Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin hakea parisuhteelta turvallisuutta?

Vierailija
27.11.2022 |

Haluaisin pitkän, rauhallisen ja turvallisen miehen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän?

Vierailija
2/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas todistettiin. Vain pitkät miehet kelpaavat suominaisille. No onneksi thaimaalaisille ja latinokaunottarille kelpaa ihan normaalimieskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteissa vo ja avioliitoissa haetaan :Taloudellista turvallisuutta.

Vierailija
4/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas todistettiin. Vain pitkät miehet kelpaavat suominaisille. No onneksi thaimaalaisille ja latinokaunottarille kelpaa ihan normaalimieskin.

Aloitit itse tämänkin ketjun ja nyt todistelet itsellesi että olit oikeassa?

Mene jo sinne äitisi luo aamupalalle.

Vierailija
5/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkän?

Olen 175 pitkä, niin pidemmän kainalossa tuntuisi turvalliselta olla. Tuntuu ettei mikään mahti maailmassa voi satuttaa.

Jos mies itseäni lyhyempi, niin tuntuisi että itse olen se suojelija.

Vierailija
6/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on 248 senttiä pitkä mies. Riittääkö pituus vai käveletkö korkokengissä ohitse?

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4in%C3%B6_Myllyrinne

Vierailija
7/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteissa vo ja avioliitoissa haetaan :Taloudellista turvallisuutta.

Ei taloudellista vaan henkistä. Itse käyn töissä ja on oma (pankin) asunto.

Vierailija
8/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin 155cm taskuraketti niin 170 mies olisi oikein passeli tuomaan turvallista oloa, valitettavasti en ole sellainen, vasn tämmöinen amatsooni.

Vierailija
9/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuus on aina ollut avioliiton keskiössä. Osaltaan sen takia avioerokin oli aikaisemmin niin paheksuttu.

Vierailija
10/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuus pitää löytyä ihmisestä itsestään.

Vierailija
11/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuus on ennen kaikkea psykologinen kokemus ja sitä totta kai on hyvä suhteessa olla, ei suhde ole muuten oikeasti avoin ja läheinen. Mutta tuo miehen pituus assosioituna turvallisuuden tunteeseen kuulostaa lähinnä ennakkoluuloilta, ajatusvirheeltä. Mutta toki sinulla on silti kaikki vapaus haluta pitkä mies.

Vierailija
12/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallisuus pitää löytyä ihmisestä itsestään.

Voi en osaa. Osaan kyllä auttaa muita ja olla heille turvana. On raskasta olla koko ajan vahva tukipilari. No ehkä se on osani tässä maailmassa.

Vierailija
13/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin hakea turvallisuutta. Mutta se on välitön turn off jos naisen kriteerinä on se pitkä mies. Eli ap ei ole etsimässä turvallista vaan pitkää miestä. Ja tuo tuli heti jo aloituksessa selväksi.

Sen on ihan suoraan ja verrannollinen jos mies ilmoittaisi:

ylipainoiset naiset älkää vaivautuko ottamaan yhteyttä.

Vierailija
14/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelet että isokokoinen olis parempi suojelemaan? Enemmän pinta-alaa kun heittäytyy luodin eteen? Iso koko ja rauhallisuus ei takaa, että mies on turvallinen.

Vierailija
15/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelet että isokokoinen olis parempi suojelemaan? Enemmän pinta-alaa kun heittäytyy luodin eteen? Iso koko ja rauhallisuus ei takaa, että mies on turvallinen.

Niin lapsellinen en ole että olettaisin pitkän miehen olevan automaattisesti turvallinen.

Vierailija
16/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin 155cm taskuraketti niin 170 mies olisi oikein passeli tuomaan turvallista oloa, valitettavasti en ole sellainen, vasn tämmöinen amatsooni.

Minä olen 154cm mutta en todellakaan kelpuuttaisi 170cm miestä. Oma mies on 184cm.

Vierailija
17/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkän?

Myös leuka pitää olla veistetyn näköinen, jotta tulee tarpeeksi turvallinen olo.

Vierailija
18/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin hakea. Miksi kysyt? Miten tunnistat turvallisen ihmisen?

Vierailija
19/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkän?

Myös leuka pitää olla veistetyn näköinen, jotta tulee tarpeeksi turvallinen olo.

Ei semmoista, yök.

Vierailija
20/22 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ne sentit turvallisuutta takaa?

Ex sai syytteen ja linnaa tapon yrityksestä, yritti kuristaa minut ja on 183 cm. Ei antanut pituus turvaa.

Itse en yhteenkään mieheen luota enää koskaan, mikä on tietysti surullista sillä tiedän että oikeasti sydämestään hyviäkin miehiä löytyy. Lähipiiri ja oma isä todistaa sen asian.

En kuitenkaan aio riskeerata mitään, oli pitkä tai pätkä. Elämä on minulle kallisarvoinen asia, sen opin!