Miksi ihmeessä mun paino ei putoa
Syön juurikin ravitsemusterapeutin laatiman ohjeen mukaan. Reilusti kasviksia, kaikki ruoka vähärasvaisena, energiat hiilihydraateista, viljatuotteet täysjyvänä. Välipalaksi hedelmiä.
Työni on liikunnallista, joten en "harrasta" erikseen liikuntaa.
Kommentit (32)
Eipä ihme kirjoitti:
🤣
Rasvaton
Energia hiilihydraateista
Välipalaksi hedelmiä
Sama tuli mieleen :)
Eipä ihme kirjoitti:
🤣
Rasvaton
Välipalaksi hedelmiä
No tuo on juurikin ravitsemussuositusten mukainen ruokavalio. Tai nuo energia hiilareista on varmaan hölmösti kirjoitettu eikä aloituksessa mainita proteiineja mutta jos ruokavalio on ammattilaisen laatima niin tiedämme että ne siellä ovat.
Älä ap kuuntele naureskelijoita.
Kuinka kauan olet noudattanut uutta ruokavaliota? Paljonko siinä on päivien kalorisaanti? Punnitsetko ruokasi?
Lisää rasvaa ja proteiinia. Hiilarilla et laihdu, sehän on selvää. Valitettavasti ne asiantuntijat antaa just noita kuusi palaa leipää päivässä ja banaania välipalaksi -ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Lisää rasvaa ja proteiinia. Hiilarilla et laihdu, sehän on selvää. Valitettavasti ne asiantuntijat antaa just noita kuusi palaa leipää päivässä ja banaania välipalaksi -ohjeita.
Ap:n ruoka on juurikin sellaista, jolla ei panoa pudoteta eikä hallita.
Voisihan sitä ihan lenkille lähteä ja jos hurjalle päälle sattuu niin otat muutaman juoksuaskeleen
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihme kirjoitti:
🤣
Rasvaton
Välipalaksi hedelmiäNo tuo on juurikin ravitsemussuositusten mukainen ruokavalio. Tai nuo energia hiilareista on varmaan hölmösti kirjoitettu eikä aloituksessa mainita proteiineja mutta jos ruokavalio on ammattilaisen laatima niin tiedämme että ne siellä ovat.
Aivan, se on juurikin suomalaisen suosituksen mukainen. Sehän ei perustu millään lailla terveyteen eikä näin ollen auta painonhallintaan.
Pätkäpaasto on ollut ainakin itselle tehokkain ja helpoin toteuttaa. Siinäkin kuitenkin pitää muistaa kohtuus syömisessä, ettei ahmi holtittomasti sen aikaikkunan aikana kun saa syödä. Minä laihduin 15kg noin 4 kuukaudessa, ja ruokavalio oli hiilaripainotteinen
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitä ihan lenkille lähteä ja jos hurjalle päälle sattuu niin otat muutaman juoksuaskeleen
Liikuntahan kuuluu arkeen ilman erityisiä lenkkejäkin.
Tosin liikunta ei poista ravinnon huonoutta.
Hih hih
Kai tää on provo.
Mitä muuta syöt.... tai juot?
Pidä ruokapäiväkirjaa (rehellisesti, jos mahdollista), se kyllä kertoo miksi et laihdu.
Taitaa olla juurikin yritys ärsyttää kanssapalstailijoita juurikin juurikin -sanaa toistelemalla.
Luulen, että ap:llä on juurikin syömisissä vikaa.
Ratkaisevaa mikä on todellinen rasvaprosentti (ei vaakalukema) ja tuleeko proteiinia tarpeeksi oikealla kalorimäärällä.
Söin juuri mahan täyteen tempeä ja riisinuudelia yrtti-tomaattikastikkeessa yht 300kcal. Tää on mun päivän yksi kolmesta isosta ruuasta (aamupala 2 paistettua munaa, lounas ja illallinen). Välipalaksi ja iltapalaksi teetä ja jos on nälkä niin hedelmiä. Illalla kuuden aikaan toinen lämmin ruoka, esim tofu+riisi+kasvikset. Eilen herkuttelin mustikoilla ja paahdetuilla banaanilastuilla. Ja en pidä itseä nälässä. Salipäivänä vedän raskaamman annoksen, esim kana+peruna+kasvikset+öljyä.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisevaa mikä on todellinen rasvaprosentti (ei vaakalukema) ja tuleeko proteiinia tarpeeksi oikealla kalorimäärällä.
Todennäköisesti rasvaprosentti on suurempi kuin luulette joka vähentää energiankulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Pätkäpaasto on ollut ainakin itselle tehokkain ja helpoin toteuttaa. Siinäkin kuitenkin pitää muistaa kohtuus syömisessä, ettei ahmi holtittomasti sen aikaikkunan aikana kun saa syödä. Minä laihduin 15kg noin 4 kuukaudessa, ja ruokavalio oli hiilaripainotteinen
Vaikka alle puolessa tunnissa ehtii kiskoa isot ylikalorit jos pelkkä kello rajoittaa syömistä.
Siksi koska syöt enemmän kaloreita mitä kulutat.
🤣
Rasvaton
Välipalaksi hedelmiä