Pitäiskö kertoa kaverille että sen nainen aika varmasti pettää sitä
Kaverilla tällanen tilanne, että tyttöystävä ehdotti mun kaverille avointa suhdetta. Kaveri kieltäytyi. Hän on tosi ujo ja epävarma tyyppi joka ei varmaan saisikaan naista jos lähtisi metsästämään. Jotain sellaista hän sanoi mullekin yhdeksi perusteeksi.
No, ei mennyt kauaa niin nainen ehdotti hänelle että muuttaisivat erilleen ja kohta hänellä olikin jo oma kämppä. Pitäiskö mun kertoa kaverille, että hänen tyttöystävä saa aika satavarmasti vierasta munaa siellä kämpässään? Kaveri tällainen naisten kanssa lähes kokematon (ennen tätä suhdetta) ja aika naiivi naisasioissa.
Jotenkin en oo viittiny, kun oon aatellu että se ei satuta mitä et tiedä.
Kommentit (45)
Se on miten reilua tää maailma on. Kun epävarma ressukkamies saa naisen, niin sitten se on tollanen pettäjänainen joka käyttää tilanteen hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmösiä nössö tossuja useimmat suomalaiset "miehet" on. Olemalla tollanen on varma tapa saada nainen vieraan munan perään.
Itekin kyl luulen että tätä tapahtuu enemmän epävarmoille miehille. Hyväksikäyttäjänaiset löytävät heissä sopivan uhrin.
AP
Jep. Alfaurosten kanssa naiset tuntuu miettivän että mitä voivat tehdä. Kun on pelkona ettei se mies katselekaan mitä tahansa paskaa, vaan nostaa kytkintä.
No älä nyt mene selittämään mitään mutua kaverillesi faktana. Kerro jos on jotain kerrottavaa, ihan sama kuinka kokenut kaverisi on.
Naisten pettäminen on aina jollais sairaalla tavalla miesten vikaa niin jos kerrot aiheutat vain enemmän pahaa mieltä kun joutuu eron lisäksi ka taa vielä syyllisyyden siittä naisen pettämisestä
Naiset kostavat syyttömille hiljaisille miehille sen mitä pelimiehet tekee kun ei ole mahdollista pystyisi kostamaan oikealle syylliselle kun syyllinen ei jäänyt kuvioihin
Vierailija kirjoitti:
Naisten pettäminen on aina jollais sairaalla tavalla miesten vikaa niin jos kerrot aiheutat vain enemmän pahaa mieltä kun joutuu eron lisäksi ka taa vielä syyllisyyden siittä naisen pettämisestä
Joo itse asiassa nyt kun sanot niin tulee parikin tilannetta kaveripiiristä mieleen, missä asioihin puuttunut mies on jotenkin mystisesti saanut naisten vihat niskaansa. Pitää olla varovainen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies tietää ettei ole uskollisia naisia.
Jep, mullekin sanoneet että on muut miehet kiinnostaneet kovin parisuhteissa.
Jännäri nainen sytyttää. Miksei haluta ottaa aidosti kilttiä pullaa vääntävää naista? Koska semmoinen ei vie housuja jalasta. Kilttinainen uskoo avioliittoon ja itsensä säästämiseen. Tylsää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo itse asiassa nyt kun sanot niin tulee parikin tilannetta kaveripiiristä mieleen, missä asioihin puuttunut mies on jotenkin mystisesti saanut naisten vihat niskaansa. Pitää olla varovainen.
AP
Kaveripiiri suosii viettelijöitä. Säkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmösiä nössö tossuja useimmat suomalaiset "miehet" on. Olemalla tollanen on varma tapa saada nainen vieraan munan perään.
Itekin kyl luulen että tätä tapahtuu enemmän epävarmoille miehille. Hyväksikäyttäjänaiset löytävät heissä sopivan uhrin.
AP
Mitä hyväksikäyttöä tässä tapahtuu? Sekö, että mies joutuu naisen muutettua maksamaan yksin vuokran ja tekemään kotityöt?
Asia ei sinulle kuulu!Olet kaverille katelinen kun sinulla ei muuta kuin tämä sivusto ja mielikuvitus kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sitten näitä nössöjä pidetään sellaisina varamiehinä joille voi aina mennä märisemään kun ei taaskaan jännäpojan kanssa onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sitten näitä nössöjä pidetään sellaisina varamiehinä joille voi aina mennä märisemään kun ei taaskaan jännäpojan kanssa onnistunut.
Jospa tässä on kyseessä vain huono parisuhde, josta nainen haluaa eroon? Mikä oli ap kaversisi mukaan syy, miksi nainen halusi muuttaa erilleen? Jitkut ovat tosi huonoja jättämään kumppaninsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mitä hyväksikäyttöä tässä tapahtuu? Sekö, että mies joutuu naisen muutettua maksamaan yksin vuokran ja tekemään kotityöt?
No miten olis toi pettäminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jospa tässä on kyseessä vain huono parisuhde, josta nainen haluaa eroon? Mikä oli ap kaversisi mukaan syy, miksi nainen halusi muuttaa erilleen? Jitkut ovat tosi huonoja jättämään kumppaninsa.
"Tahtoo omaa tilaa". No ei kai nainen sitä avoimesti kerro, että on vaan muna mielessä, niin mitä väliä minkä selityksen nainen sanoo?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No miten olis toi pettäminen?
Josta ei ole mitään todisteita, paitsi kaverin spekulaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
"Tahtoo omaa tilaa". No ei kai nainen sitä avoimesti kerro, että on vaan muna mielessä, niin mitä väliä minkä selityksen nainen sanoo?
AP
Parisuhteessa saa yleensä helpoiten munaa, joten vähän omituinen ajatus. Vai onko kaverisi aseksuaali tai koukussa pelaamiseen, eikä anna?
Ystävä/ hyvä kaveri pitää aina ystävänsä puolta.
Kertokaa kaverille, jos tiedätte, että sitä petetään. Tai on vahva epäily... Oman mielipiteen kertominen on just se mitä ystävän pitää tehdä.
Oma mielipiteeni on, että nykymaailmassa entistä useampi ei halua sitoutua yhteen, vaan hakee tyydytystä elämään myös muualta. Onko se sitten oikein, en tiedä. Tunnepettäminen ei oo oikein eli se, jos tunteet tulee mukaan pettämiseen.
AP