Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi hitto, haluan kokeilla seksiä naisen kanssa, mutta

Vierailija
12.07.2010 |

suhteessa olen miehen kanssa ja on lapsikin, perhana kun jotenkin outoa, mutta silti haluaisin kokeilla ja harmittaa kun ei voi enkä halua pettää.. onko kokemuskia tälläisestä? ja pääseekö yli, en halua muuta kun kerran kokeilla, olen siis itse nainen=DD

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en uskalla miehelle sanoa asiasta kuitenkaan... noh yritän vain unohtaa...

ap

Vierailija
2/48 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa-a,se nyt riippuu siitä kuinka mustasukkainen miehesi on.Oma mieheni on sanonut että hän ei voi pitää kahden naisen rakastelua millään tavalla pettämisenä vaikka molemmat seurustelesivatkin tahoiltaan miesten kanssa.

Kaverin mies on taas toista maata,nostaisi sellaisen metakan jos sattuisi jotain tapahtumaan naisen kanssa.Muutenkin se mies on omistushaluinen ja yrittää pönkittää omaa huonoa itsetuntoaan luomalla toiselle rajoja.

Itse olen samoilla linjoilla sinun kanssasi.Seurustelen siis miehen kanssa jonka kanssa lapsia paitsi että minulla luvat kunnossa mutta ei niitä "varteenotettavia" naisia niin vain löydy.Olen ennen miestäni harrastanut seksiä naisen kanssa ja olisihan se kiva joskus löytää nainen jonka kanssa voisi kokeilla kaikkea ihanaa...helpommin sanottu kuin tehty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen miettinyt ihan samaa.. jopa olen hakenut ihmistä joka haluaisi kokeilla..

Vierailija
4/48 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni siitä vaan jollekin lesbojen ja bi naisten keskustelupalstalle, ne naiset on usein korkeesti koulutettuja , ja tavallaan jänniä.

Vierailija
5/48 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omasta mielestäni se olisi pettämistä joten en taida koskaan saada tietää...

Vierailija
6/48 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asut?Minä voin harrastaa seksiä kanssasi,olen valmis melkein kaikkeen.

Terveisin Kuopiossa asuva naimisissa oleva 2 lapsen äiti. Olen 26-vuotias

Vierailija
7/48 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää sitten. Totta kai hän ajattelee, että on se mies tai nainen, kyseessä on yhtä lailla pettäminen. Mieheni on hyvin uskollinen. Edellinen miesystäväni..hän olisi antanut minun tehdä mitä vain. Seurustelimme kaksi vuotta, ja viimeisen kesän aikana minulla oli 3 muuta miestä, joita tapasin säännöllisesti. Kunnes tutustuin tähän nykyiseen..jonka kanssa eletään ja ollaan säädyllisesti:-). Pidän siitä, että toinen EI HALUA antaa minua kenellekään muulle!!

Silti muutama päivä sitten keskellä yötä hänelle kerroin halustani olla nimenomaan naisen kanssa..koska en _ikinä haaveile miehestä. En yksikseni, en kesken seksin: mielessäni on aina joku nainen. Mies tuumi, että yhtä lailla se olisi pettämistä, eikä tykkää ajatuksesta. Totta kai! Voisinhan yhtä hyvin _rakastua naiseen.

Tuntuu, että usein miehet ajattelevat, että ooh, miten seksikästä, se oma nainen toisen naisen kanssa..eivätkö ne yhtään ajattele, että se oma voi viihtyä huomattavasti paremmin sen naisen kanssa?!

Melkein voisin ilmoittautua halukkaiden kokeilijoiden ketjuun, mutta...;-o. Ehkä tässä vain kärsitään ja haaveillaan koko elämä.

Vierailija
8/48 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on antanut mulle luvan - ei pidä sitä pettämisenä. Meillä on ollut asialliset keskustelut aiheesta ja musta on aivan mahtavaa että oma mies suhtautuu asiaan näin. Rakastan häntä jopa enemmän sen takia!

Mieheni ei myöskään laittaisi pahakseen jos saisi itse jäädä katselemaan tapahtumaa.

t. N32

Vierailija
9/48 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekisi niin mieli päästä sänkyyn toisen naisen kanssa, mieheltäkin on tähän lupa. Harmi vaan kun ihastun aina niihin lähipiirin naisiin, työkavereihin, jne, joiden kanssa sähläämällä voisi helposti sotkea elämänsä... :( Taitaa jäädä haaveisiin siis mullakin, ellei joku toinen joskus tee aloitetta ja lähesty mua.

Vierailija
10/48 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä täyttäisin kriteerit.. seksihistoriassa vain kaksi kumppania, puhdas ja luotettava, ja haluaisin kokeilla jonkun luotettavan kanssa.. olisi ihana antautua ilo kokemaan sinun kanssa kun olet kokenut jo =) ja samalla voisin kokeilla itse käytännössä sitä mitä olen haaveillut ja kuvitellut jo pitkään..

Vierailija
11/48 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten tuli eteen sellainen tilanne että olimme ystäväpariskunnan kanssa viettämässä iltaa. Etukäteen emme mieheni kanssa olleet tästä keskustelleet enkä asiaa ajatellut sen enempää.

Noh, kun miehet olivat ulkona asia johti toiseen ja pian olimmekin "itse asiassa". Miehet näkivät kyllä mitä puuhaamme ja harmittaa etteivät tullet mukaan ;)

Näin on sattunut parisen kertaa. Nyt sitten molempien mieli tekis kimppakivaa yms. Ehkä kun nuo lapset (2 lasta) ovat isompia.

Kokemuksena oli ihan kiva. Ei minulla ainakaan ollut siinä mitään ylipääsemistä, eikä miehellä. Emme kokeneet sitä pettämisenä. Sanoisin että kannattas varmaan puhua siitä ekana miehelle. Vaikkei koskaan moinen toteutuisikaan niin se voi antaa jo fantasiana kiihoketta makuuhuoneeseen.

Vierailija
12/48 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhu oikeasti miehesi kanssa!

miehesi voi pitää sitäkin "pettämisenä" jos et kerro tunteistasi ja haluistasi.

oletko ajatellut että miehelläsikin voi olla salattuja haluja jotka haluaisi toteuttaa?

Vierailija
13/48 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä ihanaisia löytää..? Olen muutaman kerran kokeillut, ja yksi ystävyyssuhde menikin liiallisen kiintymyksen vuoksi poikki. Etsisin siten ennestään tuntematonta naista, aikuista, sivistynyttyä ja viehättävää naisellista naista... Missä olet, kaltaiseni ihanuus ;) T. N32 Hki

Vierailija
14/48 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin vastaavia ajatuksia..itse naisellinen nainen ja haluaisin leikkiä toisen samantyylisen naisen kanssa..N.25Hki

Vierailija
15/48 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan naistenbileisiin, niitä järkätään nykyään useita ja sieltä löytyy paljon muita samanhenkisiä naisia. (ks. google naistenbileet)

Vierailija
16/48 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Love Angels vaikuttaa mielenkiintoiselta jutulta. Niillä on näköjään joka kuukausi iltoja.  Onko joku ollut mukana?

Vierailija
17/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. kokemusta.seksistä.haluutko tehä seksii

Vierailija
18/48 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin kokeilla rakastelua naisen kanssa, haluaisin tavata vaikka laivalla, viettää risteilyllisen verran, vapautua, rentoutua ja nauttia seksistä. Kahdenkeskinen nautinto. EN ole koskaan rakstellut naisen kanssa muuta ajatus ont odella kiihottava ja olisin siihen lähestulkoon valmis. Miksei naiset voisi kokeilla nautia toisistaan? Keneltä se on pois? Minusta olisi ihanaa tuntea jotain uutta, ja saada toinenkin nauttimaan. Toivottavasti olisi joku joka haluasis samaa, luottamuksella..

Vierailija
19/48 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kannattaa käyttää juuri esim. tuo risteily-kortti tai muuten hakeutua tilanteeseen ihmisen kanssa ketä ei tunne ja keneen ei tule jatkossa törmäämään. Tosin tautien puolesta se on hiukka riskiä, mutta suunnittelulla siitäkin selviää. Esim. netistä haettu seura, molemmille omat dildot, naisten kortsuja mukaan jne. Parhaimillaan huippua ja helppoa; ei tarvitse murehtia jatkosta kun ei tule enää tapaamaan eikä voi "heikkona hetkenä" ottaa yhteyttäkään kun ei vaihtele nimiä, numeroita jne. TOSIN sitten kamalimmillaan käy niin kuin "sokkotreffeissä" nyt vaan voi käydä... Kaverin kaveriakin voi ajatella, se on ihan ok välimuoto.

Vierailija
20/48 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on se ehto, että hän saisi katsella. Ongelmana ehkä se, että uskaltaisinko sittenkään ja muutenkin mistä löytäisi turvallisesti seuraa jne.jne. Mutta aina voi haaveilla :)