Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö kertoa kaverille että sen nainen aika varmasti pettää sitä

Vierailija
26.11.2022 |

Kaverilla tällanen tilanne, että tyttöystävä ehdotti mun kaverille avointa suhdetta. Kaveri kieltäytyi. Hän on tosi ujo ja epävarma tyyppi joka ei varmaan saisikaan naista jos lähtisi metsästämään. Jotain sellaista hän sanoi mullekin yhdeksi perusteeksi.

No, ei mennyt kauaa niin nainen ehdotti hänelle että muuttaisivat erilleen ja kohta hänellä olikin jo oma kämppä. Pitäiskö mun kertoa kaverille, että hänen tyttöystävä saa aika satavarmasti vierasta munaa siellä kämpässään? Kaveri tällainen naisten kanssa lähes kokematon (ennen tätä suhdetta) ja aika naiivi naisasioissa.

Jotenkin en oo viittiny, kun oon aatellu että se ei satuta mitä et tiedä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmösiä nössö tossuja useimmat suomalaiset "miehet" on. Olemalla tollanen on varma tapa saada nainen vieraan munan perään.

Itekin kyl luulen että tätä tapahtuu enemmän epävarmoille miehille. Hyväksikäyttäjänaiset löytävät heissä sopivan uhrin.

AP

Sitten näitä nössöjä pidetään sellaisina varamiehinä joille voi aina mennä märisemään kun ei taaskaan jännäpojan kanssa onnistunut.

Jospa tässä on kyseessä vain huono parisuhde, josta nainen haluaa eroon? Mikä oli ap kaversisi mukaan syy, miksi nainen halusi muuttaa erilleen? Jitkut ovat tosi huonoja jättämään kumppaninsa.

"Tahtoo omaa tilaa". No ei kai nainen sitä avoimesti kerro, että on vaan muna mielessä, niin mitä väliä minkä selityksen nainen sanoo?

AP

Vaikeaa on parisuhde, jos oletuksena on, ettei toisen sanaan voi luottaa. Itse luulen, että nainen vain haluaa eron, mutta on liian kiltti jättääkseen miehen nopeasti.

Vierailija
42/45 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kiristämään naista että kerrot sen pettämisestä jos ei ala sinullekin antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmösiä nössö tossuja useimmat suomalaiset "miehet" on. Olemalla tollanen on varma tapa saada nainen vieraan munan perään.

Itekin kyl luulen että tätä tapahtuu enemmän epävarmoille miehille. Hyväksikäyttäjänaiset löytävät heissä sopivan uhrin.

AP

Sitten näitä nössöjä pidetään sellaisina varamiehinä joille voi aina mennä märisemään kun ei taaskaan jännäpojan kanssa onnistunut.

Jospa tässä on kyseessä vain huono parisuhde, josta nainen haluaa eroon? Mikä oli ap kaversisi mukaan syy, miksi nainen halusi muuttaa erilleen? Jitkut ovat tosi huonoja jättämään kumppaninsa.

"Tahtoo omaa tilaa". No ei kai nainen sitä avoimesti kerro, että on vaan muna mielessä, niin mitä väliä minkä selityksen nainen sanoo?

AP

Parisuhteessa saa yleensä helpoiten munaa, joten vähän omituinen ajatus. Vai onko kaverisi aseksuaali tai koukussa pelaamiseen, eikä anna?

Voi olla ettei ole vaan seksuaalisesti tämän naisen mieleen. Ehkä hänellä on ujona ja epävarmana miehenä liian arat otteet sängyssä? Ei ole aseksuaali tai pelaa yhtään mitään.

AP

Vierailija
44/45 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Vaikeaa on parisuhde, jos oletuksena on, ettei toisen sanaan voi luottaa. Itse luulen, että nainen vain haluaa eron, mutta on liian kiltti jättääkseen miehen nopeasti.

Ihan kuin naiset luottaisivat miehen sanaan. Paljon pienemmästä syytetään miestä pettäjäksi, ainakin täällä AV:lla.

Vierailija
45/45 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin tyttöystävä yritti iskeä minua ja kerroin siitä kaverilleni. Eipä tuo uskonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme