Epäseksikkäin miesten urheilulaji?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kuulantyöntö. Paksukaiset ähisevät ja tuhisevat.
Minusta heittolajien kilpailijat ovat Isäntiä! Seksikkäitä ja jänteviä omalla tavallaan.
Ihan puhtaasti super straight heterona ehdotan polkupyöräilyä. Surkastunut yläkroppa ja ylipaisuneet reidet.
Pyöräily. Onhan se hyvä terveyden kannalta tietysti.
Baletti. Miehet sukkahousuissaan, need I say more?
Vierailija kirjoitti:
Ihan puhtaasti super straight heterona ehdotan polkupyöräilyä. Surkastunut yläkroppa ja ylipaisuneet reidet.
Sama pätee kilpaluisteluun. Mittasuhteet pahasti pielessä.
Itse pidän kyllä kehonrakentajia seksikkäinä. Treenattu miesvartalo on aina kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko samaa mieltä esim. telinevoimistelijoista? Surkastuneet jalat ja ylipaisunut yläkroppa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko samaa mieltä esim. telinevoimistelijoista? Surkastuneet jalat ja ylipaisunut yläkroppa?
Ainakin tyttöjen lajina se on melko epäseksikäs. Isot hartiat ja muskelit... passaan
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän kyllä kehonrakentajia seksikkäinä. Treenattu miesvartalo on aina kuuma.
Niin siinä nyt on iso ero, että onko traanattu, vai hormoonihoidoilla sellaiseksi urossian kokoiseksi järkäleeksi kasvatettu kehonrakentaja. Ja saa mun mielestä hormonejakin vetää, kuhan pysyy kokoluokassa Jesse James West. Sitten kun koko on luokkaa Ronnie Coleman tai Jay Cutler, niin ei ole kyllä mitenkään hot.
Miksi se epäeroottisin naisten ketju poistettiin mutta tämä saa olla? Kaksoisstandardit?
Jääkiekko. Syljetään ruskeaa nuuskaräkää joka paikkaan ja kamppeet haisee pahemmalle kuin ketunsyötti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä nyt on iso ero, että onko traanattu, vai hormoonihoidoilla sellaiseksi urossian kokoiseksi järkäleeksi kasvatettu kehonrakentaja. Ja saa mun mielestä hormonejakin vetää, kuhan pysyy kokoluokassa Jesse James West. Sitten kun koko on luokkaa Ronnie Coleman tai Jay Cutler, niin ei ole kyllä mitenkään hot.
Mutta kyllähän iso ja vahva mies on hot. No, toki makuja on monia.
Ralli ja formula. En pidä noita kovin urheilullisina lajeina, enkä pidä seksikkäänä tyyppejä, jotka tuhoavat saastuttamalla maapalloa vain saadakseen selville kuka ajaa nopeiten autolla ympyrää.
Curling vaikka kyllähän siinä kovasti hinkataan.
Jalkapallo nykyään. Ennen siellä pelattiin ja nykyään on teatterikerhon show. Hyvin epäseksikästä.