Paljonko olette tienanneet kirppareilla?
Minulla on pöytä ollut kohta viikon verran ja myyntejä päältä kaksisataa euroa. Myyn naisten ja miesten vaatteita. Hinnat pyörivät 1€-20€ luokkaa. Vaatteet siistejä ja hyväkuntoisia. Laitoin hintoja suht alas, jotta pääsee käyttämättömästä vaatteesta eroon ja saa sen hyvään tarkoitukseen. Jollekin joka tarvii.
Katselin muita pöytiä ja kummastelin useiden tuotteiden hintoja. H&M:n kulahtaneistakin vaatteista saatettiin pyytää yli viittä euroa.
Millaisia myyntejä teillä yleensä tullut? Katoaako vaatetta?
En itse tiedä tarkalleen jos jotain on varastettu, parhaimpiin vaatteisiin laitoin hälyt.
Kommentit (24)
Viime vuonna jäi pöytävuokran (20€/10 pv) jälkeen käteen 156€. Nyt on taas kirpparipöytä vuokrattu, saas nähdä pääsenkö samoihin lukemiin. Myyn lastenvaatteita, kenkiä, kodin tuotteita jne.
Monelle pääasia tuntuu olevan rahan teko, eikä alkuperäinen tarkotus,päästä itselle turhasta eroon vaikka voittoa ei tulis. Kerran olen myynyt, en edes muista mitä pöytä maksoi ja mitä jäi käteen. Yöpuku,kumisaappaat ja rintaliivit meni ainakin kaupaksi. Harmittaa, että takista hävisi vyö.