Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos paljon alkoholia käyttävällä on hyvä toleranssa, niin miten kauan saa olla raitis, että se ns palautuu?

Vierailija
26.11.2022 |

Mietin vaan. Olin siis 3 vk selvinpäin, join viime lauantaina humalaan ja eilen 10 olutta, olin humalassa, mutta koko ajan pystyin toimimaan järkevästi. Alkoholilaskurin mukaan minulta ei muka vieläkään olisi alkoholi palanut, mutta tunnen itseni ihan selväksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toleranssi

Vierailija
2/14 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oho. Kai se riippuu sit esim aineenvaihdunnasta ja painosta.

Oon vähän päälle 50 kiloinen nainen ja jos oon kuukauden selvinpäin niin juovun jo parista siideristä. Normaalisti vedän 0,7 viinapullon iltaa kohden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu koosta ja putken pituudesta. Mulla oli viimeksi 3,7 promillea, olen 60-kiloinen nainen. Mutta olinkin ryypännyt viikon. Päivässä jos olisin moisen vetänyt niin alkoholimyrkytytys.

Vierailija
4/14 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vähän päälle 50 kiloinen nainen ja jos oon kuukauden selvinpäin niin juovun jo parista siideristä. Normaalisti vedän 0,7 viinapullon iltaa kohden.

Amatööri. Aamupalaksi litra.

-nainen, 53kg

Vierailija
5/14 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juopottelen jälkeen tuntee itsensä selväksi, voi hyvinkin olla vielä humalassa. Sitten kun krapula iskee, on alkoholi poistunut, tai ainakin vähentynyt.

Olen vierestä nähnyt kun henkilö oli sitä mieltä ettei hänellä mitään enää ole, oli lähdössä autolla ajamaan. Puhalsi ja lukemat oli vielä isot.

Vierailija
6/14 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juopottelen jälkeen tuntee itsensä selväksi, voi hyvinkin olla vielä humalassa. Sitten kun krapula iskee, on alkoholi poistunut, tai ainakin vähentynyt.

Olen vierestä nähnyt kun henkilö oli sitä mieltä ettei hänellä mitään enää ole, oli lähdössä autolla ajamaan. Puhalsi ja lukemat oli vielä isot.

Ei mulle tule krapulaa, tiedän jo nyt ettei tule. Sillon tulisi, jos tuntisin itseni vähän humalaiseksi herättyäni ja sitten sen jälkeen olisin äärimmäisen masentunut.

Ap

Vierailija
7/14 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juoppoja...

Vierailija
8/14 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amatööri. Aamupalaksi litra.

-nainen, 53kg

Oletko siis ylpeä tästä?

Vierailija
9/14 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toleranssi vielä laskenut taukoja pitämällä. Edellinen vähän yli kaksi kuukautta ei vaikuttanut yhtään. Litran suomiviina meni illassa. Nyt alkaa olla kolme kuukautta taukoa eikä maistu. Yhdenkin illan juomisesta 2-3 vuorokauden krapula. Yksi päivä pahaa oloa ja loput valvomista.

Vierailija
10/14 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole toleranssi vielä laskenut taukoja pitämällä. Edellinen vähän yli kaksi kuukautta ei vaikuttanut yhtään. Litran suomiviina meni illassa. Nyt alkaa olla kolme kuukautta taukoa eikä maistu. Yhdenkin illan juomisesta 2-3 vuorokauden krapula. Yksi päivä pahaa oloa ja loput valvomista.

Ei menis mulla noin paljoa. Krapula on mulla masennus, tylsyys ja uneton yö.

Nyt ei ole krapulaa kymmenen annoksen illan seuraavana päivänä, on vain väsymys seurauksena 5 h yöunista.

Ap

Vierailija
11/14 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai menis varmaan litra suomiviinaa, mut en koskaan halua juoda pelkkää viinaa niin en osannu ajatella. Humalassa olisin kyllä aamullakin .

Vierailija
12/14 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toleranssi vaikuta alkoholin palamiseen vaan siihen, että kestää korkeita promilleja menemättä tajuttomaksi.

Vierailija
13/14 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/14 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme juoppoja...

Dokut kokoontuu...