Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivoi, ei tullut romanssia ihastuksen kanssa pikkujouluissa.

Vierailija
26.11.2022 |

Yhyy :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, maanantaina uutta matoa koukkuun.

Vierailija
2/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänet haluan vain, haluan vaain u u uuuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi näin. Et sinä olisi siitä mitään muistanutkaan.

Vierailija
4/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin muistanut jokaikisen hetken sen kanssa 💙

Vierailija
5/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt enemmän. Ihan tylsä aloitus.

Vierailija
6/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskaltanut lähestyä?

Vierailija
7/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole ihastunut?

Vierailija
8/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sentään sait jolua pyllyysi?

Vierailija
9/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et uskaltanut lähestyä?

Perusjuttelua. Mut odotin että olisi kertonut suurista tunteista mua kohtaan 😉 Mut ei, pitää jatkossakin vain tyytyä ihailemaan salaa 🤤

Vierailija
10/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

turpaan?

Vierailija
11/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi noin, kuin kännipano ja katumus.

Vierailija
12/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellista limerenssiä sulle sitten vaan!

Vierailija
13/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi noin, kuin kännipano ja katumus.

Totta tuokin! 🙂

Vierailija
14/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole onnellista kun kamalaa. Mutta miten päästä yli? Ehkä pitäisi vaihtaa työpaikkaa.

Vierailija
15/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole onnellista kun kamalaa. Mutta miten päästä yli? Ehkä pitäisi vaihtaa työpaikkaa.

Kyllä se siitä jossain vaiheessa helpottaa, usko pois. Olen käynyt läpi tuon saman, tosin viihdyn työpaikallani sen verran hyvin, etten missään vaiheessa edes harkinnut sieltä ihastuksen vuoksi pois lähtemistä. Ensin alkuun yritin vaan vältellä häntä, mutta lopulta päätin rohkeasti vaan pyrkiä sellaiseen tilanteeseen, jossa hän olisi vain yksi työkaveri muiden joukossa. Kyllähän hän edelleen säväyttää, en voi sitä kieltää, mutta pystyn sentään jo juttelemaan hänen kanssa niitä näitä ilman että ajatukset menee aivan lukkoon.

Vierailija
16/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohdullisista sanoista, pari vuotta jo mennyt.. mutta toivotaan että näin käy.

Vierailija
17/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et uskaltanut lähestyä?

Perusjuttelua. Mut odotin että olisi kertonut suurista tunteista mua kohtaan 😉 Mut ei, pitää jatkossakin vain tyytyä ihailemaan salaa 🤤

Onko ilmassa ollut merkkejä kiinnostuksesta sinua kohtaan?

Vierailija
18/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheen on ollut työkaveri ihastunut jo useamman vuoden. Lähettelee tekstareita joutavista asioista, kerran jopa keskellä yötä (oli varmaan humalassa) ja sitten vähäksi aikaa hiljenee, kun mies jättää vastaamatta kokonaan. Aina ei vaan voi jättää vastaamatta ja sitten sieltä viestiä pukkaa lisää, kun hän haluaa olla kontaktissa. Kerran kävi jopa kotiovella tuomassa muka tärkeitä papereita. Kävikö katsomassa millainen minä vaimo olen?

Aloituksesta vain tuli mieleen, kun mies ei osallistu pikkujouluihin ollenkaan, että mahtoikohan tuo nainen olla pahoillaan. Varmaan se on hänen omaksi parhaakseen, ettei mokaa, jos juo liikaa.

Vierailija
19/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et uskaltanut lähestyä?

Toisaalta hyvää työpäivän piristystä? 

Eipä nuo työpaikan jutut monesti ole hyviä sitten jälkeenpäin, joten ihan hyvä ettei pikkujouluissa mitään käynyt. Tekee pahimmillaan työssäkäynnistä yhtä tuskaa... Yksi kaveri kerran meni liehittelemään pomoa ja sai kyllä kerätä kaikki voimansa, että kohtaamiset sen jälkeen sujuivat, kun pomo ei tietenkään vastannut liehittelyyn mitenkään. Ei kyllä kommentoinutkaan jälkikäteen mitenkään.

Vierailija
20/25 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheen on ollut työkaveri ihastunut jo useamman vuoden. Lähettelee tekstareita joutavista asioista, kerran jopa keskellä yötä (oli varmaan humalassa) ja sitten vähäksi aikaa hiljenee, kun mies jättää vastaamatta kokonaan. Aina ei vaan voi jättää vastaamatta ja sitten sieltä viestiä pukkaa lisää, kun hän haluaa olla kontaktissa. Kerran kävi jopa kotiovella tuomassa muka tärkeitä papereita. Kävikö katsomassa millainen minä vaimo olen?

Aloituksesta vain tuli mieleen, kun mies ei osallistu pikkujouluihin ollenkaan, että mahtoikohan tuo nainen olla pahoillaan. Varmaan se on hänen omaksi parhaakseen, ettei mokaa, jos juo liikaa.

En onneksi niin kajahtanut ole, että piinaisin ketään miestä. Toivottavasti nainen rauhoittuu 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi