Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kävi panemassa toista

Petetty
27.11.2022 |

Mieheni kävi baari-illan päätteeksi nussimassa vanhempaa lorttoa joka oli tullut tyrkyttämään itseään. Nyt katuu tapahtunutta ja kertoi siitä itse minulle heti seuraavana päivänä, olen aivan hajalla mitä tehdä. Rakastan miestäni mutta en voi hyväksyä että on hairahtunut vieraan naisen matkaan.
Olemme olleet yhdessä lähes 20 vuotta joten tässäkö tämä oli?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies aidosti katuu niin elämä jatkuu

Vierailija
2/20 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset liika herkästi loukkaantuu,jos mies käy panemassa jotain toista.Eihän sillä ole mitään merkitystä,ei saisi olla kateellinen ja katkera jos miehen mulkussa vähän aikaa tuntuu hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ukko, kun meni kertomaan, ja pahoittamaan sinun mielesi.

Vierailija
4/20 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää aina näissä pettämisjutuissa se miten aina petetty on uhri. Yleensä siihen pettämiseen on syy. Jos parisuhde kunnossa kaikilta osa alueilta niin ei kukaan mene pettämään, väittäisin näin.

Omalla kohdallani kun oli lapset vielä kotona hoidin lapset kouluun, harrastuksiin, laitoin ruuan viikolla ja kävin kaupassa sekä pesin pyykit. Olin myös töissä, jossa ei työajat olleet säännölliset. Siivoaminen jäi ajanpuutteen takia hiukan vähemmälle. Kun rouva tuli viikonlopuksi kotia alkoi sanominen heti kun ei ole siivottu, että hän joutuu siivoamaan. No sitten oltiin väsyksissä ja mua kohtaan ei ollut mitään positiivista tunnetta. Kuulemma vain halusin seksiä.

Kun yritin keskustella asiasta ja varsinkin siitä yhteiselämän puutteesta sängyssä. Minulle tokaistiin kai osaat itsekin asian hoitaa. No asiat voi hoitaa monella tavalla. Ja kyllä niitä mahdollisuuksia tuli. Lähinnä vanhoja tuttuja, joilla oli omia tarpeitaan hoidettavana.

Minähän se tietysti olin se joka petti ja kaikkeen syyllinen. Kyllä sitä kirvestäkin teroitetaan molemmin puolin.

Vierailija
5/20 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko mies kotonaan? Monasti pettämiseen löytyy jokin syy. Niin tähänkin.

Jos mies on käynyt panemassa jotain "vanhaa lorttoa", niin se on silloin ollut todellisessa p.llun puutteessa.

Vierailija
6/20 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy on liian vähän kotona. Ja se on vaan tosi.

Vierailija
7/20 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina mene noin. Meillä mies petti. Kuulemma ei edes tiedä miksi. Tilaisuus ja humala teki varkaan ja hupsista vain. Ikinä en ole pihdannut. Paljon tehnyt aloitteita ja seksielämä ollut molempien mielestä hyvää ja monipuolista. Kotityöt ja lastenhoito ollut enenmän minun vastuulla koska miehellä fyysisempi työ. Jotenkin ajatellut että reilumpaa antaa toisen levätä enenmän kotona siis. Mutta siis, oli kavereiden kanssa ulkona ja joku hyvän näköinen nainen oli tehnyt selväksi kiinostuksensa ja yksi asia johti toiseen. Itse kertoi kun aamulla tuli kotiin. On katunut kuulemma ja ei osaa sanoa miksi teki niin.

Muuten meillä elämä jatkunut tämän jälkeen suht normaalisti alku shokin jälkeen. Mutta seksi on ihan kamalaa. En saa ajatusta toisesta naisesta pois päästäni. Joten ennen olisin ehdotellut ja viekoitellut asuilla ym. Vienyt miestäni ajelulle ja yllättänyt suihkussa aamuisin. Enään en. En vain pysty. Seksiä on ollut muutamia kertoja, mutta en nauti. Ajatuksiin tunkee väkisinkin ajatus miehestä tämän toisen niin upean naisen kanssa. Orgasmia en ole saanut mieheni kanssa tämän jälkeen kertaakaan kun ei saa ajatuksia mukaan. Mies taas välillä selvästi yrittämällä yrittää saada minua tulemaan ja se tekee koko hommasta vain entistä enenmän työtä ja vie asioita huonompaan suuntaan. Mies on monesti kysynyt voisiko tehdä jotain asian auttamiseksi. Ei voi. Kun ajatus kiusaa niin se kiusaa. Anteeksi annoin mutta en näköjään pysty unohtamaan.

Vierailija
8/20 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimputa sitä ukkoa kunnolla niin se ei juokse vieraissa

Vierailija
9/20 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina mene noin. Meillä mies petti. Kuulemma ei edes tiedä miksi. Tilaisuus ja humala teki varkaan ja hupsista vain. Ikinä en ole pihdannut. Paljon tehnyt aloitteita ja seksielämä ollut molempien mielestä hyvää ja monipuolista. Kotityöt ja lastenhoito ollut enenmän minun vastuulla koska miehellä fyysisempi työ. Jotenkin ajatellut että reilumpaa antaa toisen levätä enenmän kotona siis. Mutta siis, oli kavereiden kanssa ulkona ja joku hyvän näköinen nainen oli tehnyt selväksi kiinostuksensa ja yksi asia johti toiseen. Itse kertoi kun aamulla tuli kotiin. On katunut kuulemma ja ei osaa sanoa miksi teki niin.

Muuten meillä elämä jatkunut tämän jälkeen suht normaalisti alku shokin jälkeen. Mutta seksi on ihan kamalaa. En saa ajatusta toisesta naisesta pois päästäni. Joten ennen olisin ehdotellut ja viekoitellut asuilla ym. Vienyt miestäni ajelulle ja yllättänyt suihkussa aamuisin. Enään en. En vain pysty. Seksiä on ollut muutamia kertoja, mutta en nauti. Ajatuksiin tunkee väkisinkin ajatus miehestä tämän toisen niin upean naisen kanssa. Orgasmia en ole saanut mieheni kanssa tämän jälkeen kertaakaan kun ei saa ajatuksia mukaan. Mies taas välillä selvästi yrittämällä yrittää saada minua tulemaan ja se tekee koko hommasta vain entistä enenmän työtä ja vie asioita huonompaan suuntaan. Mies on monesti kysynyt voisiko tehdä jotain asian auttamiseksi. Ei voi. Kun ajatus kiusaa niin se kiusaa. Anteeksi annoin mutta en näköjään pysty unohtamaan.

Voin vaan kuvitella kuinka pahalta tuo tuntuu. Se on ehkä yksi asia, jota itsekin hieman pelkään joskus tapahtuvaksi. Voimia sulle, tuntematon.

Vierailija
10/20 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa auta kuin avioero. Ihan turha yrittää enää kun maito on jo maassa.  Jätät miehesi heti tänään ja haet huomenna uuden miehen. Sellaisen hyvännäköisen, urheilullisen, hyvin toimeen tulevan, seksikkään, jolla näkyy sixpack, hyvin varusteltu ihana seksiä tihkuva namu. 

Vierailija
11/20 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset on herkkiä.

Vierailija
12/20 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on? Ei minusta mitään. Kikkeli siellä vaan pimpiä vasten hangannut ja ei mitään muuta. Elämä jatkuu.

Vierailija
13/20 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä itsetunnolla naiset on rakennettu?

Vierailija
14/20 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akan kanssa on sovittu, että kumpainenkin saa käydä lykkimässä jos mieli tekee.

Vierailija
15/20 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niille pidä mennä kertomaan mitään. minäkin jouduin käymään toisella reiällä pilkillä kun oma jäätyi umpeen mutta so what ei ollut akalta pois

Vierailija
16/20 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä,oikeasti?!! Ei kaatunut maailma,kukaan ei kuollut-elämä jatkuu. Suhtautukaa suhteisiinne ja elämään avoimemmin,moni asia helpottuu. Ei satunnainen seksi,eikä varsinkaan yksi ainut hairahdus, ole maailman loppu

T.avoin suhde 23v, N39

Vierailija
17/20 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, eikai se seksi saisi olla kaiken hyvän tai huonon määrittävä asia. Ihmiset haluavat sitä kukin tavallaan ja nauttivatkin välilä ihan eri tahtiin. Iän myötä olen itsekin tullut siihen ajatukseen, että ei kai se juuri voi olla kaiken yyhteiselämän perusta - kun oivaltaa vähän sinne päin, niin elämä helpottuu. Esimerkiksi näin:

Harva puoliso varmaan haluaa edes rajoittaa oman puolisonsa masturbointia tai fantasioita, jos hän vaikka työmatkallaan masturboi ja tiedätte siitä...kenties jopa kiihottaa ajatus (siis jos vähänkään normaalisti ajattelee). Sitten sattuu kaksi ihmistä samaan tilaan ja samalla halulla, molempia haluttaa.... jos asuvat viereisissä hotellihuoneissa ja masturboivat samaan aikaan, kukaan ei vielä hermostu ja molempien puolisot ovat kenties innoissaan. Jos molemmat näistä sitten tietävät/näkevät toistensa masturboivan, jonkun puolisi siitä jo varmaan suuttuu ja ei enää kiihota.... sitten, jos masturboivat yhdessä tai antavat toisilleen sen orgasmin, niiin johan alkaa rähinä lähes kaikilta..... Vaikka lopputulos on sama: Oma puoliso nautti, sai sen kiihottavan näköisen orgasmin, mutta sillä kertaa siinä olikin mukana joku muu.... Käytännössä ei mitään itseltä pois, eikä alktarkoitus (oman puolison seksistä nauttiminen) muuttunut mihinkään....how about that?

Hieman on kaukana logikka tuosta puolisoina käyttäytymisestä,  mutta noin se vaan useimmilla meillä menee jos vaikka mietitte asiaa omalta kohdaltanne ja kuvittelette oman puolisonne noihin tilanteisiin.

Ei tarvii sättiä pervohulluksi, vaan jos järjellä miettii niin voiko joku sanoa tuohon jotain..... Tunnejutut ovat sitten erikseen, mutta seksistä nauttimisen suhteen se menee noin.

Vierailija
18/20 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä osuit oikeaan paikkaan neuvoa hakemaan. Siitäs sait, kun olit itse väärässä paikassa väärään aikaan.

Vierailija
19/20 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kotoa syyt löytyvät. Vaimolla on kadonnut hellyys ja himot, niin mies löytää helpommin parempaa seuraa. Onhan se imartelevaa kun löytää sellaisen henkilön, joka on samalla henkisellä tasolla ja on valmis osoittamaan välittämistä. Jos oman vaimon hormoonitoiminta on niin häiriintynyt, mutta jäljellä on enää kuiva pillu ja kylmä sydän, niin ymmärtäähän sen.

Hienoa kuulla, että miehet eivät suostu enää olemaan äänettömiä ja satutettuja vaan ottavat elämänsä omiin käsiin. Hyvä miehet!

Vierailija
20/20 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin ja tehokkain ratkaisu on erota. Yleensä pettämisen jälkeen suhde ei enää palaa entiselleen, kun luottamus toiseen on mennyt. Seksin aikana sitten miettii miten se ukko on dipannut munaansa toiseen naiseen. Selittely ja setviminen on asian pitkittämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan