Minkä ikäisen on soveliasta pukeutua nahkahousuihin?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
16-29.
Vanhemmilla naisilla se on vain epätoivoinen yritys näyttää nuorelta. M27
Ei alaikäisille mielellään, joutuvat läähättävien setien kohteeksi.
Ei ole ikärajaa, vartalon, hiukset ja tyypin vaan pitää olla sopiva. Sutjakka ,ryhdikäs ,pirteä ja hiukset kauniit,, voi olla vaikka kasikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
16-29.
Eihän täällä muutenkaan tyrkytetä tolla tapaa mitään.
Ei ainakaan stadissa kannata, turkikset ja nahka saavat huutoa ja speijaajat päälle.
Näkyykö niin paljon muutenkaan. Siis keskisuurissa tai pienissä kaupungeissa. Ei ainakaan niissä missä olen asunut, niin ihan hirveästi. Alle joka kymmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan stadissa kannata, turkikset ja nahka saavat huutoa ja speijaajat päälle.
Turkikset, ehkä se riski, nahka usein tekonahkaa. Tosin ei niitä tekoturkiksiakaan aina aidoista erota.
Sitten kun psyyke kestää setämiesten lasittuneet katseet, läähätyksen ja kuolan valumisen. Eli täysi-ikäisenä.
Jos pystyy itse pukemaan ja riisumaan, niin jokainen saa päättää ihan itse materiaalinsa ja tyylinsä. Vapaassa maassa kun asutaan.
Moni homomies käyttää iästä riippumatta.
Nelikymppinen nainen lederhoseneissa on kuuma! Lederhosenit jalkaan ja jodlaamaan!
Just ostin nahkahousut. Ikää 47v. Ei kiinnosta mitä mieltä muut on.
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyy itse pukemaan ja riisumaan, niin jokainen saa päättää ihan itse materiaalinsa ja tyylinsä. Vapaassa maassa kun asutaan.
Olisi hyvä myös että sitä ennen olisi jotain tietoa pohjalla.
Miksi ylipäänsä kukaan missään tilanteessa ja ammatissa pukeutuu nahkahousuihin. Aika epäkäytännölliset housut kaikissa olosuhteissa. Eivät hengitä. Kesällä kuumat ja hiostavat. Talvella kylmät ja kylmää myös pitävät.
Vierailija kirjoitti:
Tarkotin siis spreijaajat. Ja kuuluu murha! murha! huutoja. Mun puolesta pitäkööt ihmiset vaikka haisunäätää kainalossaan, kunhan itse ovat metsästä hakeneet ja lemmikikseen kesyttäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkotin siis spreijaajat. Ja kuuluu murha! murha! huutoja. Mun puolesta pitäkööt ihmiset vaikka haisunäätää kainalossaan, kunhan itse ovat metsästä hakeneet ja lemmikikseen kesyttäneet.
Höpö höpö, nyt pistelet vähän omaa ekstraa noihin. Eiköhän melko harvinaista.
2-vuotiaalla lederhosenit on hyvät, että vaippaa ei tarvitse vaihtaa niin usein kun kangashousujen kanssa. Nahka estää loistavasti hajun.
Suorat nahkahousuthan on super tyylikkäät. Kyllä vanhempikin nainen voi mainiosti käyttää. Hoikka kyllä pitää olla.
Nahkahousujen valmistamiseksi yleensä jonkin tehotuotantoeläimen on pitänyt kuolla tai useamman.
Nahkahousuja on hankala laittaa pesuun. Ja usein se millä ne on kyllästetty ja parkittu, on haitallisia aineita.
Vierailija kirjoitti:
2-vuotiaalla lederhosenit on hyvät, että vaippaa ei tarvitse vaihtaa niin usein kun kangashousujen kanssa. Nahka estää loistavasti hajun.
Meinaat oikeasti parivuotiaalle? Tiedätkö että niissä voi olla myös allergisoivia aineita?
16-29.