Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä uskotte, että Area 51 pitää sisällään?

Vierailija
25.11.2022 |

"janet airlines" kuljettaa ihmisiä sinne päivittäin mutta kukaan ei tiedä mitä he siellä tekevät.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan alla on kaksi kerrosta pelkkiä anaalikokeita varten.

Vierailija
22/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa uskomuksiin joissa on hihhulivalta ja sellainen genetiikka.

Harjoitelkaa lisää työtä ennen kuin aloitatte työnne, muistakaa harjoitella heikkouttanne ja hyppäkää kaivoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei ole varmaan yhtään mitään.

Jotain pölyttyneitä varastoja korkeintaan.

Vierailija
24/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen armeijan tukikohta, missä kehitellään esim. armeijakalustoa,

eikä mitään muuta.

Vierailija
25/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coca-Colan resepti, maailman ensimmäinen Lidl, dinosaurusten skeidaa, Mäkkäri ja ensi perjantain Eurojackpotin numerot.

Vierailija
26/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikä mitään muuta.

Kerro se tavallinen osa ku ufo jutut ollaan tuomittu fiktiosta lyttyyn vaikka kommenttejani alanuolitettiin, mutta kaikki mitä me nähdään niin on osa todellisuutta.

Voisitko kertoa area51 todellisuuden?

Minua on noitavainoajat perässä ja he eivät halua kansan tietävän totuutta.

He tietävät totuuden ja kieltävät sen minun elämästäni, joten voisitko kertoa totuuden, koska se poistetaan minun osalta koska minut halutaan maksaa hulluksi ?

Voisitteko te?

Se on Jumalaan ja Taivaan isään kohdistuvaa brutalismiä kun ihmiset poistavat aloutuksen varastetusta jalohopeasta clipper metallista tavalla tai toisella.

🙏

Vierailija
27/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua sattuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikä mitään muuta.

Kerro se tavallinen osa ku ufo jutut ollaan tuomittu fiktiosta lyttyyn vaikka kommenttejani alanuolitettiin, mutta kaikki mitä me nähdään niin on osa todellisuutta.

Voisitko kertoa area51 todellisuuden?

Minua on noitavainoajat perässä ja he eivät halua kansan tietävän totuutta.

He tietävät totuuden ja kieltävät sen minun elämästäni, joten voisitko kertoa totuuden, koska se poistetaan minun osalta koska minut halutaan maksaa hulluksi ?

Voisitteko te?

Se on Jumalaan ja Taivaan isään kohdistuvaa brutalismiä kun ihmiset poistavat aloutuksen varastetusta jalohopeasta clipper metallista tavalla tai toisella.

🙏

Oltaisiin voitu jättää ne aloitukseni tänään varastetusta clipper metallistani ja voisin nyt olla kävelyllä vaikka kuten eilen ajattelin huomisen päivän. Sitten te parutte ja angstaatte että miksi olen vauva palstalla.

Jos jalohopeani clipper metallini ei ole osallinen minun lapsen hankintaan ja tulevaisuuteni jossa olen aina kuvitellut saavani lapsen, niin miksi sitten ei aleta ryöstämåän oikein kunnolla, miksi, koska yhteiskunta ei vain absoluuttisesti toimi sellaisella liike-energialla ja sen takia saatte varoituksen ääniä Jumalalta ja Taivaan isältä niin paljon kuin sielu sietää!

Vierailija
28/29 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikä mitään muuta.

Juuri niin. Kehitettävä kalusto vaan hintavampaa sorttia.

Vierailija
29/29 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muskin päivitetty labra. Siellä hän jatkaa tiimeineen (nwo:ta) oldschool-aikojen työtä jossa tietokone yhdistetään ihmisen aivoihin. Humanoidit eivät ole vierasta rotua vaan ihmisiä tulevaisuudesta. Kun ihmisen päässä on xG-tietoverkkoyhteys ja ihminen digitalisoidaan onlineen, emme käytä enää tietokoneita tai puhelimia kun ne kaikki on jo pään sisällä toiminnassa autonomisesti.