Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on alkanut näkyä monessa paikassa työtä tarjolla-lappuja ikkunoissa ja ovissa. Mielestäni ihan hyvä suuntaus!

Vierailija
28.11.2022 |

Olen nähnyt näitä ainakin apteekissa, huoltamolla, kampaamossa ja kaupoissa. Jos olisin itse työnhakija niin kyllähän tuollainen helpottaisi huomattavasti työnhakua kun voisi vaan marssia paperit kainalossa paikan päälle siitä juttelemaan, ilman sitä nettihaku tai puhelinsoittosäätöä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa huomasin myös Saksassa kesän lopulla, kauppakeskuksissa melkein joka liikkeen ikkunassa haettiin työntekijää. Suomessa en ole niin kuljeskellut kaupoilla, etten ole huomannut. Mutta hyvä tapa minustakin. 

Vierailija
2/13 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellako! Toivoisin, että yhteiskunta kehittyisi tähän suuntaan. Työpaikalla ehtii oppia sen työpaikan asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen teknisellä alalla. Noissa mainitsemissasi paikoissa on lähinnä asiakaspalvelijan paikkoja tarjolla.

Vierailija
4/13 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ovat muistaneet merkata myös mitä maksavat palkkaa? En ala talkootyönä jeesimään ketään.

Vierailija
5/13 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti joo.

Vierailija
6/13 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5h/vko tai töitä tarvittaessa. Jeejee

Vierailija
7/13 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan niitä töitä tietenkin olisi tarjolla, mutta palkka onkin ihan toinen juttu.

Vierailija
8/13 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palkkaakin tarjolla? Entä saako työttömätkin hakea?

Vierailija
9/13 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskettäisiinköhän heti jotkut kelan työharjoittelupaperit nokan eteen kun menisi hakemaan moista paikkaa?

Vierailija
10/13 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitähän löytyy aina, mutta kyselyt palkanmaksusta saa työnantajan näkemään punaista.

Vierailija
11/13 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ovat muistaneet merkata myös mitä maksavat palkkaa? En ala talkootyönä jeesimään ketään.

Sinä olet sellainen, joka ei uskalla mennä töihin ja syyttää siksi tässäkin tapauksessa muita. Ihan selvä tapaus, sinua pelottaa.

Vierailija
12/13 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nähnyt tollasia lappuja kuin Mäkkärissä

Vierailija
13/13 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä muutos tai paluu entisaikoihin. Jos joku oikeasti palkkaisikin suoraan ilman vuokravälitysfirmoja ynnä muita konkeloita.