Kadutko pettämistä, jos et ole jäänyt kiinni?
Eli tässä pettäminen sisältää jonkinlaisen fyysisen seksuaalisen teon jonkun kolmannen osapuolen kanssa ilman, että vakikumppanisi olisi asian hyväksynyt ja tiedät, ettei hän olisi hyväksynyt. Ei siis koske mitään yhdessä sanallisesti tai sanattomasti sovittuja dont ask dont tell -tyyppisiä tilanteita, vaan ihan sitä vanhaa kunnon monogamiaoletetusta puolin ja toisin.
Kootut selitykset kommentti kenttään tarvittaessa ; )
Kommentit (12)
Up, lisää ääniä niin saadaan aiheesta ehkä jonkinlaista luotettavampaakin näkemystä. Julkisestihan ainoa mahdollisuus on katua/esittää katuvaa, jos on jäänyt kiinni. Oma epäily on ollut, että katumus tulee usein, kun on jääty kiinni.
-ap
En katunut silloin vuosia sitten. Pelkäsinkyllä hiukan että jään kiinni. En jäänyt mutta nyt parikytvuotta myöhemmin kerroin miehelleni, Eihän se tykännyt tuli itku-potku-raivareita, ja yhä tulee joskus. Mutta ok, nyt ehkä kaduttaakin jo hiukan.
Sillai kaduttaa myös, että oli huono, niinkuin ne nyt yleensä on. Oma mies on taivaasta!
Ei ole kaduttanut. Miksi olisi? Upeaa seksiä ja vaihtelua. Ainoa mikä kaduttaa on se, etten osannut peittää jälkiä tarpeeksi hyvin vaan jäin kiinni.
Mikäli sitä pitäisi katua, niin suomihan on täynnä katuvia, kun kuitenkin lähes 100% käy vieraissa.
Itse olen aina jo etukäteen tiennyt etten kadu. Enkä ole katunut, enkä jäänyt kiinni.
Yhteenlaskettuna sukupuolet neljä viidestä ei kadu, jos ei jäänyt kiinni.
En kadu, olen nainen! Kiva kokemus ja olen tehnyt uudestaankin ja tulen varmasti tekemään, kun tilanne sallii. Ei ole keltään pois, vaan täsdä on win-win-win tilanne. Saan uusia inspiraatioita, jolloin mieheni nauttii enemmän, minä sain hyvää uutta seksiä, ja vieras mies sai ainakin orgasmin.
kolme kertaa on vuosien myötä tullut hairahduttua. En kadu mitään niistä, ensimmäinen työreissulla kaukana Suomesta ja fantasiamies, seksi oli hyvää ja aivan erilaista kuin koskaan aiemmin tai sen jälkeenkään (tummapintainen varattu herrasmies) Toka kerta oli useita vuosia sen jälkeen, jälleen työreissu ja ulkomainen pomoni vietteli pitkän kaavan mukaan....se vähän arvelutti mutta toimi hyvin ja jäi kerta-annokseksi. Kolmas oli nyt jälleen monta vuotta edellisen jälkeen, viime viikonloppuna klassinen pikkujoululeikki, mutta kaksi komeaa herraa... En ole tietääkseni jäänyt kiinni, mutta melkista epäilysten varjoa oli kun saavuin su aamuyöllä kotiin ja mies oli haistavinaan jotain kun halusi rakastella.
Elämä on ja tuskin hänkään on häntä koipien välissä matkaansa kokonaan kulkenut....eikä ole jäänyt minulle ainakaan kiinni. (47v itse)
En kädu mitään mitä on tullut tehtyä, opiksi voin ottaa ja jotain olisi pitänyt jättää tekemättä.
Tykkään panemisesta niin paljon etten pettämistä ainakaan kadu.
Kärsin kyllä, mutta en katunut. Asia oli moneen kertaan harkittu teko. Kärsimys oli kuitenkin totaalista selibaattia pienempi tuska. Onneksi osasin erota.
Petolliset pukit ja lortot, painakaa nappia! ;) ;) (Kuulun joukkoon)