaan ei työntönyt naista pois, olisiko pitänyt? Mitä te ajattelette tästä? Onko syytä olla harmistunut?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin paljon tansseissa joskus 70-luvulla eikä silloin tanssimista pidetty viettelynä. 

Vierailija
22/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ra is kaus!

hmmm kumpi oli nyt se syyllinen? Miehen käsi taisi olla lähempänä intiimiäaluetta?

Nainen teki aloitteen eli naiselle törkeän raiskauksen tuomio. Mies oli täysin voimaton eikä uskaltanut tehdä vastarintaa ettei baariruusu olis vetäny hänen housunsa alas imenyt kyrvän kovaksi ja hypännyt syliin!!

Ja muut baarissa olleet naiset vain katsoivat sivusta tätä seksuaalistahäirintää. Ja vaimo vielä tämän päälle hakkui miestään kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraisin mielenkiinnolla, miten mieheni hoitaa tilanteen.

Vierailija
24/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta jälkeenpäin harmistuminen auta. Minä olisin antanut heidän tanssia tanssinsa loppuun, mennyt sen jälkeen miehen kainaloon ja todennut, että nyt on kyllä mun vuoro. Ja sitten tanssinut hetken hänen kanssaan niin, ettei yksinkertaisemmallekaan jää epäselväksi, että ei kannata yrittää tähän väliin. 

Vierailija
25/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta jälkeenpäin harmistuminen auta. Minä olisin antanut heidän tanssia tanssinsa loppuun, mennyt sen jälkeen miehen kainaloon ja todennut, että nyt on kyllä mun vuoro. Ja sitten tanssinut hetken hänen kanssaan niin, ettei yksinkertaisemmallekaan jää epäselväksi, että ei kannata yrittää tähän väliin. 

Minusta se on miehen tehtävä. En ole tuollaisessa tilanteessa ollut, sen sijaan useammankin kerran olen tullut mieheni perässä (joko koska olen jäänyt valokuvaamaan jotain tai koiran kanssa pysähtynyt, kun se on halunnut haistella jotain tms) ja joku nainen on heittäytynyt hänen juttusilleen. Kun olen lähestynyt heitä, niin mieheni on kyllä tähän asti aina kääntynyt minua kohti ja ottanut minut mukaan keskusteluun.

Vierailija
26/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä odotan, että nainen on valmis taistelemaan minusta. Ap:n tilanteessa olisin odottanut, että naiseni tulee ja ryöstää minut takaisin. Eli kyllä ap:n olisi pitänyt tunkea väliin, tuupata vieras vokottelija kauemmas ja sen jälkeen imutella kiihkeästi oman miehen kanssa ja näyttää kaapin paikka sivullisille. Nyt tuli vaikutelma, että olet välinpitämätön ja että sinua ei kiinnosta, mitä mies tekee. Se kertoo siitä, että omat tunteesi ovat laimentuneet. Kun mies huomaa tämän, hän alkaa kokeilla rajoja jatkossa entistä enemmän, koska ajattelee, että sinä olet menettänyt kiinnostuksesi häneen. Oikeastihan tuollaisessa tilanteessa ihminen on hieman terveellä tavalla mustasukkainen, jos on todella tunteet pelissä. Jos tunteita ei ole, silloin se on whatever-asenne.

Niin, no en tiedä, mikä toimii kenenkin parisuhteelle sytykkeenä. Silti vähän erikoinen draamakuvio. Joku joskus niistä kiintymyssuhteista mainitsi, eikös tämäkin reaktio liity niihin?

Yleisesti ottaen, jos mieheni käytöksessä jokin asia on loukannut minua tai minun käytökseni häntä, me keskustelleet siitä ja usein myös mietimme ääneen, mikä siihen liittyy.

Jos kyse on tunteiden laimenemisesta, sitten hoidetaan useammin ja enemmän parisuhdetta ;)

Vierailija
27/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta tulla mustasukkaiseksi jos on luotettava rakastava kumppani josta tietää ettei hän koskaan pettäisi 

Vierailija
28/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, fiiliksestä riippuen antaisin miehen tanssia tai menisin siihen väliin. En minä tuommoisesta pahastuisi, tanssin minäkin joskus jonkun kanssa, ihan normaalia. Eri asia jos mies asioikseen flirttailisi muille ja jättäisi minut huomiotta (kuten jonkun kommentoijan mies). Tai alkaisi tanssiessaan enemmälti käpälöidä muita naisia.

Vierailija
29/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin toimisin. Menisin hakemaan mieheni ilman sen enempää draamaa kun tanssi loppuu. Saahan sitä tanssia, mutta hyvä tehdä kyseiselle naiselle selväksi että siihen se tämän miehen kohdalla jää.

Vierailija
30/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.

Tosiaan jäin itse toisen porukan kanssa tanssimaan ja seurasin tilannetta. Toki vähän ärsytti kun myös tuttuja oli paikalla ja näin työkaverinikin pyörivän siellä lähellä, joku muu voisi saada väärän kuvan kun mieheni tanssi niin lähekkäin. Välillä luokseni hakeutui miehiä tanssimaan ja juttelemaan. Mieheni kyllä myöhemmin huitoi minulle että tuu tänne tanssimaan. Ja pyysi mukaan kun aikoi mennä baarin yläkertaan , ei siis jättänyt minua huomiotta enkä usko että itse lähentyisi muita naisia. Ei vaan osaa suhtautua kun häntä lähestytään. .

Tanssilattialla yksi mies seurasi minua kokoajan tanssilattialla kun vaihtelin paikaa, yrittäen ottaa minusta kiinni jne. En todellakaan ala kaulakkain muiden miesten kanssa tanssimaan.

Vierailija
31/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla reissulla kun et ole mukana, tanssiminen tapahtuu kielet vastakkain.

Vierailija
32/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pitää välillä tehdä tuollaisia tilanteita. Muuten pitävät miestä itsestäänselvänä.

Vierailija
33/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jäädyn siinä kohdassa. Mies taas kerran lähtee kikatteluun ja flirttailuun täysillä mukaan ja minä katson vierestä. En tiedä miksi en pysty mihinkään. Lähdemme samaa matkaa aina kotiin. Ottaessani puheeksi asian, hän kiistää mitään olleen. Pskapuhetta sanon minä.

Onko kikattelu ja flirttailu jotenkin sinulta pois? :D Hanki itsetunto!

Niinpä. Ei ole kiva kerta toisensa jälkeen katsella niitä kosiomenoja. Se on etovaa katsottavaa, toisen riisumista silmillä ja kaksimielistä leveää hymyilyä. Minä vieressä olen kuin ilmaa hänelle. Kyllä melkoinen itsetunto saa ihmisellä olla, jos se touhu ei tunnu missään.

Melko heikko itsetunto ihmisellä joka antaa itseään kohdeltavan noin. Se on turha parkua ettei herrasmiehiä ole, jos ei osaa vaatia arvoistaan kohtelua. Eli hanki itsetunto!

Opettele kirjoittamisen alkeet 🤦🤦

Vierailija
34/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraisin mielenkiinnolla, miten mieheni hoitaa tilanteen.

Miten toivoisit hänen hoitavan tilanteen?

Suuttuisitko jos mies ei tee mitään vaan tanssii mukana? Ja sanoo sinulle jälkeenpäin että ei tuossa mitään, me vaan biletettiin.

Itse en tykännyt että tuohob tyyliin biletetään tuntemattoman naisen kanssa

Ap

Vierailija
35/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun mieheni tanssi nenä Päivin tissien välissä :D. Tämä oli työporukan reipas after work Helsingin keskustassa joskus v. 1990.

Ei tuosta sen kummempia tunnekuohuja kukaan ottanut, edes Päivi. Jos jokin harmitti niin se, että mies ei osannut viinaa ottaa kohtuudella vaan aina liikaa. Se on minusta junttimaista käytöstä.

Vierailija
36/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kuvauksen perusteella yrittänyt peitellä mitään eikä kai olisi voinutkaan. Useimmat naiset eivät ymmärrä kuinka vaikeaa miehelle on työntää pois aloitteellinen nainen, koska mies alitajuisesti ajattelee että nainen laittaa siinä tilanteessa peliin todella paljon. Useimmat miehet eivät vain tiedä kuinka tehdä se fiksusti niin että toinen ei loukkaannu. Siksi helpointa on antaa muutamia sellaisia signaaleja että nainen on ihan kiva, mutta sitten vetäytyä tilanteesta.

Naisille taas on helppoa torjua mies vaikka kuinka dorkasti sen kummemmin ajattelematta, koska oletus on että mies osaa odottaa sellaista.

Vierailija
37/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaisin, että epäsovelias koskettelu on s-rikos, ja että aion ilmoittaa poliisille.

Vierailija
38/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vier ailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jäädyn siinä kohdassa. Mies taas kerran lähtee kikatteluun ja flirttailuun täysillä mukaan ja minä katson vierestä. En tiedä miksi en pysty mihinkään. Lähdemme samaa matkaa aina kotiin. Ottaessani puheeksi asian, hän kiistää mitään olleen. Pskapuhetta sanon minä.

Onko kikattelu ja flirttailu jotenkin sinulta pois? :D Hanki itsetunto!

Niinpä. Ei ole kiva kerta toisensa jälkeen katsella niitä kosiomenoja. Se on etovaa katsottavaa, toisen riisumista silmillä ja kaksimielistä leveää hymyilyä. Minä vieressä olen kuin ilmaa hänelle. Kyllä melkoinen itsetunto saa ihmisellä olla, jos se touhu ei tunnu missään.

Melko heikko itsetunto ihmisellä joka antaa itseään kohdeltavan noin. Se on turha parkua ettei herrasmiehiä ole, jos ei osaa vaatia arvoistaan kohtelua. Eli hanki itsetunto!

Niin onkin. Suorastaan surkea. Se on rapissut tässä vuosien varrella pikkuhiljaa jonnekin. Älkää enempää talloko minua, kiitos.

Olet lapsen tasolle typistetty viaton uhri jota mies silkkaa pahuuttaan kiusaa?

Mikö sua vaivaa? Toinen myönsi rehellisesti ja pyysi ettei lyötäisi lyötyä. Voisit katsoa omaa asennettasi ja se on kiusaaja. Miten voisit sitä lähteä muuttamaan?

Vierailija
39/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiiiiiiis miehesi tanssii vyötäröltä pidellen hitaita naisen kanssa ja nainen on tässä se vikittelijä? :D

Vierailija
40/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaisin jippii hihii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi