Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leposyke noin 10 pointsia koholla jatkuvasti alettuani käymään salilla

Vierailija
25.11.2022 |

Ennen oli leposyke hereillä sekä nukkuessa noin 50 ja nyt lähemmäs 60. Myös lepopäivinä. Miksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylirasitus, tyypillinen aloittelijan virhe.

Vierailija
2/9 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tälle voi tehdä? Puhutaanko päivien levosta? Minulla on maksettu kuntoiluharrastus, jossa joudun viikottain käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut koskaan niin paljon kipeänä kuin harjoitellessani aktiivisesti salilla.

Vaihdettuani salihommat ulkoliikuntaan jäivät kaikki flunssat ja muut vastaavat lähes täysin unholaan.

Lisäksi mieli on selkeästi kirkkaampi.

Minkä lihaksissa häviää, kokonaisvaltaisessa hyvinvoinnissa voittaa. Näin ainakin minulla.

Vierailija
4/9 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hivineekeri kirjoitti:

Mein setä ahven ei sanoei

Diipit kelat!

Vierailija
5/9 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut koskaan niin paljon kipeänä kuin harjoitellessani aktiivisesti salilla.

Vaihdettuani salihommat ulkoliikuntaan jäivät kaikki flunssat ja muut vastaavat lähes täysin unholaan.

Minkä lihaksissa häviää, kokonaisvaltaisessa hyvinvoinnissa voittaa. Näin ainakin minulla.

Mä teen molempia.

Perus- ja kestävyyskunto erinomainen. Samoin lihaskunto.

En sairastele.

Vierailija
6/9 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tälle voi tehdä? Puhutaanko päivien levosta? Minulla on maksettu kuntoiluharrastus, jossa joudun viikottain käymään.

Joudut?

Erikoista.

Haetaanko sut kotoa?

Yritä edes ottaa iisimmin siellä harrastuksessa sitten, jos sieltä ei voi olla pois.

Vierailija
7/9 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vanhana makaat autettavana sängyssä, kun se lihaskunto ja sitämyöden toimintakyky onkin jo heikkoakin heikompi.

Vierailija
8/9 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudut?

Erikoista.

Haetaanko sut kotoa?

Yritä edes ottaa iisimmin siellä harrastuksessa sitten, jos sieltä ei voi olla pois.

Joudun käymään viikottain, eli en voi pitää taukoa. Pitäisi sitten lopettaa kokonaan. Siinä mielessä joudun.

Vierailija
9/9 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vanhana makaat autettavana sängyssä, kun se lihaskunto ja sitämyöden toimintakyky onkin jo heikkoakin heikompi.

Myöden = myöten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi