Nukutteko koko seuraavan päivän, jos ootte olleet juhlimassa edellisenä päivänä?
Kommentit (8)
En todellakaan. Olen 40 v nainen ja hyvä jos humalassa saan nukuttua ja seuraavana päivänä ja seuraavana yönä en kyllä saa unta.
No jos on kovin huono elämä eli krapulaa pukkaa. Joskus taka vuosina meillä oli ABC auki klo 22.00 asti niin sinne kerkesin ostamaan limpparia.
Vierailija kirjoitti:
En nuku, en saa nukuttua oikeastaan ollenkaan. Se on ärsyttävää enkä siksi enää käy missään, kun menee sitten pari päivää harakoille.
Sama juttu mulla. Sen takia juuri olen vähentänyt käyttöäni. Toki muitakin syitä on, mutta ärsyttää 2 hukkaan heitettyä päivää yhden humalan takia. Ja krapulassa olen äärimmäisen masentunut.
En. Saan juhlimisesta energiaa, ja olen usein koko seuraavan päivän sitten menossa.
Esim. jos olen juhlimassa aamuun asti, käyn kotona nukkumassa muutaman tunnin ja lähden taas liikenteeseen.
En, ennemminkin puuhailen entistä enemmän kotona. Kaiketi sitten kompensoin sitä morkkista siitä juomisesta. Ja krapulat on ihan hirveetä henkistä paskaa näin nelikymppisenä ja siksi en enää juokaan humalahakuisesti.
Kun saisikin nukuttua krapulassa. Alkoholin mukana saisi tulla pari unilääkettä jälkioloa varten.
En nuku, en saa nukuttua oikeastaan ollenkaan. Se on ärsyttävää enkä siksi enää käy missään, kun menee sitten pari päivää harakoille.