Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeille miehen kanssa joka ei yllättäen syö kasviksia?

Vierailija
26.11.2022 |

Onko kasviksia välttelevä mies sinulle ihanuus vai täysi turn off? Kiva kun mies treffien alussa kertoi ettei syö mitään kasviksia eikä vihanneksia. Ruokatottumukset ovat kuin yö ja päivä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta täydelliseltä mieheltä jos ei kasviksia syö. Skippaa ellei hän satu olemaan ulkomaalainen jolloin kasvikset eivät tietenkään ole niin tärkeä asia

Vierailija
42/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei yllättäen syö kasviksia...

"yllättäen"

haukut miehen jo otsikossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi kuulostaa hullulta mutta tuollaiset asiat voivat kieliä vinksahtaneesta mielestä ja sivistystasosta. Treffailin naisen kanssa joka ei syönyt sieniä, sushia ja sitä rataa. Mutta saattoi syödä about muovikassillisen mandariineja kertaistumalta:-) Myöhemmin selvisi että hän oli umpipersu, suorastaan fanaattinen. Loppui lyhyeen se seukkailu

Vierailija
44/52 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffailu naisen kanssa joka ei yllättäen halua seksiä

Vierailija
45/52 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko että parhaat kasvikset ovat peruna leipä? Sitten olet menossa treffeille tapailumieheni kanssa. Ilmankos hänestä ei kuulunut tänään mitään...

Ilmaisi hyvin selvästi ettei koske pitkällä tikullakaan kasviksiin eikä vihanneksiin, koska maistuvat pahalta ja ovat kanin ruokaa. Ap

Viet nämä provosi aina liian pitkälle. Moni uskoi avauksen, mutta nyt tuskin enää kukaan. Ja minä tunnistin sinut kyllä jo kahden ensimmäisen kommenttisi jälkeen ;-)

Vierailija
46/52 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko että parhaat kasvikset ovat peruna leipä? Sitten olet menossa treffeille tapailumieheni kanssa. Ilmankos hänestä ei kuulunut tänään mitään...

Ilmaisi hyvin selvästi ettei koske pitkällä tikullakaan kasviksiin eikä vihanneksiin, koska maistuvat pahalta ja ovat kanin ruokaa. Ap

No et kai sä tommosen idiootin kanssa ajattelisikaan olla?

T. Se vähän kasviksia syövä

En enkä aio tavata miestä enää. Ap

Vierailija
47/52 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko näitä:" Olen tehnyt sopimuksen pupujen kanssa- miehiä. Ne ei aja mun polkupyörällä ja mä en syö niiden ruokaa!"

Vierailija
48/52 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heppoa. Onko pihvi vai kalapäivä

Vierailija
49/52 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi vakisuhteeseen. Kiva sitten kun mies sairastuu suolistosyöpään, eikä sitä voi jättää, koska on epäeettistä jättää sairas kumppani.

Ja ennen suolistosyöpään sairastumista se pakistaisi vessassa tuntikausia.

Vierailija
50/52 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimmekohan eilen treffeillä koska en syö kasviksia ja olen mies. En tykkää kasviksista ja sillä sipuli ja syön mitä tykkään. Piste.

Vierailija
51/52 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene treffeille yhdenkään ruokavammaisen kanssa. Oli se vamma mikä tahansa. Ajan tuhlausta, koska parisuhdetta siitä ei synny. Nämä ovat aina sitten sellaisia kranttuja, joille ei kelpaa mikään, missään ravintolassa ei ole sopivaa ruokaa ja öyhöttävät sitä ongelmaansa koko ajan.

Vierailija
52/52 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi vakisuhteeseen. Kiva sitten kun mies sairastuu suolistosyöpään, eikä sitä voi jättää, koska on epäeettistä jättää sairas kumppani.

Ja ennen suolistosyöpään sairastumista se pakistaisi vessassa tuntikausia.

Kasvissyöjillä on eniten suolistosyöpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi