Hiihtäjä Vilma Nissinen riisuu vaatteensa
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000009219756.html
Voiko kukaan tilaaja kertoa kannattaako laittaa 2 viikon jakso hesaria tilaukseen?
Ja voiko 172-senttisellä naisella olla gasellin jalat?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
24-vuotiaan on helppo riisua, ei tarvi vielä nahkoja kerätä .
Missä Marja-Lissa Hämäläinen, 58?
Menikö numerot väärinpäin? 85?
Ei tule gaselli ekana mieleen; ihan tavallinen persjalkainen maatilan emäntä ennemmin. Eikä ole tarkoitus loukata gaselleja, emäntiä eikä Vilmaa!
Vilma on ihan kauniihko nuori nainen muttei hänen jalkansa mitenkään erityisen gasellimaiset ole.
Vierailija kirjoitti:
Olihan tuossa aiemmin samassa sarjassa se äijä joka riisui itsensä alasti. Mikä hänestä tehty ketjuja ja haukuttu ja nöyryytetty tyyppiä ja kehoaan
Palsta ei yllätä
Niinpä,, kuukausiliitteessä on julkaistu näitä niin kauan kuin muistan. Sensuelli kuva nakuna ja vähän haasteista siihen kylkeen. En ymmärrä miksi nyt tällainen kohu?
Ottaako Vilma parafiinilla liukastettua suksea takalatuunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vähän tylsää että yhä herranvuonna 2022 riisuminen on tehokkain keino jolla nuori nainen saa palstatilaa mediassa. Olihan tuo riisunut IS:llekin näemmä kuviin joissa on ruusupuska tissien edessä. Tylsää!
Syytä siitä noita naisia. Miksi naisilla on ihmeellinen halua ottaa itsestään paljastavia kuvia ja esitellä niitä lehtien ja sosiaalisen median palstoilla?
Tuo on YKSI suurimmista syistä miksi moni edelleenkin uskoo että naiset eivät ole vakavasti otettavia.
Minä en itse voi ottaa ikinä vakavissaan ihmistä jolla on joku halua ottaa itsestään puolialastomia kuvia ja laittaa niitä julkiseen levitykseen? En vaan voi kunnioittaa sellaista ihmistä.
Seksi ja alastomuus kuuluvat yksityiselämän piiriin. Se joka myy asioita seksillä on ihminen jolla ei ole muuta tarjottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tylsää että yhä herranvuonna 2022 riisuminen on tehokkain keino jolla nuori nainen saa palstatilaa mediassa. Olihan tuo riisunut IS:llekin näemmä kuviin joissa on ruusupuska tissien edessä. Tylsää!
Ja sitten perään joku toinen naishiihtäjä vinkumaan miten ikävää se on kuin heidät esineellistetään. Enitenhän nuo itse esineellistää itseään. Vilmakin voisi vallan hyvin keskittyä hiihtämiseen eikä riisumiseen.
Kyllähän tuo Vilma ihan itse jo uhriutui arvostelevista nettikommenteista.
Miten vaikeaa voi olla käsittää, ettei kaikki arvosta vähäpukeista tai alastonta poseeraamista? Ihmisillä on erilaisia näkemyksiä ja arvoja asioista.
Tämä!
Ihmiset tietenkin objektoivat naisen jos nainen ITSE poseeraa ahteri pystyssä lehdissä ja esittelee rintojaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan tuossa aiemmin samassa sarjassa se äijä joka riisui itsensä alasti. Mikä hänestä tehty ketjuja ja haukuttu ja nöyryytetty tyyppiä ja kehoaan
Palsta ei yllätä
Niinpä,, kuukausiliitteessä on julkaistu näitä niin kauan kuin muistan. Sensuelli kuva nakuna ja vähän haasteista siihen kylkeen. En ymmärrä miksi nyt tällainen kohu?
Kukaan ei ole koskaan kunnioittanut niitä ihmisiä jotka siellä poseeraa.
Nyt nousi kohu koska meetoo ja feminismi. Se että Vilma on ITSE valittanut kun hänet seksualisoidaan ja puhutaan hänen kehostaan.
Tietenkin ihmiset arvostelevat hänen kehoaan jos hän sitä itse esittelee
Minusta karvat olisi soveliasta sheivata huolellisesti, kun menee tällaiseen kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta karvat olisi soveliasta sheivata huolellisesti, kun menee tällaiseen kuvaan.
Karvat on muotia taas!
Vierailija kirjoitti:
Vilma on ihan kauniihko nuori nainen muttei hänen jalkansa mitenkään erityisen gasellimaiset ole.
Jep, minullakin on siis gasellin jalat :) Olen vartalotyypiltä ja mittasuhteilta ihan samanlainen niin vähän ihmettelin luonnehdintaa
Kaunis vartalo, mutta minulle tulee enemmänkin mieleen Havis Amanda. Todella kauniin päärynänmuotoinen, gaselli olisi minusta laihajalkaisempi. Toisaalta ihmisen ei tarvitsekaan näyttää gasellilta. Muutenkin oudosti muotoiltu lause, tuli mieleen Stephen Kingin: "I have a young boy's heart - in a jar on my desk."
N44
Gasellinjalat oli siis nuorempana, nyt tietty lantionnostotreenipeba ja jalat.
Palsta ei yllätä