Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syytön hyväksikäyttäjäksi valehdeltu mies sai tuomion

hulluksi on mennyt
27.11.2022 |

Suora lainaus Iltalehdestä:
"Väärien syytösten kohteeksi joutunut viaton mies kertoi, että hän oli kokenut ahdistusta tapahtuneen jälkeen.
Hänet tuomittiin käräjäoikeuden tämän viikkoisella päätöksellä väärästä ilmiannosta ja kunnianloukkauksesta 80 päiväsakkoon, jne"

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää ilkeilyä.Kuka tahansa voi syyttömän saada tuomittua. Miten siiten käy kun asia selviää.Väärän valan antaneet linnaan.

Vierailija
2/8 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies oli valehdeltu, eikä häntä ollut olemassa, niin "hänelle" ei tullut vahinkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain huumeista tuomion Silkkitie jutussa kun ostin kaverille bitcoineja. En tietenkään muistanut kenelle ne tietyt ostot olin tehnyt, kun oli tapahtunut vuosia sitten. Ei auttanut mikään, tuomio tuli. Pieni tuomio, mutta harmittaa se silti kun syytön olen. Tuskin olen ainoa tapaus. Suomi ei ole länsimainen oikeusvaltio, täällä syyttömyys on kyettävä todistamaan.

Vierailija
4/8 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue se uutinen

se valehtelija tuomittiin, ei se kenestä valehdeltiin

Vierailija
5/8 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/8 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten aika sekavasti kirjotettu juttu.

mutta eka rivi kertoo kaiken: Espoolaismies sai tuntuvan päiväsakkotuomion kerrottuaan viranomaisille vääriä tietoja lastensa viikonlopun vietosta.

eli se valehtelija tuomittiin eikä se kenestä kertoi valheita.

Vierailija
7/8 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen sekavasti kirjoitettu juttu, siitä tosiaan voi saada sen käsityksen että väärin syytetylle rapsahti tuomio.

Vierailija
8/8 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä taas totaalisen surkeasti kirjoitettu juttu mutta mitä muuta voi iltapaskalta odottaa. Lauseen hänet viittaa aivan väärään mieheen ja väittää että UHRI tuomittiin!