Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaiden narskuttelu ja leukalihakset

Vierailija
26.11.2022 |

Tai en varsinaisesti narskuttele hampaitani vaan puren niitä yhteen. On useamman vuoden ollut melko stressaava elämäntilanne ja tuo on yksi sen aiheuttamista oireista. Leukalihakset on toki kipeät ja jumissa, mutta nyt huomasin kaiken lisäksi, että olen saanut kasvatettua kunnon lihakset leukaperiin. Eli olen saanut hampaita yhteen puremalla muodostettua itselleni laatikkoleuan. Ja olen siis nainen, jolla muutenkin on vahvat leukaperät... Pääseeköhän noista lihaksista eroon, kun pääsee eroon stressistä ja hampaiden kiristelystä vai valahtaako posket siinä samalla? Joo, ei ole suurin murhe, mutta kuitenkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alota siitä että haet itsellesi purentakiskon, jokainen hammaslekuri osaa ottaa muotit.

Vierailija
2/4 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alota siitä että haet itsellesi purentakiskon, jokainen hammaslekuri osaa ottaa muotit.

Näinhän se on varmaan tehtävä. Kävin vuosi tai kaksi sitten hammaslääkärissä, ja hän kysyi heti kun astuin ovesta sisään, että narskutteletko hampaitasi. Eli ilmeisesti jo silloin näkyi naamasta. Vastasin silloin en, koska en ollut tajunnut tekeväni niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkoleuka täälläkin. Purentakisko ei sinänsä auta puremiseen, vaan siihen ettei hampaille aiheudu vahinkoa.

Yritä rentouttaa leukoja jotenkin. Hesarissa oli tänään rentoutusohje (video). Tehokas keino on botox-piikki leukalihaksiin mutta se maksaa aio lailla.

Vierailija
4/4 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatikkoleuka täälläkin. Purentakisko ei sinänsä auta puremiseen, vaan siihen ettei hampaille aiheudu vahinkoa.

Yritä rentouttaa leukoja jotenkin. Hesarissa oli tänään rentoutusohje (video). Tehokas keino on botox-piikki leukalihaksiin mutta se maksaa aio lailla.

Kiitos videovinkistä! Botox kuulostaa vähän liian radikaalilta vielä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan