Ruoan hinnat ovat lähteneet käsistä kun nelihenkisellä perheellä kuluu melkein 200 euroa pelkästään avokadoihin kuukaudessa
Juuri laskin kuukauden kauppakuitteja yhteen ja huomasin, miten kalliiksi esimerkiksi juuri avokadot ovat muuttuneet. Samalla esimerkiksi kananmunien hinta on käytännössä kaksinkertaistunut ja kotimainen tomaatti maksaa varmaan kohta kympin kilo. Tuosta avokadoihin kuluvasta rahasta olin todella yllättynyt.
Kommentit (29)
Täytyy olla rutkasti ylimääräistä pätäkkää,jos on varaa ruoka-aineeseen joka ei ole millään tavalla "pakollinen"Kerskakuluttajia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla rutkasti ylimääräistä pätäkkää,jos on varaa ruoka-aineeseen joka ei ole millään tavalla "pakollinen"Kerskakuluttajia!
Mikä ruoka-aine on oikeasti pakollinen, jos tuolle linjalle lähdetään? Avokado on erittäin hyvää ravintoa ja rasvahappokoostumukseltaan terveellinen hedelmä.
En kyllä itse ostaisi,kun
ei ole eloon jäämisen kannalta" pakollinen"Onko yhtään tietoa paljonko tarvitaan vettä,että saadaan avokadoja?No,ei varmaankaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ruoka-aine on oikeasti pakollinen, jos tuolle linjalle lähdetään? Avokado on erittäin hyvää ravintoa ja rasvahappokoostumukseltaan terveellinen hedelmä.
Kyllä ihmiset reagoisivat voimakkaammin jos banaanien, mandariinien, omenien tai perunoiden hinnat nousisivat selvästi nykyisestä. Avokado ei ole välttämättä keskimääräisen K- ja S-kauppojen asiakkaan ostoslistalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä kyllä ostan kerran viikossa Lidlistä pussillisen avokadoja. En raaski ostaa kalaakaan, joten saan tuosta terveellisiä öljyjä.
Minä otan pari lusikallista oliiviöljyä päivässä rasvojen takia.
Minä nappailen islantilaisia Omega3 kalaöljykapseleita joka aamu. Päiväannos 1-2 kapselia.
Näittek norjanlohen loiset ? En söis, vaikka ilman saisin . Onko avokaolla parunaan verrattuna mitenkin suuri jalanjälki . Mitkä ideologiat sitä suosii , viannesan se kait lie ja vihreä ainakin . Kasvaakohan lähellä ?
Vierailija kirjoitti:
Vain juntit syö avokadoja. Aina kun kaupassa joku ostaa avokadoja, MIETIN ITSEKSENI, että onpa tuo ihminen sivistymätön eikä seuraa aikaansa eikä ole kiinnostunut kuin omasta navastaan. Saisi avokadon hinta olla paljon korkeampikin.
Osta avicadoja just niin paljon kuin tykkään koska ovat terveellisä.
Harmikseni olenkin vasta ostanut 2 viime vuoden aikana niitä vaikka olenkin jo N45v!
---> 43v vuoteen en ostanut ollenkaan, joten loppuelämän nyt ostan enkä kysele sinulta.
Saat miettiä mitä tykkäät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain juntit syö avokadoja. Aina kun kaupassa joku ostaa avokadoja, MIETIN ITSEKSENI, että onpa tuo ihminen sivistymätön eikä seuraa aikaansa eikä ole kiinnostunut kuin omasta navastaan. Saisi avokadon hinta olla paljon korkeampikin.
Harmikseni olenkin vasta ostanut 2 viime vuoden aikana niitä vaikka olenkin jo N45v!
---> 43v vuoteen en ostanut ollenkaan, joten loppuelämän nyt ostan enkä kysele sinulta.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Minä en lennä lentokoneilla enkä käytä saatuttavaa yksityisautoa vaan menen biobusseilla.
Otan oikeudekseni ostaa avocadoja! Varsinkin kun niissä on kaliumia paljon. Minulla on kaliumin vajausta.
Minä otan pari lusikallista oliiviöljyä päivässä rasvojen takia.