Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuvat seksuaalisista kehuista, mutta miehet eivät?

Vierailija
27.11.2022 |

Eikö se ole hyvä, jos joku kehuu persettäsi? En taas tiedä yhtään miestä, joka ottaisi kehuista nokkiinsa.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, silloin kun se tulee väärältä henkilöltä ja väärässä tilanteessa.

Vierailija
2/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen joutuu kuuntelemaan näitä lapsesta asti. Ne eivät tunnu kehuilta kun olet kuunnellut niitä pelottavilta aikuisilta miehiltä, humalaisilta, hulluilta ja muuten vaan karmivilta tyypeiltä kuollaksesi peläten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, eli riippuu sanojasta, että milloin se on kohteliaisuus ja milloin sikailua. Eli kaikki eivät ole samalla viivalla. Just just...

Vierailija
4/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pit saa käyttäytyä kuinka vaan ja aina saa pillua. Koska ulkonäkö, rikkaus ja kuuluisuus. Sama mies ilman noita asioita on naisten mielestä hirviö.

Vierailija
5/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, eli riippuu sanojasta, että milloin se on kohteliaisuus ja milloin sikailua. Eli kaikki eivät ole samalla viivalla. Just just...

Tietenkin. Esimerkiksi minä en halua kuulla tuollaista muuta kuin omalta kumppaniltani. Tuskin olen ainoa.

Vierailija
6/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen saa siitä mitään, varsinkaan jos ei ihmisten eri kehonosat kiinnosta, ne vain ovat olemassa. Nainen keskittyy muuhun oleelliseen.

Vierailija
7/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole samalla viivalla ei. Miksi jonkun randomin pitäisi olla samalla viivalla oman puolison kanssa?

Vierailija
8/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Monestiko olet nähnyt tai kuullut, kuinka miehelle mennään toteamaan, että hyvä perse, tekis mieli vähän puristella tai kiva kulli sulla tossa housunlahkeessa tyrkyllä, voisin vähän vatkata sitä.

Mun on pakko sanoa, että ne on olleet ihan yhden käden sormilla laskettavia kertoja, kun olen kuullut humalaisen naishenkilön heittävän tällaisia jossain mummotunnelissa. Sen sijaan varsinkin vanhempien miesten olen kuullut kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja toteavan näitä hyvinkin nuorille, jopa alaikäisille ja selkeästi tilanteessa pelokkaille tytöille. Kommentteja on pahimmassa tapauksessa tehostettu taputtelemalla persuuksille tai tarraa alla jopa rintaan kiinni.

Ymmärtänet itsekin, missä ero. En hyväksy kummankaan sukupuolen harjoittamaa seksuaalista ahdistelua, mutta harvemmin (humalaisten) naisten alatyylinen huutelu aiheuttaa kovin merkittäviä uhan kokemisen tilanteita kuitenkaan. Joskus toki näin on, en kiellä.

Vierailija
9/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkien pitäisi olla samalla viivalla? Varmasti sinustakin on mukavampi saada kehu asialliselta, mukavalta, nätiltä naiselta kuin 20 vuotta vanhemmalta räkäkännissä olevalta haisevalta ja pelottavalta hirviöltä?

Vierailija
10/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku mies vetää sinuakin tauluun, jos erehdyt häntä kehumaan. Voisi vain todeta, että sori, olit väärä henkilö, sinulla ei ole oikeutta kehua minua.

Vierailija
11/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Esimerkiksi minä en halua kuulla tuollaista muuta kuin omalta kumppaniltani. Tuskin olen ainoa.

Hämmentävää myös, että joku myös loukkaantuu siitä, että lapset ahdistuvat, kun aikuiset miehet kommentoivat heitä seksuaalisesti.

Vierailija
12/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että naisilla on aina uhka päällä. Jos teillä miehillä kehu voisi johtaa siihen että kaksimetrinen ja 20 kg painavampi homo pårseråiskaa teidät, niin aivan taatusti kehu ei tuntuisi ollenkaan niin mukavalta.

Vierailija
13/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkien pitäisi olla samalla viivalla? Varmasti sinustakin on mukavampi saada kehu asialliselta, mukavalta, nätiltä naiselta kuin 20 vuotta vanhemmalta räkäkännissä olevalta haisevalta ja pelottavalta hirviöltä?

Kelpaa molemmat. Tuleepa kehuja laajemmalla skaalalla.

Vierailija
14/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku mies vetää sinuakin tauluun, jos erehdyt häntä kehumaan. Voisi vain todeta, että sori, olit väärä henkilö, sinulla ei ole oikeutta kehua minua.

Onko joku nainen vetänyt sinua tauluun, kun olet kommetoinut häntä seksuaalisesti? En oikein usko.

Vierailija
15/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Monestiko olet nähnyt tai kuullut, kuinka miehelle mennään toteamaan, että hyvä perse, tekis mieli vähän puristella tai kiva kulli sulla tossa housunlahkeessa tyrkyllä, voisin vähän vatkata sitä.

Mun on pakko sanoa, että ne on olleet ihan yhden käden sormilla laskettavia kertoja, kun olen kuullut humalaisen naishenkilön heittävän tällaisia jossain mummotunnelissa. Sen sijaan varsinkin vanhempien miesten olen kuullut kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja toteavan näitä hyvinkin nuorille, jopa alaikäisille ja selkeästi tilanteessa pelokkaille tytöille. Kommentteja on pahimmassa tapauksessa tehostettu taputtelemalla persuuksille tai tarraa alla jopa rintaan kiinni.

Ymmärtänet itsekin, missä ero. En hyväksy kummankaan sukupuolen harjoittamaa seksuaalista ahdistelua, mutta harvemmin (humalaisten) naisten alatyylinen huutelu aiheuttaa kovin merkittäviä uhan kokemisen tilanteita kuitenkaan. Joskus toki näin on, en kiellä.

Ja pakko sanoa, että tiedän useitakin miehiä, jotka ovat tulleet naisten ahdistelemiksi eivätkä todellakaan tykänneet.

Ja juu, minua alettiin puristella 12-vuotiaana. Ei ole kovin jees.

Annetaanpa kaikkien olla rauhassa. Ihastunut voi kysyä suostumusta - ja uskoa hyvällä, jos vastaus on ei.

N44

Vierailija
16/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele kehumaan oikeasti, jos haluat naisilta hyvän vastaanoton. Törkeydet eivät ole kehuja, ne ovat vain törkeyksiä.

Vierailija
17/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että naisilla on aina uhka päällä. Jos teillä miehillä kehu voisi johtaa siihen että kaksimetrinen ja 20 kg painavampi homo pårseråiskaa teidät, niin aivan taatusti kehu ei tuntuisi ollenkaan niin mukavalta.

Tiedän yli kuusikymppisen miehen joka väittää olevansa yhä traumatisoitunut siitä että aikuinen mies on seksuaalissävytteisesti kommentoinut häntä hänen ollessaan nuori. Silti ei ymmärrä yhtään miksi naiset saattavat myös ahdistua jos ei-toivottu ihminen "kehuu" moisilla kommenteilla.

Vierailija
18/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pitäisikö naisen antaa kaikille tasapuolisesti pildeä ja pyldeäkin kuin jonkin kela-automaatin?

No, kunhan kaikki miehet sitten käyvät myös tekemässä peppuvuoron homobaarissa.

Vierailija
19/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nainen halua olla sinun seksuaalisuutesi kohde.

Vierailija
20/57 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä sanoin, että kiihotuin todella paljon kun lykin takaapäin erittäin muhevaperseistä naista. Tästäkös mammat veti herneet nenään. Ois vissiin pitänyt todeta, että oli vastenmielinen ihraperse ja ei ees seissy. Olis ollu varmaan parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi