Muita jotka tuntee olonsa yksinäiseksi? Missä tutustutte uusiin ihmisiin?
Muita joilla on esim paikkakunnan vaihdoksen vuoksi kaverit jääneet kauas, tai perheeseen keskittyessä vaan kaverit erkaantuneet..jne?
Missä voi tutustua aikuisiällä uusiin ihmisiin, ihan kaverilinjalla? Parisuhteesta ja lapsista huolimatta usein harmittaa kun tajuaa ettei olekaan ketään lähellä jota pyytää kahville, kaveriksi vaikka jouluostoksille..jne.
Kommentit (8)
Mulla on kyllä paljon semmosia hyvän päivän tuttuja, mutta ei syvällisempiä ystävyyssuhteita tai ketään kenen kanssa tehdä asioita esim. käydä kävelyllä/kahvilla/istumassa iltaa jne.
En tiedä miten semmosia ystäviä saisi, kun aina ollut yksinäinen ja jotenkin ulkopuolinen.
Ei minullakaan ole :( näen vain isosiskoani kun hän kerkeää töiltään ja perheeltään eli aika harvoin.
Muuten mulla on seurana vaan kaks kisua, vanhemmatkin on etäisiä.
Fb:ssa on esim
Naisten treffit niminen ryhmä joka toiminee useammasa isossa kaupungissa.
Sitten kavereita on tullut harrasteporukoista, pitää vaan itse olla aktiivinen.
Paikallisessa baarissa. Tosin ei sieltäkään mitään hyviä ystäviä saa, mutta pääsee edes puhumaan jonkun kanssa! On yksinäistä helvetti soikoon.
Joku harrastus jossa tehdään paljon yhdessä, kisamatkoja tai esiintymisiä. Esim. joukkueliikunta, kuoro, tanssi. Itse harrastan itämaista tanssia. Yhteisö on kansainvälinen ja aina kun muuttaa minne vaan niin löytyy se oma yhteisö tanssijoiden parista.
Mun kanssa ei haluta olla. Enkä oikeastaan ihmettele, kun minulla ei ole mitään puhuttavaa koskaan, koska sitä sosiaalista elämää ei ole eikä mitään tapahdu. Siinäpä se valmis kierre sitten on. Ja varmaan olen aika luotaantyöntävä luonteeltanikin.
Tunnen, ei ole edes puolisoa tai perhettä, en missään.