Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin katselemassa vihkisormuksia ja löysin 230e hintaisen, onko liian halpa?

Vierailija
23.08.2008 |

Tykkäsin kovasti, onko muuten pakko kaiverruttaa? Katsooko pappi mitä siellä lukee? Mies ei välttämättä ota sormusta ollenkaan, voi sitten vaikka myöhemmin hankkia. Ajattelin ettei kaiverreta jos tulee ero niin ei tarvitse luopua sormuksesta, voi laittaa toiseen sormeen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parempi jättää menemättä vihille, jos nyt jo mietityttää mahdollinen ero ja sormuksen kohtalo... Voi tsiisus tätä touhua!!!

Vierailija
2/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan muuten miellyttää. Tuo kaiverruskommenttisi on outo. Mietitkö tosissasi noin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksen hinta on tärkeä, eikä sormusta voi kaivertaa mahdollisen eron takia...

Vierailija
4/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan se on mieluinen. Mutta jos jo tässä vaiheessa miettii eroa niin kannattaa tosiaan kaksi kertaa miettiä sitä naimisiin menoa!

Ja ei kaivertaminen ei ole pakollista eikä pappia kiinnosta se mitä sormukseen on kaiverrettu vai onko mitään.

Vierailija
5/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki onkin ah niin ihanaa. Avioehtojakin tehdään, järkikin on hyvä olla mukana elämän suurissa päätöksissä ja juuri niissä.

Vierailija
6/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi et kaiverruta on kieltämättä "erikoinen" häitään suunnittelevalle morsiammelle. Ja joo hinnalla ei väliä mitä sormuks maksaa jos se itseä miellyttää :-)

Vierailija
7/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
8/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit ap:llä tulos häät ihan vaan sen takia et saa ne häät kerran kokea.

Vierailija
9/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.ap

Vierailija
10/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina ihmetyttää se, miten vihkisormusta aliarvioidaan. En tarkoita asian henkistä puolta vaan nimenomaan käytännöllistä. Vihkipukuun saatetaan laittaa lähemmäs 1000 e tai yli ja se on päällä vain sen yhden kerran. Sormus taasen tulee useimmilla olemaan sormessa jatkuvasti, lähes yötä päivää. Ajan kuluessa huomaa kyllä eron halvan ja kalliin sormuksen välillä. Kannattaa harkita ennen kuin päätyy huokeaan ja erityisesti jos kyseessä on tuontisormus. Ja kuten aiemmin on jo todettu, kaiverrus ei ole pakollinen, aina ei edes mahdu juuri mitään timanttien tms. takia.

Vierailija
11/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsos kun vihkisormuksen pitää maksaa kaksi kertaa miehen kuukausiansioiden verran.., jos tulee ero, voit pantata tai myydä sormuksen ja maksaa sillä vaikka vuokraennakon omaan vuokraluukkuusi.

Vierailija
12/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen kuullut väitettävän.

Vierailija
13/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella tuota kaiverrusta noin. Itse tajusin juuri että vihkisormukseeni ei koskaan ole kaiverrettu mitään. Sormus maksoi 300€ perus valkokultainen sormus pienen pienellä upotetulla kivellä.

Mies osti sen yllätyksenä ensimmäisenä hääpäivänä, naimisiin kun mentiin ei ollut varaa sormukseen :) Vuoden siis olin pelkällä kihlasormuksella.

Mitä sillä väliä minkä hintainen sormus on. Ja laatu, no hitsi kyllähän nyt tuolla summalla saa jo ihan ok sormuksen.

Kaveri kosi rakkaudentuskissaan nykyistä vaimoaan itsetehdyllä rautalangasta väännetyllä sormuksella ;) Tosin ostivat sitten "oikeat" sormukset. Mutta se ajatushan siinä on tärkeintä..

Vierailija
14/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui olemaan varmaan halvin sormus mitä kaupasta löytyi.

Nykyään harmittelen, että en halunnut paksumpaa, joka tietysti olisi ollut kalliimpi. "Kaikilla" muilla on paksut sormukset timanteilla. Mulla on todella vaatimaton.

En valitsisi enää samoin.

Mutta vaikka olisi ollut laittaa rahaa sormukseen vaikka kuinka paljon olisin valinnut tämän. Maku voi muuttua matkan varrella (kalliimmaksi).

Joten valitse vaan sellainen mistä pidät. Et voi tietää mitä ajattelet sormuksestasi 10 vuoden päästä, jos liittosi kestää sinne asti.

Vierailija
15/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla on vihkisormuksena samanlainen jonka itse sain rippilahjaksi.(yksi vaatimaton pikkukivi mutta ihan kiva)

Exän kaverin vaimon sormus maksoi enemmän kuin häämatka. (en edes muista kuin sen ison kiven siitä mutta menivät häämatkalle Kreikkaan)

MITÄ VÄLIÄ sillä sormuksella on? Kiva esitellä kavereille?

Itse ajattelen enemmän käytännöllisyyttä, voiko sormusta pitää paikassa kuin paikassa, en sitä paljonko se maksaa. Eikä mulla ole tarvetta maksattaa vihkisormuksesta satoja euroja koska se mieleinen jonka voisin huolia maksaa alle 200€ ja on todellakin enemmän mitä mies tienaa edes viikossa...

Vierailija
16/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden määrää ei mitata sormuksen arvolla. Sormusta ei edes ole pakollinen.

Joku tuossa heitti, että sormuksen pitäisi olla kaksi kertaa miehen kuukausipalkan arvoinen. Hevonkukkua, sanon minä. Vähän tuntuu, et mitä kalliimpi sormus (ja prameammat häät), sitä varmemmin ja nopeammin pari eroaa.

Vierailija
17/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli lyhyesti asetettu. On pilvilinnoissa elämistä, jos ei ajattele eron mahdollisuutta olevan edes olemassa. Ei se sitä tarkoita, että sitä odottaa, vaan realismi kehiin.

Jos sormus miellytti, niin käy katsomassa uudelleen ja jos edelleen on sun tyylinen ja hyvä, niin ostakaa ihmeessä! Mun sormus muuten nykyrahassa alle 100€ :)

Eron mahdollisuutta ajatellessa tuli sellainen mieleen, että kaiverrus ei todellakaan ole pakollinen. Mutta haluatko käyttää sormusta oikeasti, jos ero tulee? Kyllähän se aina yhdistää ex-mieheen.

Vierailija
18/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään mielikuvaa ystävieni tai tuttujeni sormuksista, saati sitten niiden hinnoista.

Vierailija
19/23 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä sormuksen hinnalla on, eihän sitä sormuksen takia naimisiin mennä! Ja vaik tuliski ero niin ketä kiinnostaa mitä sun sormuksessa lukee! Ja tolla 230e te kummatki saisitte sormukset.

Vierailija
20/23 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut mitään isoa kiveä (ettei tartu esim. töissä mihinkään kiinni) enkä kovin leveää sormusta (lyhyet sormet), ja kun budjettikaan ei ollut mikään suurensuuri (molemmat opiskelijoita, miehellä osa-aikatyö), niin eipä tullut mieleen tai toisaalta olisi ollut mahdollistakaan hankkia kovin arvokasta sormusta. Ei kuitenkaan ole kaduttanut enkä ole haikaillut kalliimpien sormusten perään, vaan olen edelleen erittäin tyytyväinen valintaani. En varmaan edes uskaltaisi käyttää tämän kalliimpaa sormusta. :D

Ja ajatelkaa, mieheni rakastaa minua edullisesta sormuksesta huolimatta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän