Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut itkiessään leyhyttävät käsillään

Vierailija
26.11.2022 |

Etenkin tv:ssä tuota näkee. Heiluttavat käsiä edessään kun itku tulee. Ikään kuin ilmavirralla yrittäisivät kuivata kyyneleet. Mitä tuossa on takana?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävä ele

Vierailija
22/30 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pieraisee samaan aikaan salaa. Yrittävät väistää hajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekisin niin, yritän saada itkua loppumaan ja tunteita pois eli kiinnitän huomion liikkuviin käsiin. Sitten voisi tulla taas pokkanaama ja kyyneleet nenäliinaan poskilta. Joku muu kokee toisin sen.

No miksi niitä käsiä tulee heiluttaa mahdollisimman typerästi siinä naaman edessä? Etkö sinä tiedä, että kätesi heiluvat jos et niitä näe koko aikaa? Kannattaisiko käväistä lääkärissä, jos sinulla on kaihi.

Vierailija
24/30 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIllä tavalla saa ripsivärit kuivumaan ennen kuin ne lähtevät valumaan. Ja jos ripsiin koskisi sormin, sotkisi meikit. Läyhyttely ainoa toimiva konsti sen vuoksi

Miksi miinuspeukut? Tämä nyt vaan on fakta, itsekin teen näin, koska en halua että meikki leviää. Ja teen näin itse asiassa myös ilman meikkiä, koska silloin naamassa on kasvorasvaa, enkä halua myöskään lähmiä sitä sekaisin kyynelten kanssa.

Eli siis ihan vain sillä yritetään kuivauttaa kyyneliä. Ehkä joku keksii vielä minituulettimen, jolla voi hoitaa saman tehokkaammin

Siis sua itkettää niin sä aattelet sun meikkejä naamassa? Ohoh.

No siis todellakin. Uusi itkun aihe tulee siitä, kun näyttää ihan mörökölliltä. Ja siis suuri ongelmahan on se, että valuvat maskarat kirvelevät silmissä. Siksikin on parempi kuivattaa heiluttamalla heti ripset kuiviksi.

Vierailija
25/30 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIllä tavalla saa ripsivärit kuivumaan ennen kuin ne lähtevät valumaan. Ja jos ripsiin koskisi sormin, sotkisi meikit. Läyhyttely ainoa toimiva konsti sen vuoksi

Miksi miinuspeukut? Tämä nyt vaan on fakta, itsekin teen näin, koska en halua että meikki leviää. Ja teen näin itse asiassa myös ilman meikkiä, koska silloin naamassa on kasvorasvaa, enkä halua myöskään lähmiä sitä sekaisin kyynelten kanssa.

Eli siis ihan vain sillä yritetään kuivauttaa kyyneliä. Ehkä joku keksii vielä minituulettimen, jolla voi hoitaa saman tehokkaammin

Hiustenkuivaaja :) Minituulettimiakin on olemassa.

Hiustenkuivaaja :D. Kuumaa ilmaa vielä, sulaa piilarit päähän, ai kauhee. Mutta juu, kandee olla aina hiustenkuivaaja mukana, voi kaivaa sen herkän paikan tullen laukusta esiin.

Jep. Kirkossa ihmisillä hiustenkuivaajat huutaa kun kaksi saa toisensa tai mummoa siunataan viimeiselle matkalleen.

Vierailija
26/30 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tekisin niin, yritän saada itkua loppumaan ja tunteita pois eli kiinnitän huomion liikkuviin käsiin. Sitten voisi tulla taas pokkanaama ja kyyneleet nenäliinaan poskilta. Joku muu kokee toisin sen.

No miksi niitä käsiä tulee heiluttaa mahdollisimman typerästi siinä naaman edessä? Etkö sinä tiedä, että kätesi heiluvat jos et niitä näe koko aikaa? Kannattaisiko käväistä lääkärissä, jos sinulla on kaihi.

En heiluta kasvojen edessä käsiä vaan sivulla ilmassa reilusti hieman edessä, laaja iso liike. Joillakin on pieni liike. Haluan heiluttaa käsiä, tiedän että ne heiluvat. Kaihia ei ole.

Vierailija
27/30 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus osa haluaa happea eli ilmaa heiluttamalla käsiä viuhkamaisesti. Paperinippu kävisi myös viilentymiseen, kasvoja voi kuumottaa. Halutaan rauhoittua.

Vierailija
28/30 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt kysymyksen ja vastaat siihen omassa kysymyksessäsi. He kuivattavat kyyneleitä ettei meikit leviäisi.

Pystyykö todella käsiä heiluttamalla saamaan aikaan sellaisen ilmavirran, että kyyneleet kuivuu?

Ele on amerikkalaisilta feikeiltä filmitähdiltä opittu, ja se näyttää muodikkaalta jonkun mielestä. Yleensäkin ottaen nuorten naisten sekä puhekieli että elekieli alkaa olla nykyään jenkkisarjoista omaksuttua. Sitä mennään esim.  palasiksi, kun tulee sydänsuruja.

Vierailija
29/30 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa huomiota ihmisiltä enemmän kuin jos kuivaisi kyyneleen silmänurkasta joko nenäliinaan tai kädellä: oi katsokaa minua, olen tunteitteni vallassa!

Itse asiassa ele yrittää tukahduttaa tunteen, ei anna sen tulla.

Vierailija
30/30 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä saa huomiota ihmisiltä enemmän kuin jos kuivaisi kyyneleen silmänurkasta joko nenäliinaan tai kädellä: oi katsokaa minua, olen tunteitteni vallassa!

Itse asiassa ele yrittää tukahduttaa tunteen, ei anna sen tulla.

Jotkut tekevät sitä kotona, ei muiden läsnäollessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme