Keskenmenon jälkeen MUKA nopeasti uudelleen raskaaksi??? ov
Eli sehän on käytännössä mahdotonta että tulisi nopeasti keskenmenon jälkeen raskaaksi! Ne hCG-tasothan on koholla useita viikkoa keskenmenon jälkeen, ei silloin voi tapahtua ovulaatiota! Te jotka olette tulleet keskemenon jälkeen heti raskaiksi, miten nopeasti teille tuli ovulaatio ja oliko hCG silloin edelleen koholla?
Kommentit (19)
Eli tarkoitin sitä että TIETÄÄKÖ JOKU että ovulaatio OLISI TULLUT vaikka hCG olisi ollut koholla? Eli tietääkö joku että hedelmöittyminen olisi tapahtunut silloin kun verikoeseurannassa hCG oli vielä koholla?
ap
Mulle tuli ovulaatio vasta 8vkoa km:sta, ja siitä tulin raskaaksi.
Itse olen kaksi kertaa tullut raskaaksi 2 kuukauden päästä keskenmenosta.
kuukautisia ja nainen on raskaana siis muutamien viikkojen päästä keskenmenosta! Sehän on lääketieteellisesti mahdotonta.
Ykköstä tehtiin kauan ja hartaasti.
Kakkosta tehdessä tulin heti ehkäisyn jättämisen jälkeen raskaaksi
eli tein positiivisen raskaustestin, vkon päästä kun tein uuden testin tulos oli negatiivinen. Sitä seuraavassa kuussa sama juttu, ensin positiivinen testi ja n. viikon päästä taas negatiivinen. Eli sain kaksi alkuraskauden keskenmenoa todennäköisesti...
Kolmantena peräkkäisenä kuukautena taas positiivinen testi ja tulos tuhisee nyt unillaan.
Eri asia ne harvat joilla hCG laskee nopeasti nollaan, eli raskaus loppunut ihan alussa. Jos elimistössä on hCG:tä, se käsittääkseni estää ovulaation eli myöskin nämä nopeat raskautumiset?
viikolla 6 - 7 aloin valumaan verta, kohtu oli tyhjä ja HCG oli alle 5. Oli jotenkin omituinen olo heti alusta asti, ihan kuin kaikki ei olisi hyvin. Kuukauden kuluttua aloin odottamaan tytärtäni, normaali raskaus.
mutta hyvälle ystävälleni kävi juuri näin, eli ei ole urbaanilegenda tässä kohtaa, hän meni tutkimuksiin gynelle, kun ei kuukautisia kuulunut ja siellä vasta selvisi, että raskaanahan tuo oli... ei ollut ite tajunnut edes testata, kun ei ollut yksiäkään menkkoja tullut keskenmeon jälkeen =)
nukkuu tuolla sängyssä. Kaavinta tehtiin 16.5 ja muutamia päiviä ennen juhannusta tein positiivisen raskaustestin, tyttö syntyi tammikuun lopussa, pari viikkoa ennen laskettua aikaa. Keskenmenneestä raskaudesta la olisi ollut marraskuun 19. pvä.
Kun kuukautisia ei tullut, laskettu aika määriteltiin ultran mukaan. Joten täysin mahdollista tulla heti keskenmenon jälkeen raskaaksi! Tosin, meillä asiaan vaikutti varmasti se, että km löydettiin rv 13+4, oli keskeytynyt joitakin viikkoja jo aikaisemmin, mutta oli ns. keskeytynyt keskenmeno, eli ei vain vuotanut itsekseen pois, vaan piti sitten ihan kaapia.
ja vielä kuukauden päästä siitä hcg oli 10, se ei vaan laskenut alle 5. sitten syyskuussa tulin raskaaksi.
Et ei siihen niin kauheasti aikaa tarvita.
mitä luultavimmin ollut hCG nollilla aika pian keskenmenon jälkeen. Minulla se ei ole niin.
Elokuun 25. tuli kesken ja nyt olen 9 viikolla, että repikääpä siitä. Ovulaatio on siis tapahtunut noin 2vk keskenmenosta.
Vierailija:
mitä luultavimmin ollut hCG nollilla aika pian keskenmenon jälkeen. Minulla se ei ole niin.
Tuo on taas eri juttu.
minulla oli kesällä km. Lääkäri kehoitti pitämään sen yhden kierron tauon yrityksessä, mutta sanoi, että on ihan tavallista, että raskaus alkaa heti km jälkeen ja menee hyvin loppuun (km riski uudessa raskaudessa on hiukan kohonnut, jos se alkaa heti seuraavasta kierrosta).
Ei se raskaasksi tulon mahdollisuus ihan nin hyvä varmaan ole kuin normaalikierrosta (hormonien ja limakalvon kunnon takia), mutta ei tosiaankaan mikään MUKA.
Plussatestin tein taas 31.12. Eli ei yksiäkään menkkoja tullut välissä, ovulaatio varmaan vähän myöhemmin kuin normaalisti.
leikattiin, sain solimyrkkyä kun istukkakudos jäi elämään omaa elämäänsä munatorveen. heinäkuussa leikattiin ja lokakuun alussa plussasin. kuukautisia ei ollut välissä.
Näin syntyy kaksoset joilla ikäeroa kohdussa on monta viikkoa ja useimmiten ainakin toinen siis syntyy keskosena. Kaksosilla voi näinollen siis olla myös eri isät mikäli äiti on viettänyt mukavaa elämää...
Vierailija: