Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyaika ahdistaa hirveästi

Vierailija
26.11.2022 |

Ihan kuin koko maailma olisi parissa vuodessa muuttunut dystopiaksi.
Joka viikko saa lukea väkivallasta ja jengeistä, ihmisten äo laskussa ja kristinuskoa ollaan kokonaan kieltämässä ja lähes vainotaan.
Ateisteilla ja muualta tulevilla on enemmän sananvaltaa täällä kuin tavallisilla kristityillä, nuoriso on sekaisin ja oppimistulokset heikkenevät vuosi vuodelta.
Kaikki on jotain nepsynapsuja, kaiken pitäisi olla sallittua, päihteitä ja rappiota ihannoidaan.
Ei tämä vielä pari vuotta sitten tällaista ollut.
Tulee fyysisesti huono olo kun tätä ajattelee.
Millainen maailma tämä muutaman kymmenen vuoden päästä on?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä millään enää on.

Wokea ja muuta punavihreää p askaa kaikki paikat täynnä ja enää muutama Euroopan maa vaalii länsimaisia perinteisiä arvoja Venäjän kanssa.

Niitä vihataan kuin viimeistä päivää, mutta niiden varassa lepää länsimainen sivistys.

Vierailija
22/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wokea ja muuta punavihreää p askaa kaikki paikat täynnä ja enää muutama Euroopan maa vaalii länsimaisia perinteisiä arvoja Venäjän kanssa.

Niitä vihataan kuin viimeistä päivää, mutta niiden varassa lepää länsimainen sivistys.

Mitähän nämä mielestäsi punavihreän paskan syrjäyttämät eurooppalaiset perinteiset arvot mahtavat olla?

Punavihreät arvot: ihmisoikeudet, yhdenvertaisuus, oikeus ruumiilliseen koskemattomuuteen, sivistys, koulutus, vakaumuksenvapaus, työ, oikeusvaltio.

Mitä näistä sinä vastustat, mikä näistä ei sulle kelpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Just murhattiin tutun tuttukin tuosta noin vaan. Ja nyt selvisi, että murhaajakin on yhä vapaana.

Tuntuu kyllä ahdistavalle kun tavallisiakin ihmisiä noin vain tapetaan ilman mitään syytä.

Koronasta ja rokotuksista en jaksa enää puhuakaan.

Plus hintojen nousu. Ruoka maksaa enemmän kuin koskaan ennen.

Minua ei ahdista mikään kun en kulje öisin vaan nukun öisin ja kuljen vain aamulla ja päivän aikana. 

Jos pitäisi kulkea öisin niin kulkisin vain suojelu koiran kanssa ja aseistettuna. Niin sairaaksi tämä maailma on mennyt niin että henkensä kaupalla kuka kulkisi ilman mitään turva vehkeitä öiseen aikaan varsinkin niin on täysin typerää. Ei tämä ole mikään lintukoto enää. Minua ei tultaisi potkimaan ja pahoinpitelemään ihan sököksi niin vain. Olen varautunut jos olisi pakko kulkea yksin tuolla liikenteessä niin etten lähtisi ilman mitään turva välineitä sinne. Nuorena olin huippu kuntoinen niin etten tarvinnut mitään turva välineitä mutta nyt kyllä en ilman niitä lähtisi tuonne liikenteeseen ja monta tulee kimppuun kerralla niin vahvakin voi jäädä alta vastaavaksi jos heti lyödään taju kankaalle. 

Vierailija
24/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ilmiannettu

Ihania te turhasta ilmiantajat, jaksatte oikein erikseen ilmoittaa että ilmiannoitte ketjun 😄

Vierailija
25/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ,olen kanssasi samaa mieltä.

Kaikki on muuttunut radikaalisti, parissa vuodessa.

Olen uskovainen ja Raamattu kuvaa lopunaikoja. Monta asiaa on jo tapahtunut, mutta kaikenlaista on vielä edessä, ikäviä asioita.

Kaikkea hyvää Sinulle ja muille tässä ketjussa!

Vierailija
26/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi saatanan Tytti Yliviikarin satukirja oikeudenkäynnit ihmetyttää kuinka se jaksaa. Saako se vieläkin palkkaa 6000 euroa tekemättä yhtään mitään. Se tarvitsee vieläkin veronmaksajien rahoja lennättää niitä ulkomaille. Ja ilman ilmaisia kauneuden hoitoa se näyttää kuin karjakolta. Anteeksi vain karjakot. 

Vierailija
28/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi taas tilaa sille, että Jeesus tulisi taas maan päälle ja pistäisi ihmisten arvot järjestykseen.

Hänen aikana oli ristiinnaulitsemista. Ei se helppoa ollut. 

Vierailija
29/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus ei tule toista kertaa maailmaan opettamaan. Hän ei tule toista kertaa nöyränä, kärsimään syntiemme puolesta.

Jeesus tulee hallitsijana tuomiopäivänä, silloin on oltava valmis.

Vierailija
30/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaika on kyllä hirveää verrattuna koko ihmiskunnan historiaan

Vierailija
31/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tavallinen kristitty ja miksi niillä pitäisi olla enemmän sananvaltaa kuin muilla?

Vierailija
32/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus ei tule toista kertaa maailmaan opettamaan. Hän ei tule toista kertaa nöyränä, kärsimään syntiemme puolesta.

Jos Jumala kerran pystyy armahtamaan kaikki synnit niin mikä estää tekemästä sitä uudestaan?

Vierailija
33/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopunaikoaj eletään. Ei kauaa mene kun loppuu. Valitettavasti tämä vielä aikalailla pahenee.

mies54v

Vierailija
34/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tavallinen kristitty ja miksi niillä pitäisi olla enemmän sananvaltaa kuin muilla?

Minäkään en oikein ymmärtänyt tätä. Mikä on "tavallinen kristitty" ja miksi hänellä pitäisi olla enemmän sananvaltaa kuin vaikkapa ateistilla? Johan sen historia ja menneisyyskin todistaa, ettei uskonnolla ihmisten kontrollointi johda mihinkään hyvään.

Vierailija
35/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Jumala kerran pystyy armahtamaan kaikki synnit niin mikä estää tekemästä sitä uudestaan?

Jos uskot Raamattulliseen Jeesukseen ja hänen sovitustyöhönsä ristillä, silloin olet armahdettu ja saat syntisi anteeksi.

Jeesus: minä olen Tie, Totuus ja Elämä. Ei kukaan pääse Isän luo ( taivaaseen), paitsi minun kauttalta.

Vierailija
36/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset painu Venäjällä?

Vierailija
37/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uskot Raamattulliseen Jeesukseen ja hänen sovitustyöhönsä ristillä, silloin olet armahdettu ja saat syntisi anteeksi.

Jeesus: minä olen Tie, Totuus ja Elämä. Ei kukaan pääse Isän luo ( taivaaseen), paitsi minun kauttalta.

Elikkä mitä varten sitten pitäisi uskoa Jumalaan jos kaikki on jo annettu anteeksi?

Vierailija
38/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako persut nyt kopioimaan noita jenkkilän hihhulioikeiston juttuja tännekin? Tuonko monet persut ovat alkaneet viime aikoinan jauhamaan siitä että pitäisi olla enemmän kristittyjä?

Vierailija
39/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopunaikoaj eletään. Ei kauaa mene kun loppuu. Valitettavasti tämä vielä aikalailla pahenee.

mies54v

Te jotka pelkäätte menevän vielä pahemmaksi, mitä oikeastaan pelkäätte tai uskotte vielä tapahtuvan?

Vierailija
40/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa laillistamiseen, niin oletteko huomanneet että leffoissa ja sarjoissa esiintyy pilven polttamista nykyään mielestäni enemmän kuin ennen, ikään kuin se olisi hyväksytympää... tuli vaan tuosta päihteiden ihannoinnista mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi