Voivoi, ei tullut romanssia ihastuksen kanssa pikkujouluissa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheen on ollut työkaveri ihastunut jo useamman vuoden. Lähettelee tekstareita joutavista asioista, kerran jopa keskellä yötä (oli varmaan humalassa) ja sitten vähäksi aikaa hiljenee, kun mies jättää vastaamatta kokonaan. Aina ei vaan voi jättää vastaamatta ja sitten sieltä viestiä pukkaa lisää, kun hän haluaa olla kontaktissa. Kerran kävi jopa kotiovella tuomassa muka tärkeitä papereita. Kävikö katsomassa millainen minä vaimo olen?
Aloituksesta vain tuli mieleen, kun mies ei osallistu pikkujouluihin ollenkaan, että mahtoikohan tuo nainen olla pahoillaan. Varmaan se on hänen omaksi parhaakseen, ettei mokaa, jos juo liikaa.
En onneksi niin kajahtanut ole, että piinaisin ketään miestä. Toivottavasti nainen rauhoittuu 👍
En epäillytkään, että olisit, tuli vain mieleen aloituksesta. Eipä tuosta hirveästi vaivaa ole ollut, mietin vain, että naiselle itselleen piinallista. Naisella on varmasti limerenssi, muuten tuota ei voi selittää, kun vastakaikua ei tule ja vain jatkuu vuosikaudet. Viisi vuotta ainakin on jatkunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uskaltanut lähestyä?
Perusjuttelua. Mut odotin että olisi kertonut suurista tunteista mua kohtaan 😉 Mut ei, pitää jatkossakin vain tyytyä ihailemaan salaa 🤤
Onko ilmassa ollut merkkejä kiinnostuksesta sinua kohtaan?
Jotain juu. Mutta ehkä olen sekoittanut kohteliaisuuden ja kiinnostuksen :)
Ei tullu mieleen sitten edes pikkujouluissa ite ottaa alotetta ja vaikka ottaa vyötäröltä kiinni tai vaikka suoraan suudella tai ottaa hellä mutta tiukka ote munista? Onko se miehen aina tehtävä se aloite?
Mua yks hammaslääkäri liehitellyt työpaikalla. Sillä on puoliso ja myös tyttöystävä että sanoin että eiköhän nuo riitä sinulle, vaikka vetoa tunsinkin.
Mun kiinnostuksen kohde ei edes saapunut pikkujouluihin. Olisin ollut ihan tyytyväinen siihen perusjutusteluunkin, muuhun kun tuskin tulee koskaan mahdollisuutta.
Jotain juu. Mutta ehkä olen sekoittanut kohteliaisuuden ja kiinnostuksen :)