Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teinisi tekee tänään?

Vierailija
25.11.2022 |

Meillä kaksi teiniä ja molemmat nukkuu ja kello on 19 perjantai-iltana. Ollut vissiin rankka viikko (lukiolaisella koeviikko).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketokaa vielä, ovatko teidän teinit jänniä?

ap

Vierailija
2/10 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketokaa vielä, ovatko teidän teinit jänniä?

ap

Miksi sun pitää sotkea toisten ketjuja.

oikea ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuolla huoneessaan lukkojen takana (niin että minulla on avain). Töppäili viime viikonloppuna sillä tavalla, että nyt on ulosmenokkieltoa kuukauden päivät. Kello 18 jälkeen pääsee käymään vain vessaan, ja minä vien ruokaa ja vettä. Pojan tietokone ja puhelin ovat myös hallussani.

Vierailija
4/10 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sytyttelee pieniä paloja. Terv. firestarter 

Vierailija
5/10 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuolla huoneessaan lukkojen takana (niin että minulla on avain). Töppäili viime viikonloppuna sillä tavalla, että nyt on ulosmenokkieltoa kuukauden päivät. Kello 18 jälkeen pääsee käymään vain vessaan, ja minä vien ruokaa ja vettä. Pojan tietokone ja puhelin ovat myös hallussani.

Ja tämän uskoo kuka?

Vierailija
6/10 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs tiedä, on poikakaverillaan yötä. Eikä minun ihan kaikkea tarvitse tietää, luottamus on kunnossa.

Vierailija
7/10 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
8/10 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiisä tullu 

Vierailija
9/10 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuttelee asemalla. On innostunut eränkäynnistä ja muodista. Siksi pitää useita veitsiä mukana vertaillakseen ystävien kanssa eri ominaisuuksia. Saa myös paljon ilmaisia näytekappaleita muotivaatteista. Jabadullah on silmäteräni, jonka adoptoin viime vuonna kun hän oli viisi vuotias.

Vierailija
10/10 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On treeneissä kahdeksaan saakka. Sitten suihkun jälkeen ehkä menee Mäkkärille kavereiden kanssa tai voi olla, että tulevat poikakaverinsa kanssa meille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi