Kuinkahan moni oikeasti pettää puolisoaan pikkujouluissa?
Ootko itse pettänyt tai tullut petetyksi? Suurin osa tietysti ei jää kiinni puuhistaan..
Itse en ole pikkujouluissa ollut vuosikausiin, mutta viimeksi kun olin, niin varattu mieskollega yritti päästä iholle.
Kommentit (4)
En ole koskaan ollut sellaisissa pikkujouluissa, joissa olisi ryypätty ja kähmitty. Ne pikkujoulut, joihin itse olen osallistunut, ovat sisältäneet ensin jotain kulttuuria (näyttely, teatteri) tai muuta hauskanpitoa (pakohuone) ja sen jälkeen päivällisen. Työnantaja on tarjonnut korkeintaan alkumaljan ja yhden viinilasillisen. Jos on omalla rahalla ostettu lisää, niin tyypillisesti on jaettu pullo viiniä 3-4 hengen kesken. Kukaan ei ole koskaan lähtenyt ruokailemasta kännissä, kukaan ei ole koskaa mokannut, oksentanut, haukkunut muita tai alkanut lähennellä.
Nuo pettämis- ja ryyppäämispikkujoulut kuulostavat ihan uskomattoman WT-meiningiltä.
Varmasti paljon harvempi kuin oletetaan. Samaa ryyppäjäismenoa on pitkin vuotta.
Jotain kevyttä pussailua ja koskettelua jossain katseilta piilossa, ei mitään panemista.
Ainahan nämä tämmöiset alkoholilla kyllästetyt juhlat on riski. Kun viini virtaa niin sitä ei aina tiedä mitä ihmiset saavat päähänsä.