Seksi toistaa samaa kaavaa vaikka molemmat haluaisi vaihtelua
Onko tuttua? Puhutaan kyllä, että kokeillaan jotain uutta asentoa tai lelua jne, mutta kun on aika toimia niin mennäänkin vanhan kaavan mukaan samat asennot samassa järjestyksessä. Eli ei anneta mahdollisuutta kokeilla uutta "kun menee säätämiseksi" ja kokeilut jäävät vain puheeksi.
Onko tuttua ja kuinka olette onnistuneet rikkomaan tämän kaavan?
Kommentit (32)
Juuri eilen mietittiin tätä samaa asiaa. Puhuttu on paljonkin ja leluja mielin määrin mutta niin sitä vain harrastettiin samalla perinteisellä kaavalla. Meillä se on kyllä ihan vain siitä kiinni kun ei ole aikaa koska nukkuakkin pitäisi. Välillä kyllä levitellää lelut yöpöydänlaatikosta mutta jotenkin tuntuu turhauttavalta sit pestä ja järjestellä ne takaisin niin lyhyen sessioinnin jälkeen. Eikä niitä levälleenkää voi jättää kun meillä on lapsia ja sen takia meillä ei ole sitä aikaakaan. Tultiin siihen tulokseen että ollaan onnellisia että on edes jotain seksiä.
Todella tutun kuuloista.
Kaipaisin itsekin rakasteluun edes pientä väriä ja vaihtelua. Vaimolle käy aina se sama. Samat asiat, samat asennot, täsmälleen samassa järjestyksessä, vuodesta toiseen. Aina vaan sama. Huoh.
Niin se vaimo meilläkin puhuu, että voisi jotain kokeilla, mutta tosipaikan tullen ei sitten halua kuitenkaan kokeilla mitään.
Meillä vaihtelua tulee niin, että välillä käytetään leluja (vibra ja dildo), välillä mennään ihan luomuna, annetaan suuseksiä puolin ja toisin ja tietenkin käytetään käsiä.
Joka kerta ei ole välttämättä yhdyntää, mikä sekin tuo vaihtelua. Esim. viimeksi vaimo oli mennyt jo edeltä sänkyyn ja makasi vatsallaan. Minä kävin hänen jalkojensa päälle ja aloin suudella ja hyväillä peppua. Käteni tietenkin etenivät jalkojen väliin ja lopulta sormetin varsin kovaa häntä takaapäin orgasmiin asti pari sormea pillussa ja yksi pepussa. Pidin samalla omaa kivaa ja lopuksi vaimo vielä otti suuhun. Kumpikin tykkäsi.
Tällaisilla pikkujutuilla saamme vaihtelua, mutta toki urautumisen ja kaavoihin kangistumisen vaara on olemassa. Useammin pitäisi päästä hotelliin tai jonnekin muualle harrastamaan seksiä rauhassa.
Vähän samaa meilläkin. Puheissa on ollut kokeilla eri paikkoja sohvan ja sängyn lisäksi, käyttää välillä leluja sekä myös harrastaa seksiä useamman kerran viikossa. Mutta eipä hänen mielestään sitten kuitenkaan koskaan viitsi alkaa edes miettiä uusia paikkoja, eikä lelutkaan kiinnostele. Ylipäänsä seksille ei oikein ole aikaa eikä paikkaa ja jos asiasta koittaa puhua, niin sillekään ei koskaan ole oikea aika.
Täysin vierasta. Siksi kai suhde voikin niin hyvin.
Tuttu juttu. Meillä se olen minä joka ehdottelen miehelle kaikenlaista, mutta hän sitten sanoo ettei vaan "ehdi" muutosta kun ajautuu suunnilleen samaan. On meillä silti vaihteluakin, kun olen vaan vaatinut mm.olkkariin takan eteen seisomaan, että saan kunnolla ottaa koko kalun ja pallit suuhoitoon.
69 nyt useammin ,ja sekin piristää. Harvemmin enää oikeastaan lähäriä. Käsihoitoon nyt menny monasti.
"Eli ei anneta mahdollisuutta kokeilla uutta "kun menee säätämiseksi" ja kokeilut jäävät vain puheeksi"
Ei ole tuttua. Koska nyt ollaan määrätietoisia ja säädetään. Ota ohjat.
Meillä on runsas valikoima leluja ja asentoja, joten rekvisiittaa olisi vaihtelun hakemiseen, mutta jotenkin mies jumittaa seksin aina samaan kaavaan. Saatetaan siis käyttää eri leluja, mutta peruskaava on aina sama ja käy vähän tylsäksi. Jos kerron fantasioita, niin mies vesittää ne tosi tylsäksi. Shibarista haaveilin ja miehen toteutus oli kietoa shibari-köyttä mun ympärille löysästi :( En enää jaa fantasioitani pilattavaksi.
Lääkkeeksi vaihtelun haluun, niin kannattaisiko hankkia vaikka seksijoulukalenteri tai tehdä sellainen itse ja sitten tullut asia pitäisi toteuttaa saman tien? Kumpikin voi tehdä omia tehtäviä, joten saat sitä kautta vaihtelua vaikka mies laittaisikin vanhoja temppuja kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeeksi vaihtelun haluun, niin kannattaisiko hankkia vaikka seksijoulukalenteri tai tehdä sellainen itse ja sitten tullut asia pitäisi toteuttaa saman tien? Kumpikin voi tehdä omia tehtäviä, joten saat sitä kautta vaihtelua vaikka mies laittaisikin vanhoja temppuja kehiin.
Näin mekin ajateltiin. Viimevuotinen kalenteri odottaa vieläkin kaapissa. Ehkä 5 luukkua avattuna, eivätkä kaikki luukkujen sisällöt ole olleet edes käytössä. Puhetta ollut vuoden aikana, että pitäisiköhän tuo avata loppuun asti. Vaimo itsekin ehdottanut monesti, mutta ei olla avattu.
Tässä on vähän samanlainen ongelma kuin vaikka, että ensi vuonna harrastan liikuntaa säännöllisesti, juon harvemmin, syön terveellisemmin etc. Eli asioita, joita oikeasti haluaisi, mutta ei kuitenkaan saa itsestään sitä irti; jää vain ajatuksen ja puheen tasolle.
Me ei kehdattu edes hankkia kun lopputuloksen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mekin ajateltiin. Viimevuotinen kalenteri odottaa vieläkin kaapissa. Ehkä 5 luukkua avattuna, eivätkä kaikki luukkujen sisällöt ole olleet edes käytössä. Puhetta ollut vuoden aikana, että pitäisiköhän tuo avata loppuun asti. Vaimo itsekin ehdottanut monesti, mutta ei olla avattu.
No, sitten ylläriseksihetket kalenteriin ja pakko käyttää luukusta paljastunutta lelua tai tehtävää. Tiedostan kyllä, että aina ei jaksa. Tai sitten lelut on rikki tai ei vaan kiinnosta tai lelulle ei keksi käyttöä. Ainakin itsellä lelut oli aika samanlaisia kuin vanhat, joten vaihtelua ei kauheasti tullut. Kerran tuli joku pussi, siis pelkkä kangaspussi ehkä leluille, mutta oli aika tylsä luukku. Vai oltiinko me tylsiä, kun ei keksitty sille luovempaa käyttöä. Ois kai sinne muna mahtunut?
Mulla nyt mennyt samaa odotellessa ( ja tumputellessa) 2 kuukautta, ei vaan tapahdu. Tänään on varmaan sitten tuhannennen kerran aloitettava itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kanssa joku muistaakseni tehtävä tai vastaava kalenteri ollut kaapissa jo monta vuotta. Ei ole vielä vaimoa kiinnostanut availla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kanssa joku muistaakseni tehtävä tai vastaava kalenteri ollut kaapissa jo monta vuotta. Ei ole vielä vaimoa kiinnostanut availla.
Koitappa ehdottaa että avaat sen naapurin rouvan/vaimon siskon/ystävän kanssa ja katso josko alkaisi sitten kiinnostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
On tuttuakin tutumpaa. Vaimo menisi aina samalla kaavalla tai tuntuu, että hän pärjäisi ilman yhteistä seksiä. Mutta joskus kun alkaa ärsyttämään juurikin tuo, että olen esittänyt toiveen jostain "kaavaa" rikkovasta eikä hän ole sitä toteuttanut moneen kuukauteen niin tavallaan "pakotan" hänet sitä tekemään ja näin ainakin kerran se voi toteutua. Tietysti tämä onnistuu vain sellaisissa mistä hän ainakin jossain määrin tykkää eli mitkään itseä kiinnostavat jutut ei onnistu.
Minusta tuntuu, että jos minä en yrittäisi kannatella meidän seksielämää, olisi se varmasti kuopattu aika päiviä sitten. En tiedä missä vaiheessa hänen seksihalunsa kasvaisivat niin kovaksi, että seksin harrastaminen lähtisi hänen haluista. Joskus olen koittanut esim. viikon vältellä kaikkea seksiin viittavan toimintaa. Ei ole ainakaan viikossa herännyt.
Tuossa toisaalla on ketju aiheella "oletko harrastanut seksiä velvollisuudentunnosta?" . Juuri tästä on kysymys vaimosi tapauksessa, hän ei todellakaan kaipaa enää seksiä, siis ainakaan sinun kanssasi. Teillä on seksiä vain ja ainoastaan siksi että vaimosi katsoo olevan pienempi paha se että hän levittää jalkansa velvollisuudesta ja toivoo asian hoituvan mahdollisimman nopeasti, kuin että alkaisit haikailla toisia naisia, haluaisit erota ja sitten sen tuomat kaikki käytännön epämukavuudet. Vaimosi haluaa hienovaraisesti viestiä sinulle että olisi aika siirtyä suhteessanne uuteen vaiheeseen, eli "ukki ja mummo"- tilaan, myös "kämppäkaveri"- tilaksi tuota kuulee kutsuttavan. Jos vaimosi oikeasti haluaisi seksiä kanssasi, hän toisi sen satavarmasti ilmi, muistelepa vaikka suhteenne alkua kun hän oikeasti halusi.
Hyvin tyypillinen kuvio, etenkin jos parisuhteenne on kestänyt jo pitkään, ja lapset tehty.
Vierailija kirjoitti:
Todella tutun kuuloista.
Kaipaisin itsekin rakasteluun edes pientä väriä ja vaihtelua. Vaimolle käy aina se sama. Samat asiat, samat asennot, täsmälleen samassa järjestyksessä, vuodesta toiseen. Aina vaan sama. Huoh.
...ja jos joskus eroatte, niin yhdeksi eron syyksi vaimo kertoo ystävättärelleen tylsän ja vähäisen seksin....
On tuttuakin tutumpaa. Vaimo menisi aina samalla kaavalla tai tuntuu, että hän pärjäisi ilman yhteistä seksiä. Mutta joskus kun alkaa ärsyttämään juurikin tuo, että olen esittänyt toiveen jostain "kaavaa" rikkovasta eikä hän ole sitä toteuttanut moneen kuukauteen niin tavallaan "pakotan" hänet sitä tekemään ja näin ainakin kerran se voi toteutua. Tietysti tämä onnistuu vain sellaisissa mistä hän ainakin jossain määrin tykkää eli mitkään itseä kiinnostavat jutut ei onnistu.
Minusta tuntuu, että jos minä en yrittäisi kannatella meidän seksielämää, olisi se varmasti kuopattu aika päiviä sitten. En tiedä missä vaiheessa hänen seksihalunsa kasvaisivat niin kovaksi, että seksin harrastaminen lähtisi hänen haluista. Joskus olen koittanut esim. viikon vältellä kaikkea seksiin viittavan toimintaa. Ei ole ainakaan viikossa herännyt.