Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen aina nauranut "miehet tuijottaa mua" -tyypeille,

Vierailija
23.08.2008 |

mutta viime perjantaina päivällä näin kävi mulle. Ensin metrossa, sitten ratikassa ja sitten vielä bussissa, kaikki niin, että tulivat istumaan jotenkin vastapäätä mua. Mitään muuta eroa tavalliseen ei ollut kuin että juurikasvun olin käynyt värjäyttämässä, roikkuvat pienet korvikset korvissa. Meikkiä en käytä.

Sitten kokeilin vielä sitäkin, että nostin sormuskäden päälle, sitäkin vilkuilivat ja yksi ei sen jälkeen enää kehdannut katsella silmiin.

Sanokaa nyt mulle että mä kuvittelin kaiken. ;) Tällaista ei ole tapahtunut mulle ikinä, ja olen jo 34.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelee, että miehet tuijottaa kaupungilla niin se ON kuvittelua.

Vierailija
2/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei 34-vuotiasta miehet muka voisi tuijottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään ei tuijota ja isek silmää paikallisjunissa(!!!) kuin maahanmuuttajat kun minulle on tullut + 20 kg hoikkiin vuosiin lisää

Vierailija
4/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mä olen oudon näkönen tai sitten jotain muuta :) Muutaman kerran kysytty, et mitä mä treenaan. Siinä ehkä vastaus... ;)

Vierailija
5/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulla on muhkea takapuoli ja kapea vyötärö, paksu luonnollisenvärinen (keskivaalea) pitkä tukka ja nätit silmät.

Enkä muuten kuvittele. :)

t. äiti 27v.

Vierailija
6/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksuvasti.

Olen ruma läski.

Vierailija
7/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyis vaan tuijottelemaan. Tympii liikkua yksin, kun milloin mikäkin äijä tulee "jutteleen" röyhkeimmät käy kiini ja keskellä kirkasta päivää... Mielestäni en oo mitenkään erityisen näköinen ja hoikka en ainakaa. Pukeudunkin vielä aika tylsästi (farkut, t-paita, lenkkarit tyyliin). Onko ne äijät tosiaan noin puutteessa. Suurin osa ihan suomipoikia. Ai niin mulla on dd-kuppi ehkä se on sitten se?!

Vierailija
8/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kopio timo soinista...

Vierailija
9/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten toinen niistä sanoi että "hyi vittu".

Vierailija
10/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin se on ollut siitä saakka kun tissit kasvoivat. Silti ei tällaista ole ollut koskaan.

ap

Vierailija
11/11 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat kyllä herättävät huomiota. Ikä kyllä helpottaa siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi