Mies oli lähettämässä minulle jotain linkkiä puhelimellaan, ja samalla huomasin että hänellä oli
wa-jakoehdotuksissa ensimmäisenä hyvä ystäväni. Heidän ei pitäisi olla missään tekemisissä, eikä ole yhteisiä ryhmäkeskustelujakaan. Mistä voi johtua, että ystäväni näkyi siinä ekana?
Kommentit (39)
minulle kävi vähän saman tyylinen tapaus: olin sinkkujen sivulla vastaan tuli ok mies, siis tavallista paremman oloinen ja aina työssä, no asui samalla paikkakunnalla kun entinen kaverini. Pian kävi selväksi että seurustelivat ennen, naisella oli samaan aikaan kyllä toinenkin mies josta kerroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin asiaa nyt mieheltä. Ensinnäkin hän suuttui hirveästi ja toiseksi tarjosi sellaista selitystä, että kyseessä oli Instagramin ehdotukset ihmisistä, jota saattaisi tuntea. Mutta ei kai ne tule näkyviin silloin kun on laittamassa linkkiä?
En nyt tajua mistään mitään. Ap
Suuttuminen on klassinen puolustusreaktio. Tai sitten mies on autisti, joka saa kilarin väärästä ärsykkeestä, kuten vaikka nähdessään varpusen. Onko miehesi autisti?
Oma kokemus: Vaimoni kysyi kerran, miksi naispuolisen kollegani on whatsappin keulilla. Kerroin syyn (käytettyjen suksien hankkiminen lapselle) ja oli tyytyväinen. Problem solved. Lapsikin sai uudet käytetyt sukset.
Ei ole heti autismi tai pettäminen kyseessä, jos suuttuu. Voi myös suuttua, jos on epäilty usein jostakin turhan takia.
Vierailija kirjoitti:
Suuttuminen on selvä merkki siitä, että hän hermostui asiasta ja että asiassa on jotain salattavaa.
Enpä tiedä, kyllä minäkin suuttuisin, jos mieheni alkaisi tivata jotain pettämisestä jos en ole koskaan antanut syytä sellaista olettaa. Ja kaverin nimen näkyminen jossain nimilistassa ei todellakaan ole syy lähteä syyttämään kumppania pettämisestä. Loukkaantuisin kyllä pahasti tuollaisesta, vaikka olenkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin omalla puhelimella kun alkoi kiinnostaa. Jos jaan linkin instan kautta whatsappilla, niin wa ehdottaa mulla ainakin kahta viimeisintä tyyppiä joille olen laittanut viestiä. Sen jälkeen vasta aakkosjärjestystä.
Pettää, henkisesti vähintäänkin.
Onko sinulla iPhone vai Android? Minulla android ja ainakin täällä listaan tulee aktiivisuusjärjestyksessä, eli se joka postailee esimerkiksi instastooreja aktiivisemmin. Tällä tavoin IGn algoritmi yrittää saada käyttäjät katsomaan enemmän stooreja ja reelsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuminen on selvä merkki siitä, että hän hermostui asiasta ja että asiassa on jotain salattavaa.
Enpä tiedä, kyllä minäkin suuttuisin, jos mieheni alkaisi tivata jotain pettämisestä jos en ole koskaan antanut syytä sellaista olettaa. Ja kaverin nimen näkyminen jossain nimilistassa ei todellakaan ole syy lähteä syyttämään kumppania pettämisestä. Loukkaantuisin kyllä pahasti tuollaisesta, vaikka olenkin nainen.
Jep... Jos mieheni tulisi kysymään, että "anteeksi mutta kun itse vapaaehtoisesti näytit jotain puhelimestasi minulle, näin että kaverini nimi oli listalla ylimpänä, joten miksiköhän näin on ja petätkö kenties minua?" ihan puskista ilman mitään muita syitä epäillä, niin miettisin kyllä tarkasti, että mikä ihme kontrolloiva mustasukkainen juntti se mun mies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin omalla puhelimella kun alkoi kiinnostaa. Jos jaan linkin instan kautta whatsappilla, niin wa ehdottaa mulla ainakin kahta viimeisintä tyyppiä joille olen laittanut viestiä. Sen jälkeen vasta aakkosjärjestystä.
Pettää, henkisesti vähintäänkin.
Onko sinulla iPhone vai Android? Minulla android ja ainakin täällä listaan tulee aktiivisuusjärjestyksessä, eli se joka postailee esimerkiksi instastooreja aktiivisemmin. Tällä tavoin IGn algoritmi yrittää saada käyttäjät katsomaan enemmän stooreja ja reelsejä.
Mun lista näyttää tältä: Naapuriin avannut uusi ravintola, jota en seuraa, mutta kävin kurkkaamassa aukioloajat profiilista, seuraavana äitini, joka tykkäsi kuvastani, sitten opiskelijakaveripoeukka, jotka välillä lähettelevät memejä, sitten ala-astekaveri, jonka kanssa viestittelin ehkä kaksi vuotta sitten, pari muuta kaveria, taas joku brändi jonka profiilissa kävin, siskoni, sitten mieheni, jonka kanssa lähetteleb eniten viestejä. Joten ainakin omassa Androidissa nuo on ihan mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
minulle kävi vähän saman tyylinen tapaus: olin sinkkujen sivulla vastaan tuli ok mies, siis tavallista paremman oloinen ja aina työssä, no asui samalla paikkakunnalla kun entinen kaverini. Pian kävi selväksi että seurustelivat ennen, naisella oli samaan aikaan kyllä toinenkin mies josta kerroin.
Siis mitä ihmettä? Miten tämä liittyy ap:n kertomaan ja miksi ei saisi olla sinkkusivulla, jos joskus ennen on tapaillut tuttavaasi?
Ap, miksi miehelläsi on ystäväsi numero jos heillä ei pitäisi olla mitään tekemistä toistensa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaatko tähän ap:n viestistä sen kohdan jossa hän oli syyttänyt miestään pettämisestä? Vai eikö sinulta tosiaan saa kysyä että miksi tuo henkilö on tuossa ehdotuksessa ekana ilman että suutut?
Mulle tulee toistuvasti esimieheni siihen ekaksi ehdolle. Mä en ole hänen kanssaan koskaan käyttänyt WAta.
Mä olen ajatellut, että se ehdottelee, että aloitas tuon kanssa WA keskustelu. Teillä ei vielä mitään olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee toistuvasti esimieheni siihen ekaksi ehdolle. Mä en ole hänen kanssaan koskaan käyttänyt WAta.
Mä olen ajatellut, että se ehdottelee, että aloitas tuon kanssa WA keskustelu. Teillä ei vielä mitään olekaan.
Niin kun sinulla on töiden takia esimiehesi puhelinnumero.
Miksi ap:n miehellä on ap:n ystävän numero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kun sinulla on töiden takia esimiehesi puhelinnumero.
Miksi ap:n miehellä on ap:n ystävän numero?
Miksei olisi? Kyllä mullakin on mieheni kavereitten numeroita, vaikken koskaan ole niille soittanut. Varmuuden vuoksi, jos tulee jotain... "jos vaikka jotain sattuisi".
ohis
Jakoehdotuksiin tulee mielestäni ne joiden kanssa jakaa eniten..
Testaapa ap itse tulee "usein käytetyt" eka ryhmä ja sit aktiiviset keskustelut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaatko tähän ap:n viestistä sen kohdan jossa hän oli syyttänyt miestään pettämisestä? Vai eikö sinulta tosiaan saa kysyä että miksi tuo henkilö on tuossa ehdotuksessa ekana ilman että suutut?
Ap syyttää miestään pettämisestä siinä vaiheessa, kun kysyy, miksi kaveri on ekana listalla. Mikä muu siihen kysymykseen on? Miksi ap muuten olisi aloittanut koko tämän keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta hei, toki saa kysyä, että miksi joku ihminen on jonkun listana ekana, mutta kai se syy kysymiseen on se, että haluaa vastauksen kysymykseen. Itse en ainakaan osaa vastata, miksi esim omalla listallani tätä tarkistaessa on hammaslääkäriasemani, jossa kävin viimeksi elokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta hei, toki saa kysyä, että miksi joku ihminen on jonkun listana ekana, mutta kai se syy kysymiseen on se, että haluaa vastauksen kysymykseen. Itse en ainakaan osaa vastata, miksi esim omalla listallani tätä tarkistaessa on hammaslääkäriasemani, jossa kävin viimeksi elokuussa.
Varo vain, tai miehesi saattaa olettaa sinun pettävän häntä hammaslääkärin kanssa!
Niitä tarjoaa, joille viimeksi laitettu viestiä!
Höpöhöpöä mies puhuu. Hermostui siksi, kun harmittaa että jäi kiinni. Ihan miesten perussettiä.
Suuttuminen on klassinen puolustusreaktio. Tai sitten mies on autisti, joka saa kilarin väärästä ärsykkeestä, kuten vaikka nähdessään varpusen. Onko miehesi autisti?
Oma kokemus: Vaimoni kysyi kerran, miksi naispuolisen kollegani on whatsappin keulilla. Kerroin syyn (käytettyjen suksien hankkiminen lapselle) ja oli tyytyväinen. Problem solved. Lapsikin sai uudet käytetyt sukset.