Onko teillä jäänyt mieleen se Disney elokuvien kohtaus jossa Kaunotar ja Kulkuri syövät yhdessä lihapulla spagetti annosta?
Kommentit (34)
Kyllä vaan. Enkä ole ikinä kys leffaa koskaan katsonut.
Sitä kohtausta käytetään niin paljon poptaiteessa ja viihteessä, ettei siltä ole voinut välttyä. Joko sitä alkuperäistä tai sitten uudelleen sovitettuna.
Sehän tuli nähty aikoinaan Samu-Sirkan joulutervehdyksen yhteydessä varmaan toistakymmentä kertaa.
Itse elokuvan olen nähnyt vissiin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lautasella ei ole yhtään salaattia? Lihaa ja pastaa. Hyh-hyh.
Eihän spagettibolognesen kanssa kuulukaan tarjota mitään salaatteja. Kasvikset joita sillä aterialla syödään on kastikkeessa.
Ihan perusjuttuja. Sä voit etukäteen tai jälkkäriksi pupeltaa sen salaattis.
Voi voi, ihan helmi verrattuna nykyisiin tietokoneanimaatiokammotuksiin.
Nykyään kaksi kulkuria söisi yhdessä nyhtökauraa, muuten tasa-arvokaistapäät tukkivat kaupunkien pääkadut.
No ei kai sitä voi unohtaa, kun joka joulu tuli katsottua aikoinaan.
N52
Muistan montakin Disney-elokuvaa melkeinpä ulkoa, tuli katsottua aika paljon videoita lapsena. Oi mikä yö, oi niin kaunis on yö, olet kaunis Bella Notre...
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kaksi kulkuria söisi yhdessä nyhtökauraa, muuten tasa-arvokaistapäät tukkivat kaupunkien pääkadut.
Toisaalta, eikös sekin olisi nykypäivää, kun tässä on kuitenkin kyse koirien välisestä parisuhteesta...
Se on hyvä elokuva. Ärsyttää ainostaan se rouva ja Jukka-kulta! Mutta koirathan siinä oli pääosassa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän tuli nähty aikoinaan Samu-Sirkan joulutervehdyksen yhteydessä varmaan toistakymmentä kertaa.
Itse elokuvan olen nähnyt vissiin kerran.
Elokuvaa en koskaan nähnyt, mutta tosiaan Samu-Sirkan joulutervehdyksissä joka ikinen kerta.
N52
Luulisi kuonojen tekevän kipeää kun koirat syövät yleensä hotkimalla?
Oliko Kaunottarella tuolloin juoksuaika?
Vierailija kirjoitti:
Oliko Kaunottarella tuolloin juoksuaika?
On muuten siitä harvinainen Disney-teos, että siinä oikeasti jotkut saa jälkeläisiä. Yleensä, kun ovat jonkun veljen tai sisaren poikia/tyttöjä. Liki kaikilla on vain setiä ja tätejä, mutta ei isää tai äitiä.
Muistelen, että tuo kohtaus on levyn kannessa, ehkä oli myös leffan mainosjulisteissa, siksi varmaan kaikki muistaa juuri tuon kohtauksen.