Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko olette tienanneet kirppareilla?

Vierailija
27.11.2022 |

Minulla on pöytä ollut kohta viikon verran ja myyntejä päältä kaksisataa euroa. Myyn naisten ja miesten vaatteita. Hinnat pyörivät 1€-20€ luokkaa. Vaatteet siistejä ja hyväkuntoisia. Laitoin hintoja suht alas, jotta pääsee käyttämättömästä vaatteesta eroon ja saa sen hyvään tarkoitukseen. Jollekin joka tarvii.
Katselin muita pöytiä ja kummastelin useiden tuotteiden hintoja. H&M:n kulahtaneistakin vaatteista saatettiin pyytää yli viittä euroa.
Millaisia myyntejä teillä yleensä tullut? Katoaako vaatetta?
En itse tiedä tarkalleen jos jotain on varastettu, parhaimpiin vaatteisiin laitoin hälyt.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/24 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna jäi pöytävuokran (20€/10 pv) jälkeen käteen 156€. Nyt on taas kirpparipöytä vuokrattu, saas nähdä pääsenkö samoihin lukemiin. Myyn lastenvaatteita, kenkiä, kodin tuotteita jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/24 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle pääasia tuntuu olevan rahan teko, eikä alkuperäinen tarkotus,päästä itselle turhasta eroon vaikka voittoa ei tulis. Kerran olen myynyt, en edes muista mitä pöytä maksoi ja mitä jäi käteen. Yöpuku,kumisaappaat ja rintaliivit meni ainakin kaupaksi. Harmittaa, että takista hävisi vyö.