Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden yön jutusta paksuksi

Vierailija
25.11.2022 |

Voiko olla tosiaan niin, että nainen voisi hankkiutua yhden yön jutusta paksuksi?

Viime viikonloppuna työpaikan pikkujouluista lähdettiin ravintolaan jatkoille ja pokasin sieltä mukavan blodin. Päädyttiin jatkoille mun luokse ja koska olen känniääliö, enkä laukea kännissä kumin kanssa, niin toki kysäsin kai voidaan olla ilman kumia. Nainen oli, että toki mutta hänellä ei ole pillereitä ja aborttia ei tee.

Kännissä tuli sit nautiskelua ja nyt hikoiluttaa vähän

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli mieleinen ja ihana nainen niin siitä vain perhettä perustamaan

Vierailija
22/28 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vauvakuumeiset naiset, joilla tikittää biologinen kello, voivat hankkiutua tietoisesti paksuksi. Joten onnea tulevalle isukille!

Ei sen naisen tarvitse asiasta miehelle kertoa. Lapsen voi haluta ilman miestä ja elarin saa kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oli mieleinen ja ihana nainen niin siitä vain perhettä perustamaan

Meillä ainakin mentiin suoraan sänkyyn ja naitiin ilman. Vaimoni ei ole ollut siveyden sipuli ja kuulemma paljaalla on menty useimmiten yhden illan jutuissa. Kokemus itselläni, eivät naiset juuri vaadi kortsua.

Vierailija
24/28 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä tarina, mutta sinähän se itse tässä tarinassa halusit paljaalla vetää vaikkei naisella ollut pillereitä tms. Elikkäs ihan itseäs saat syyttää, jos muksua pukkaa.

Vierailija
25/28 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa paljon naisia jotka raskautuu yhdenyöntoivolle.

Vierailija
26/28 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa paljon naisia jotka raskautuu yhdenyöntoivolle.

Oikeesti randomille paksuksi?

Vierailija
27/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle kävi kerran noin. Hankin jälkiehkäisypillerit. Silti pelotti. Eli ei se ille naisellekaan ole mikään unelmatilanne. Voihan sitä raskaaksi kerrastakin tulla, jos oikein ns. natsaa. Nainen oli kumminkin rehellinen kertoessaan, ettei käytä pillereitä ja aborttia ei tee.

Mullekkin nainen sanoi, että hakee jälkiehkäisy kun sanoin olevani terve, enkä kumien kanssa temppuile. Ninen vielä toivoi lasteja sisään, koska niiden saanti oli harvinaista herkkua hänelle

Vierailija
28/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laskin nuorena aina lakanoille ja hyvin toimi. Nykyään ei enää se toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän