Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka asiatonta on lähestyä työkaveria?

Vierailija
26.11.2022 |

Ja pyytää esim. treffeille? Ja onko sillä merkitystä, että mitä sukupuolta kysyjä edustaa tai jos on ikäeroa tms.?

N41

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavallaan lähestynyt. Olin hurjan ihastunut ja peittelin sitä kyllä töissä. Sitten tuli tilaisuus nähdä työn ulkopuolella. No mitään erityisen outoa ei tuolloin tapahtunut, mutta mies oli tuolloin alkanut kiinnostua minusta ja soittikin seuraavana päivänä ja kyseli vointiani rankan juhlimisen jälkeen.

Nähtiin sitten myös myöhemmin toisen kerran baarissa, jonne kutsuin miehen viestillä. Suukot vaihdettiin ja tuosta sitten muutamien viikkojen päästä mies laittoi viestin, jossa kirjoitti ajattelevansa minua. Siitä alkoi yhteinen elämä.

Noin vain tuskin kannattaa treffipyyntöä esittää. Pitää tietää onko toinen vapaa ja vähän tunteakin. Sukupuolella ja iällä tuskin merkitystä. Meillä on ikäeroa paljon.

Vierailija
2/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sopimatonta siinä olisi, jos asian esittää asiallisesti ja hyväksyy, että vastaus voi olla myös kielteinen ja pystyy elämään sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sopimatonta siinä olisi, jos asian esittää asiallisesti ja hyväksyy, että vastaus voi olla myös kielteinen ja pystyy elämään sen kanssa.

Jos on esim. itse korkeammassa asemassa kuin tämä kohde.

Ap

Vierailija
4/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tavallaan lähestynyt. Olin hurjan ihastunut ja peittelin sitä kyllä töissä. Sitten tuli tilaisuus nähdä työn ulkopuolella. No mitään erityisen outoa ei tuolloin tapahtunut, mutta mies oli tuolloin alkanut kiinnostua minusta ja soittikin seuraavana päivänä ja kyseli vointiani rankan juhlimisen jälkeen.

Nähtiin sitten myös myöhemmin toisen kerran baarissa, jonne kutsuin miehen viestillä. Suukot vaihdettiin ja tuosta sitten muutamien viikkojen päästä mies laittoi viestin, jossa kirjoitti ajattelevansa minua. Siitä alkoi yhteinen elämä.

Noin vain tuskin kannattaa treffipyyntöä esittää. Pitää tietää onko toinen vapaa ja vähän tunteakin. Sukupuolella ja iällä tuskin merkitystä. Meillä on ikäeroa paljon.

Aah no toki nyt hopeakettu juoksee kun nuori naikkonen tekstaa

Vierailija
5/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Esimiehenä ei ole sopivaa, mutta jos on muuten korkeampi niin ei haittaa.

Vierailija
6/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä.

Vierailija
7/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikäli on hierarkiassa ylempänä, ei kannata lähestyä omia alaisiaan muuta kuin työasioissa.

Vierailija
8/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää nykyään ole lainkasn sopivaa. Emme elä mitään villiä 1980-lukua.

Vierailija
9/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikäli on hierarkiassa ylempänä, ei kannata lähestyä omia alaisiaan muuta kuin työasioissa.

Kyseessä ei ole suoraan oma alaiseni.

Ap

Vierailija
10/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oikeasti. Ei hyvä idea. Varmasti nolo ja kiusallinen homma. About samanikäiset ja samalla tasolla hierarkiassa, se ois eri juttu ja silloinkin pitäisi harkita kyllä kunnolla.

Vierailija
11/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä oikeasti. Ei hyvä idea. Varmasti nolo ja kiusallinen homma. About samanikäiset ja samalla tasolla hierarkiassa, se ois eri juttu ja silloinkin pitäisi harkita kyllä kunnolla.

Enää nykyään ei olisi sopivaa edes tuossa tilanteessa.

Vierailija
12/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja: todella asiatonta

Vierailija
13/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran lähestynyt työkaveria ja sain pakit. Vaihdoin työpaikkaa.

Vierailija
14/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin. Kysy yksityisesti vapaa-ajalla. Itse otin juuri etäisyyttä työkaveriin, joka alkoi kulkea perässä kuola tippuen.

Vierailija
15/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat hommata sille miehelle kenkää niin eiku meetoo  flirttiä kehiin.

Se mies saa kenkää joka tapauksessa.

Vierailija
16/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikeaa tehdä tuo ongelmattomasti. Kannattaa jättää väliin. Tulee älyttömän kiusallista, jos hän ei ole kiinnostunut. Ja erityisesti jos olet hierarkiassa korkeammalla, hänen voi olla vaikeaa kieltäytyä kohteliaasti.

Vierailija
17/22 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työkaveria on sopiva lähestyä kuten harrastuskaveria, ystävän ystävää, naapuria tai ketä tahansa. Kyllä ihmiset edelleen pariutuu muuallakin kuin tinderissä. Täytyy olla hienovarainen ja perääntyä välittömästi, jos toinen kieltäytyy. Se ensimmäinen lähestyminen voi olla kahville kysyminen, Facebookissa ystäväpyyntö tai mikä tahansa.

Vierailija
18/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa tätä miestä mielestäni.

Ap

Vierailija
19/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa tätä miestä mielestäni.

Ap

Vieläkään.

Ap

Vierailija
20/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jättänyt kaikki moiset työpaikkaihastumiset edes haaveilematta, jos olisin tiennyt että kaikista seuraa pakit. Todella noloa kun ei sitten pääse edes toista pakoon. Jossain iltaelämässä se nyt ei haittaa, kun samaan tyyppiin tuskin törmää enää koskaan.