Pienin asia, joka on kaatanut parisuhteesi?
Nykyään parisuhde voi kaatua aika mitättömiltäkin tuntuviin asioihin. Esimerkiksi se, että toinen laittaa vessapaperin väärin telineeseen toistuvasti, voi eskaloitua kierre, jossa omaisuus jaetaan kriisiajan tunnelmissa, taistellaan lasten huoltajuudesta oikeudessa ja somea käytetään säälimättä kumppanin halventamiseen. Ei ole siis ihme, että 95% parisuhteista (lasken tähän kuukausien tapailusuhteetkin) päättyy alle vuodessa. Mikä on pienin asia, joka on sinun parisuhteesi päättänyt?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies jätti puolen vuoden jälkeen, kun tuli eka riita ihan arkisesta asiasta. Sanoin siis miehelle siitä, että minua surettaa, kun mies ei vapaapäivänään halunnut auttaa minua tärkeässä asiassa, kun olisin todella tarvinnut apua. Mies järkyttyi niin paljon tuosta, että jätti minut. Mies siis koki, että häneltä ei saanut vaatia mitään. Kirsikkana kakun päällä mies vielä jätti minut viestillä, ei edes kasvotusten.
Tämä oli muuten 45 v mies, eikä mikään teini.
Olet onnekas, kun pääsit eroon.
Niin olen ja jostain "kumman" syystä tuo mies on vieläkin yksin.
Heh, aivan.
Sanoi yhden kerran liikaa "pidä se lärvis kiinni!"
Pakkailen kamoja tässä just. Viiskymppisenä. Ei ole muuten aina helppoa 50-70v. miesten nais- ja mieskäsityksen kanssa eläminen.
Miten mies kohteli lemmikkejään. Kissa irti vilkkaan tien varrella olevan talon pihassa, kaksi aiempaa jo rapattu tienvarresta jätesäkkiin. Mutta kun uusiahan saa aina halvalla, maalla kun asuu. Muuten oli hyvä tyyppi ja kaikinpuolin ihana, siksi tuo välinpitämättömyys järkytti ja kuvotti. Ei päässyt yli.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies kohteli lemmikkejään. Kissa irti vilkkaan tien varrella olevan talon pihassa, kaksi aiempaa jo rapattu tienvarresta jätesäkkiin. Mutta kun uusiahan saa aina halvalla, maalla kun asuu. Muuten oli hyvä tyyppi ja kaikinpuolin ihana, siksi tuo välinpitämättömyys järkytti ja kuvotti. Ei päässyt yli.
Mun mielestä toi ei ole pieni asia.
Yhdellä, minuun kovasti ihastuneelta miehellä oli tosi pieni muna, varmaan kolme senttiä, käskin ulos heti. Toisella oli menokenkinä sellaiset kannalliset nauhattomat nahkakengät, kun hän toi ne autosta, käskin viedä takaisin ja lähteä kotiinsa. Kengät oli varmaa 20 vuotta vanhat.
Vierailija kirjoitti:
Pillu ei ollut paljaana silloin kun halusin.
Hän ei viitsinyt mitättömän seksin takia paljastaa. Kyllä hän sen OIKEALLE MIEHELLE paljasti.
Mies hihitti.
Toisteli samoja juttuja aina vaan uudestaan ja uudestaan. Ihme dementikko.
Ei pessyt käsiä vessassakäynnin jälkeen.
Ostin vanhan asunnon ja oltiin avovaimon kanssa ensimmäistä kertaa katsomassa asuntoa. Siinä kierrellessä hän totesi, että nuo verholaudat saa kyllä lähteä. Ajattelin mielessäni, että taitaa olla kyllä sinä joka lähdet. Näin myös kävi ja verholaudat on yhä paikoillaan.
Mies ei ymmärtänyt vitsiäni ja lopetti suhteen (joka ei toki ollut vielä kovin kauaa kestänyt) siihen. Olin todella ihmeissäni ja kyselin tutuiltakin olinko oikeasti ollut tarkoittamattani loukkaava ja kaikki olivat ihan yhtä hämmästyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä, minuun kovasti ihastuneelta miehellä oli tosi pieni muna, varmaan kolme senttiä, käskin ulos heti. Toisella oli menokenkinä sellaiset kannalliset nauhattomat nahkakengät, kun hän toi ne autosta, käskin viedä takaisin ja lähteä kotiinsa. Kengät oli varmaa 20 vuotta vanhat.
No vetikö heti käskystä ulos koko komeuden?
Vierailija kirjoitti:
Ostin vanhan asunnon ja oltiin avovaimon kanssa ensimmäistä kertaa katsomassa asuntoa. Siinä kierrellessä hän totesi, että nuo verholaudat saa kyllä lähteä. Ajattelin mielessäni, että taitaa olla kyllä sinä joka lähdet. Näin myös kävi ja verholaudat on yhä paikoillaan.
Teillä taisi olla vähän erilainen sisustusmaku. Ei mikään pikkujuttu sekään.
Asuin tosi kivassa asunnossa ja mies rumassa, kaukana
Ehdotti laitetaan minun asunto vuokralle ja lyhennetään niillä rahoilla hänen asuntolainaa
Ehdotin toisinpäin. Minun asunnosta saa enemmän vuokraa.
Oltiin sitä ennen käyty 2 krt ravintolassa ja oli lompakko jäänyt autoon.
Ekalla kerralla maksoin. Pyysin rahoja takas enkä 5 jrt, kun saatesanoin joo joo älä jankkaa ja maksoi liian vähän.
Tokalla kerralla maksoin oman osuuteni, annoin tarjoilijalle miehen puhelimen pantiksi ja sanoin mies hakee lompakkonsa autosta.
Estin hänet tämän jälkeen.
Pihi mies , ei kiitos
Niin olen ja jostain "kumman" syystä tuo mies on vieläkin yksin.