Ostaako teidän miehet teille lahjoja vielä monen vuoden yhteiselon jälkeen?
Me olemme olleet yhdessä 18v ja sain tänään mieheltä 250e kengät, 180e takin, 60e paidan ja 40e housut.
Kommentit (41)
Minun mieheni osti minulle lahjaksi jättimäisen silikonikyrvän syntymäpäivänäni. Miehelläni lakkasi seisomasta. Ei mikään ihme, sillä olemme olleet naimisissa jo neljä kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaa. Minulla alkoi viikon loma tänään ja sunnuntaina lähden yksin Toscanaan viikoksi minkä mies järkkäs yllätykseksi. Tuli aika hyvä fiilis. Toki myös minä yllätän häntä.
Anteeksi kyynisyyteni. Eka ajatus mulle tuli, että miksi mies haluaa mut pois luotaan? Mitä mies tekee silloin? Miksei se halua reissata mun kanssa?
Ehkä tuossa on selitys, miksei mies reissuja mulle ostele tai oikeastaan mitään muutakaan. ;D Älä sä musta välitä, vaan nauti! Nauratti vaan tämä erilaisuus ja oma möllöyteni.
No mä en kyllä koskaan noin ajattelisi?? Ehkä se että olemme vuosia olleet työmatkoillakin yksin tekee sen että voimme myös reissata itseksemme tai omien kavereiden kanssa jos puoliso ei pääse mukaan ilman että pitää miettiä miksi hän haluaa eroon minusta. Ihan terveellistä olla välillä erillään, varsinkin kun arjessa ollaan yhdessä kotitoimistolla 24/7. Nyt meidän elämä muuttuu radikaalisti kun alamme elämään 4-5kk vuodesta eri maissa mikäli mies ei saa etätöitä mukaansa.
7
Vierailija kirjoitti:
Ostaa. Minulla alkoi viikon loma tänään ja sunnuntaina lähden yksin Toscanaan viikoksi minkä mies järkkäs yllätykseksi. Tuli aika hyvä fiilis. Toki myös minä yllätän häntä.
No hui. Minä pettyisin, että yksin pitää lähteä reissuun eikä yhdessä. Eksän kanssa tehtiin yhdessä Toscanan kiertoajelu.
Miten tuollaisia lahjoja uskaltaa ostaa, kun ei välttämättä sovi? Toisekseen kertoiko hän tosiaan hinnatkin?
no kannattaa nauttia vielä kun voi pian vaihtaa nuorempaan sitten...
joka 3 pv antaa miljoonia siittiöitä sisään
Joskus tuo yllättäen kukkia. Silloin arvaan, että hänellä on "pahat" mielessä.🙂
Ei osta lahjoja. Mutta saan asua maksutta 500 neliön talossa, käyttää vettä ja sähköä mielin määrin, siivoojakin käy. Minusta tuossa on lahjaa kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuo yllättäen kukkia. Silloin arvaan, että hänellä on "pahat" mielessä.🙂
Tuon mukaan mun miehellä ei muuta mielessä olisikaan:D
Saan kukkia joka lauantai talviaikaan
Liikuttavin lahja minkä olen koskaan saanut oli Kismet-erikoispainos, jossa Kismetin sijasta luki Rakas. Mies tuo välillä kukkia, mutta useimmiten tuo sampanjaa tai jotain erityistä cavaa, jota en ole ennen juonut. Makeaa en juurikaan syö, mutta tuo sitäkin joskus, vaikka sitten yleensä itse syö ne lopulta.
Isommista asioista mieleen tulee auto, jonka hän mulle osti, sellainen, jota olin toivonut.
Kaikenlaista hän on tuonut, mutta nuo nyt tulivat ekana mieleen viime vuosilta. Joululahjat ostaa toivelistan mukaisesti, nuo ovat olleet yllätyslahjoja.
Yhdessä vuodesta 1989.
Vierailija kirjoitti:
Liikuttavin lahja minkä olen koskaan saanut oli Kismet-erikoispainos, jossa Kismetin sijasta luki Rakas. Mies tuo välillä kukkia, mutta useimmiten tuo sampanjaa tai jotain erityistä cavaa, jota en ole ennen juonut. Makeaa en juurikaan syö, mutta tuo sitäkin joskus, vaikka sitten yleensä itse syö ne lopulta.
Isommista asioista mieleen tulee auto, jonka hän mulle osti, sellainen, jota olin toivonut.
Kaikenlaista hän on tuonut, mutta nuo nyt tulivat ekana mieleen viime vuosilta. Joululahjat ostaa toivelistan mukaisesti, nuo ovat olleet yllätyslahjoja.
Yhdessä vuodesta 1989.
Oliko auto oikean värinen?😁
Vierailija kirjoitti:
Ei osta lahjoja. Mutta saan asua maksutta 500 neliön talossa, käyttää vettä ja sähköä mielin määrin, siivoojakin käy. Minusta tuossa on lahjaa kerrakseen.
Minulla on yli puolet vähemmän ja saan siivota itse. Hyöty puutarhan olen itse suunnitellut ja kasvattanut. Minulle rakennettiin kasvi huone kausikasvien ja keittiö yrttien kasvattamista varten.
Kasvatan monenlaista hyötykasvia kuten tyrniä, luumuja, aroniaa, saskatoonia, kirsikkaa, omenia, päärynöitä, marja pensaita ja saan asua täällä ihan ilmatteeksi. Minulle tehtiin kaivo jotta saan kasteluvettä lotrata siitä kun kuivina kausina en saanut mitään täällä kasvamaan.
Mitä ihmettä joku tee jollain 500 neliön talolla jossa käyskennellä laidasta laitaan niin ettei heti tule peräseinä vastaan tai kuka tuollaista jätti taloa, turhaa tilaa oikein viitsii sisustaa muuta kuin joku narsisti.
Eihän noin isoa tilaa tarvitse kuin kuninkaalliset näyttelemiseen kun kansa maksaa siitä pelleilystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä vuodesta 1989.
Oliko auto oikean värinen?😁
Oli, ja kaikki muutkin asiat mitä olin toivonut.
En mä mitään lahjoja koskaan ole saanut. Ellei lasketa dikin heiluttamista mun naaman edessä.
Ostaa mutta mä en pidä niistä kyllä mitään kirjaa. Varmaan kyllä arvokkaampia lahjoja kuin nuo ap:n kledjut, mm. vene ja vapaa-ajan asunto minun mielikseni :D mutta ne nyt on yhteisiä, ei vain mulle.
Oltiin jo erottu kun ajoin kolarin, josta selvisin ihmeen kaupalla ilman vahinkoja, ainut, että auto murskaantui.
Mies kävi samana päivänä ostamassa mulle uuden auton, jonka maksoi. Ei olla kumpikaan varakkaita. Se oli varmaan paras sen lahjoista.
Ei oo miestä n yt mutta pääsen halutessani vaikka Singaporeen.
tuntuu hyvältä kirjoitti:
joka 3 pv antaa miljoonia siittiöitä sisään
onko lapsia???????????
Ostaa ja ovat yleensä aina mieluisia. Mutta niin ostan minäkin. Esim olen varannut viikon Madeiralle kun mies täyttää pyöreitä alkuvuodesta.