Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin tyttöystävälle ettei avoin suhde enäö kiinnodata, suuttui

Vierailija
26.11.2022 |

Meillä oli tällainen kokeilu. Lopputulos: hän oli koko ajan panemassa ja minä en saanut oikein mitään. Joku olis voinu arvatakin että noin siinä käy. Sanoin sit kumppanille että: "Ei tää tunnu musta hyvältä kun sä saat paljon ja mä en koskaan." Hän rupes sit mököttää ja kutsu mua itsekkääksi. Sanoi, että en oo valmis ajattelemaan hänen parastaan ollenkaan.

Alkaa mennä kohta maku koko suhteeseen.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet usein tykkäävät ajatuksesta avoimesta suhteesta tasan siihen saakka, kunnes tulee ilmi että naisella on enemmän äksöniä kuin heillä :D Sitten ei olekaan enää kivaa. 

Vierailija
22/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avointa suhdetta vaativa nainen on täsmälleen samanlainen kun yleisesti kritisoitu pelimies joka ei kykene sitoutumiseen. Jännästi naisten kohdalla se muuttuu hyväksytyksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saastuminen kirjoitti:

Meillä oli sopimukseton avoin suhde tyttiksen puolesta. Ei se oikein ollut kivaa vaikka usein sai tosi liukasta. Joskus antoi suukon tultuaan ni oli outo maku/haju. Tykkäs kyllä kovasti olla saajana.

Ymmärrän nyt vuosien jälkeen että eihän hän himoilleen mitään voinut. Myöhemmin selvisi että oli kokeillut lähes kaikkia mun sen aikaisia kavereita. Tai, ei ne ollu oikeita kavereita.

Ite en ole onneksi käyttänyt sellaisia tilaisuuksia.

Vaikka jotkut sanoo et ei järvi soutamalla miksikään mene ni saastua voi ja pahasti.

En suosittele kenellekkään.

Hyi. Kuulostaa ihan kamalalta hyväksikäyttävältä naiselta.

Vierailija
24/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimen suhteen ehdottaminen tarkoittaa oikeasti että haluaa pettää sinua luvan kanssa.

Heti ero jos nainen ehdottaa tuota.

Miehen täytyy olla jotain top1% luokkaa, että avoin suhde voisi toimia molempien näkökulmasta ja olla reilu järjestely.

Vierailija
25/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet usein tykkäävät ajatuksesta avoimesta suhteesta tasan siihen saakka, kunnes tulee ilmi että naisella on enemmän äksöniä kuin heillä :D Sitten ei olekaan enää kivaa. 

Siitä en tiedä miten asia on "yleensä", mutta kuten kerroin niin mut taivuteltiin pitkän ajan kuluessa tähän ratkaisuun.

AP

Vierailija
26/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika, ansaitset parempaa

Vähän sellaset fiiliksrt noussu. Naisen ajatus tuntuu koko ajan olevan "minä minä minä".

AP

Naisen? Ettei vaan olis alle 30v tyttö?

Miehillä Keski-iän kriisi näyttäytyy sillä että hankitaan auto tai moottoripyörä ja naisilla se näyttäytyy avoin suhde vaatimuksena kun pitää päästä testaamaan oma markkina arvo kun oman puolison huomio ei enää riitä

Vierailija
27/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nössöjä miehiä tuollaiset kun eivät osaa laittaa naiselleen rajoja vaan suostuvat että sitä panee puoli kylää.

Vierailija
28/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille avoin suhde toimii kun se on kummankin halujen mukaista. Teillä ei toimi, koska et ilmeisesti kuitenkaan halua avointa suhdetta. Kyllä teidän kummankin kannattaa etsiä toisillenne sopivammat kumppanit, joiden kanssa tarpeet kohtaavat. Tyttöystäväsi voi löytää kumppanin, joka haluaa avointa suhdetta ja sinä voit löytää monogamisen tyttöystävän. Suhteestanne ei koskaan tule onnellista, jos toisen tarpeet mitätöidään koko ajan.

Vierailija
29/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde, tuon naisen lupa pettää kun ei pysty sitoutumaan yhteen mieheen kerrallaan

Vierailija
30/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei avoin suhde toimi suurimmassa osassa tapauksia. Ajatuksen tasolla voi kiihottaa, mutta todellisuus ei. Siinä voi alkaa kehittymään mustasukkaisuus, riittämättömyys, taudin riski, sitoutumis onngelmat, kyvyttömyys elää normaalia perhe elämää, lasten teko? Ja monta muuta seikkaa.

Vierailija
31/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille avoin suhde toimii kun se on kummankin halujen mukaista. Teillä ei toimi, koska et ilmeisesti kuitenkaan halua avointa suhdetta. Kyllä teidän kummankin kannattaa etsiä toisillenne sopivammat kumppanit, joiden kanssa tarpeet kohtaavat. Tyttöystäväsi voi löytää kumppanin, joka haluaa avointa suhdetta ja sinä voit löytää monogamisen tyttöystävän. Suhteestanne ei koskaan tule onnellista, jos toisen tarpeet mitätöidään koko ajan.

Vois porukka tajuta ettei kaikkea voi saada. Joo kivahan se olis kun vois panna ketä vaan missä vaan, mutta et voi silloin mennä suhteeseen monogaamisen miehen kanssa. Se ei oo mitään tarpeiden mitätöintiä, jos et saa suhteessa panna muita. Ole sinkku sitten.

Vierailija
32/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois porukka tajuta ettei kaikkea voi saada. Joo kivahan se olis kun vois panna ketä vaan missä vaan, mutta et voi silloin mennä suhteeseen monogaamisen miehen kanssa. Se ei oo mitään tarpeiden mitätöintiä, jos et saa suhteessa panna muita. Ole sinkku sitten.

Kuka sanoi, että sen avointa suhdetta haluavan tarpeita tässä mitätöidään? Suhteessahan mitätöidään kummankin tarpeita, jos kumpikaan ei voi toteuttaa omaa parisuhdemalliaan. Ja siksi suhteessa ei voi kumpikaan olla. Parempi etsiä kumppani, joka haluaa samoja asioita kuin itse.

Vierailija
33/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saastuminen kirjoitti:

Meillä oli sopimukseton avoin suhde tyttiksen puolesta. Ei se oikein ollut kivaa vaikka usein sai tosi liukasta. Joskus antoi suukon tultuaan ni oli outo maku/haju. Tykkäs kyllä kovasti olla saajana.

Ymmärrän nyt vuosien jälkeen että eihän hän himoilleen mitään voinut. Myöhemmin selvisi että oli kokeillut lähes kaikkia mun sen aikaisia kavereita. Tai, ei ne ollu oikeita kavereita.

Ite en ole onneksi käyttänyt sellaisia tilaisuuksia.

Vaikka jotkut sanoo et ei järvi soutamalla miksikään mene ni saastua voi ja pahasti.

En suosittele kenellekkään.

Siis se että se suutelee sua nieltyään hetki sitten toisen miehen spermat (kun tää ei oo asia mitä et oo ilmaissu haluavasi) kertoo siitä, että hän nauttii sun nöyryyttämisestä. Roskikseen joutaa tollaset naiset.

Vierailija
34/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä en tiedä miten asia on "yleensä", mutta kuten kerroin niin mut taivuteltiin pitkän ajan kuluessa tähän ratkaisuun.

AP

Tuolla taktiikalla avoin suhde ei tosiaan voi toimia, koska ethän sinä oikeastaan siihen ollut aidosti suostunut. Taivuttelu avoimeen suhteeseen ei ole eettistä ja sanon tuon nyt itse polyamorisena ihmisenä. Suhteen avaamisen pitää keskusteluna olla tasavertainen. Monet poly-ihmiset etsivät suosiolla omansa kaltaisia avoimiin tai poly-suhteisiin, koska ei haluta tilannetta, jossa toinen osapuoli esim. menettämisen pelossa tai painostettuna suostuu suhdejärjestelyyn, joka ei hänelle toimi. Ja jos yhdelle ei suhdemuoto toimi, niin sittenhän koko suhde on epätoimiva.

Todella hyvä, että olit nostanut omia pettymyksen ja mustasukkaisuuden tunteitasi esille. Se, että tyttöystäväsi nimitteli ja mitätöi nämä tunteesi ei ole minkäänlaisen suhteen hyvä merkki, avoimen tai suljetun. Jos tunteitasi ei oteta tosistaan tai validoida, ei voi syntyä keskustelua, ja toimiva kommunikaatio on hyvän suhteen perusta.

Joku sanoikin tuolla, että nyt tiedät, etteivät avoimet suhteet toimi sinulle. Olet kokemusta rikkaampi -- vaikka kokemus olisikin ollut huono -- ja siitä voi lopulta löytää jotain arvokasta. Arvosta itseäsi ja tee, mikä tuntuu sinusta hyvältä! :)

Vierailija
35/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tuolla taktiikalla avoin suhde ei tosiaan voi toimia, koska ethän sinä oikeastaan siihen ollut aidosti suostunut. Taivuttelu avoimeen suhteeseen ei ole eettistä ja sanon tuon nyt itse polyamorisena ihmisenä. Suhteen avaamisen pitää keskusteluna olla tasavertainen. Monet poly-ihmiset etsivät suosiolla omansa kaltaisia avoimiin tai poly-suhteisiin, koska ei haluta tilannetta, jossa toinen osapuoli esim. menettämisen pelossa tai painostettuna suostuu suhdejärjestelyyn, joka ei hänelle toimi. Ja jos yhdelle ei suhdemuoto toimi, niin sittenhän koko suhde on epätoimiva.

Todella hyvä, että olit nostanut omia pettymyksen ja mustasukkaisuuden tunteitasi esille. Se, että tyttöystäväsi nimitteli ja mitätöi nämä tunteesi ei ole minkäänlaisen suhteen hyvä merkki, avoimen tai suljetun. Jos tunteitasi ei oteta tosistaan tai validoida, ei voi syntyä keskustelua, ja toimiva kommunikaatio on hyvän suhteen perusta.

Joku sanoikin tuolla, että nyt tiedät, etteivät avoimet suhteet toimi sinulle. Olet kokemusta rikkaampi -- vaikka kokemus olisikin ollut huono -- ja siitä voi lopulta löytää jotain arvokasta. Arvosta itseäsi ja tee, mikä tuntuu sinusta hyvältä! :)

Joo vähän sellanen painostettu olo tästä on kyllä jäänyt. Jotenkin ajattelin, että voi sitä kokeilla ja sitten perua ja jatkaa kuten ennenkin. Mutta nyt vaikuttaa siltä ettei asia ole ollenkaan niin.

AP

Vierailija
36/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ap on ihme tuurilla saanut kuumemman tyttöystävän kuin itse on. Kun kerran tyttöystävä halusi avoimen suhteen ja on kysyntää koko ajan ja ap ei ole onnistunut saamaan mitään. Nyt pitänee päättää, että haluaako ap jakaa tasokkaamman tyttiksen muidenkin kanssa, vai etsiä uuden tyttöystävän sitoutuneeseen suhteeseen, joka ei ole niin kuuma, eikä kelpaa kellekään muulle.

Eli ap valittaa, kun on valinut sen jännän tytön, jonka kaikki muutkin haluavat. Pitäisi alkaa katsella vaatimattomamman näköisiä kilttejä tyttöjä seuraavaksi.

Tämä ei nyt tähän aloittajan aiheeseen varsinaisesti kuuluu, mutta sanonpa vaan omasta kokemuksesta, että vaikka en ole kuuma, vaan ihan tavallisen näköinen ja lihava niin aina olen saanut miehiä vaikka kuinka. Naiselle se paneminen nyt vaan on helpompaa

Vierailija
37/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ap on ihme tuurilla saanut kuumemman tyttöystävän kuin itse on. Kun kerran tyttöystävä halusi avoimen suhteen ja on kysyntää koko ajan ja ap ei ole onnistunut saamaan mitään. Nyt pitänee päättää, että haluaako ap jakaa tasokkaamman tyttiksen muidenkin kanssa, vai etsiä uuden tyttöystävän sitoutuneeseen suhteeseen, joka ei ole niin kuuma, eikä kelpaa kellekään muulle.

Eli ap valittaa, kun on valinut sen jännän tytön, jonka kaikki muutkin haluavat. Pitäisi alkaa katsella vaatimattomamman näköisiä kilttejä tyttöjä seuraavaksi.

Ei nyt tuolla perusteella voi sanoa tasokkuudesta yhtään mitään. Naiset vaan saa helpommin kuin miehet, vaikka olisivat samantasoisia. Koska miehet haluavat enemmän seksiä ja ennen kaikkea niille on vähemmän väliä kenen kanssa panevat.

Vierailija
38/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihmeessä aloittajan kaltaisia lapamatoja vailla omaa tahtoaan voi olla olemassa? Katselee kilttinä vain sivusta kun oma muija käy muiden pantavaa, eikä uskalla viheltää peliä poikki 😂

Vierailija
39/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ihmeessä aloittajan kaltaisia lapamatoja vailla omaa tahtoaan voi olla olemassa? Katselee kilttinä vain sivusta kun oma muija käy muiden pantavaa, eikä uskalla viheltää peliä poikki 😂

No rajojen pitäminen on aina ollu mulle haastavaa. En oo oikein kotoa oppinu kovin hyvää itsekunnioitusta. Mut en tiiä miten asiankuuluvaa toi haukkuminen on.

AP

Vierailija
40/52 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla edes enempää. Jos mies halusi avoimen suhteen, eli luvan panna muitakin, ja nainen sanoi siinä vaiheessa, että no okei, mut ei mulla ole tarvetta panna muita, niin mies on tosi tyytyväinen. Sitten kun se nainen käykin petipuuhissa jonkun toisen kanssa, niin mies on ihan paskana, vaikka mies itse olisi välissä ollut 10 naisen kanssa.

Näinhän pettäjämiehetkin tekee. Oikeuttavat itselleen pettämisen, mutta jos vaimo tekee kerrankin saman, niin se on maailmanloppu.

Ap:lla toki roolit toisin päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi